bpiateczka5 0 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Witam! Chcialbym wymienic sonde 2 w mojej Audi. Moze ma ktos jakies zlote rady jak to zrobic bo moje 2 proby zakonczyly sie rzucaniem kluczy.. Jest tam na tyle malo miejsca ze naprawde nie wiem jak to zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Od góry trzeba się do niej dobrać, powodem wymiany nie jest zapchany kat? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiateczka5 0 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 11 godzin temu, xsebo1 napisał: Od góry trzeba się do niej dobrać, powodem wymiany nie jest zapchany kat? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Wywala blad p0420 (blad kata) z tym ze auto strasznie duzo pali. Bylem na kompie, kolega stwierdzil ze 2 sonda nie pokazuje wartosci. Podjechalem na emisje spalin, wyniki w normie. Wiec chce ja wymienic, moze sie to ustabilizuje. Co mowisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozacz 2 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 to jest kwestia kata, miałem to samo i ustało, z tym że 2 sonda działała normalnie na kompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiateczka5 0 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 15 minut temu, Kozacz napisał: to jest kwestia kata, miałem to samo i ustało, z tym że 2 sonda działała normalnie na kompie Ustało po wymianie kata czy ot tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Tak, ustało po wymianie kata na 15 tyś aż się znów zapchało zjaranym olejem. Czym skanowałeś błędy? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiateczka5 0 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 1 godzinę temu, xsebo1 napisał: Tak, ustało po wymianie kata na 15 tyś aż się znów zapchało zjaranym olejem. Czym skanowałeś błędy? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka skasowałem błędy, po przejechaniu 400km check i błąd się pojawiły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozacz 2 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 mi ustało całkowicie po wymianie katalizatora ale oleju też już nie żre więc liczę że będzie dobrze już teraz z szyszunią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiateczka5 0 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) 2 minuty temu, Kozacz napisał: mi ustało całkowicie po wymianie katalizatora ale oleju też już nie żre więc liczę że będzie dobrze już teraz z szyszunią A olej też sam przestał łykać? U mnie w sumie też tragedii nie ma. Edytowane 4 Czerwca 2017 przez bpiateczka5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozacz 2 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 nie oleju nie przestał łykać prez to to nie ma nic wspólnego, olej przestał łykać po rowkowaniu tłoków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiateczka5 0 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Hahah no wiem aż taki ciemny w sprawach silników nie jestem . U mnie ogarnęło się po zrobieniu głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozacz 2 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 co dokładniej robiłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiateczka5 0 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 11 godzin temu, Kozacz napisał: co dokładniej robiłeś ? Wymienilem uszczelke, uszczelniacze zaworow, prowadnice, pierscienie itp tako maly remont silnika. Powodem byla wydmuchnieta uszczelka pod glowica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deyv92 0 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Jaką masz różnicę w poborze oleju po remoncie głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Jaką masz różnicę w poborze oleju po remoncie głowicyMyślisz to samo co ja? Prowadnice zaworowe?Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kary2206 0 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Koledzy a jaki jest numer tej sondy za katem?? Bo też mi się szykuje wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiateczka5 0 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Dnia 5.06.2017 o 17:55, Deyv92 napisał: Jaką masz różnicę w poborze oleju po remoncie głowicy Od zmiany do zmoany jakoes 200ml dolewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiateczka5 0 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Dnia 5.06.2017 o 18:12, xsebo1 napisał: Myślisz to samo co ja? Prowadnice zaworowe? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Ale ze co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiateczka5 0 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Dnia 5.06.2017 o 20:59, kary2206 napisał: Koledzy a jaki jest numer tej sondy za katem?? Bo też mi się szykuje wymiana. Ale chodzi o nr czesci czy w kompie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmager 0 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 5.06.2017 o 20:59, kary2206 napisał: Koledzy a jaki jest numer tej sondy za katem?? Bo też mi się szykuje wymiana. Tutaj masz sondy do 2.0 http://google.plauto-czesci/sonda-lambda,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,2-0-130km,5-4731-15507-100048.html Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Szmager Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się