Skocz do zawartości
IGNOROWANY

WYMIANA ALTERNATORA , POMOCY !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Gość pietjack
Opublikowano (edytowane)

Witam , potrzebuje pomocy .  Audi A4 B6 1,9 tdi 2003 r . 130KM  Kombi . Podlaczam miernik na wlaczonym silniku wskazuje mi 11,75 > 11,74 >11,73>11,72>11,71 itd, caly czas spada wogole nie laduje podejrzewam ze jest to problem z alternatorem .  Potrzebuje pomocy przy wymianie . Ktoś , coś ??? 

Edytowane przez pietjack
Opublikowano

Na początek to sprawdź szczotki, wyjmiesz je bez wyciągania alternatora ( bo z wyjęciem możesz mieć małe trudności).

Opublikowano

Jak każdy silnik elektryczny po lekkim uderzeniu młotkiem napięcie wzrośnie. Alternator to jednak nie tylko silnik, posiada też regulator napięcia

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mówisz, że niedawno kupiłeś. A sam akumulator jakie ma napięcie? Jak jest mocno rozładowany, to może alternator go ładuje ale nie daje rady z prądem i po prostu napięcie przysiada? Może kwestia poczekania żeby alternator go naładował i wszystko wróci do normy?

Opublikowano

Czego nie zrozumiałeś kolego? Zawieszone szczotki sprawdzisz łopatologicznie stuknieciem w alternator z miernikiem przy aku. Winna może być też elektronika, tak czy owak jest do regeneracji

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Gość pietjack
Opublikowano (edytowane)

Sam akumlator : 11,93V . po wlaczeniu auta ,świateł,ogrzewania,radia napiecie na akumlatorze caly czas spada . 

Edytowane przez pietjack
Opublikowano

Tak działa regulator napięcia. Posty są sprzeczne, piszesz ze nie ładuje a później że ładuje. Masz jakieś problemu z zapłonem, lampka akumulatora świeci po zapłonie?

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Gość pietjack
Opublikowano (edytowane)

....

 

Edytowane przez pietjack
Opublikowano
8 godzin temu, pietjack napisał:

 

wczoraj podczas jazdy zapalila mi sie lampka akumlatora na czerwono . jezdzilem tak caly dzien

 

:facepalm:

Takim jak Ty nie powinni dawać uprawnień do kierowania.

Po drugie zabierasz się do tego jak pies do jeża.

Jak sam nie potrafisz to podjedź do speca.

Raz piszesz że 

22 godziny temu, pietjack napisał:

Podlaczam miernik na wlaczonym silniku wskazuje mi 11,75

A za chwilę

9 godzin temu, pietjack napisał:

po wlaczeniu auta ,świateł,ogrzewania,radia napiecie na aku wskazywalo 13,60>13,58>13,56

Weź ogarnij temat i sam siebie.

A jak nie to daj komuś na chleb dla dzieci zarobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...