Remason90 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Witam, niedawno zostałem posiadaczem tego cacunia tylko coś mi nie daje spokoju Mam parę pytań tylko nie zrozumcie mnie źle ale nie do końca znam się na silnikach i reszcie. Dzięki za wyrozumiałość 1. Od 2 dni zauważyłem że przy dość szybkim dodawaniu gazu i wkręcania się na obroty pow 3tyś obrotu czuję szarpnięcie/ dziurę mocy - raz tak jest a później jadę jak gdyby nic. Przeważnie mam to na 4 biegu i 5. Może jakiś filtr - chciałbym. 2. Jeszcze jedna sprawa - wycieka mi płyn chłodniczy na osłonę silnika gdzie później na beton - ubywało mi przeważnie przy staniu na postoju - dolałem raz bo myślałem że ciepło choć dość dużo go ubyło w wyrównawczym ( jak było na max to przez 3 dniu ubyło mi gdzie z połowa tego zbiorniczka. dolałem i przez 3-5 dni elegancko ale tutaj patrę znowu ubyło ale zdecydowanie mniej gdzie z 3 cm. Powiedzcie że to jakiś przewód. W czwartek u mechanika ale wolę się jeszcze spytać bo wiecie lepiej niż Ja a wolę być spokojny. za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny Edytowane 5 Czerwca 2017 przez Remason90
zabiello Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Co do wycieku to jaki przebieg? Jeśli ok 200tys km+ to może być pompa która jest już zużyta i przecieka.
Remason90 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2017 Przebieg 170 tyś. a co do szarpanie czy to możliwe że pompa albo świece bo coś takiego znalazłem?
Remason90 Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 Siema trochę mnie nie było ale wracam do tematu: niby potrzebna jest pompa wody z termostatem i czujnikiem gdzie w serwisie powiedzieli mi 800zl. Ale po ostatniej wizycie u mechanika która z reszta opisałem na wstępie nic mi nie ubyło ani centymetr tego płynu. Zaczęło się od zasranego krućca ze powyginany i dlatego ubywa. Powiem wam tak ze po tej wizycie ciśnienie jest po rozgrzaniu silnika i tak naprawdę na moje jest okay ale moje pytanie czy faktycznie zostawić to póki co czy faktycznie zrobić bo już sam nie wiem. Czeka mnie wyjazd 1000 km i się trochę obawiam czy coś się czasem nie stanie czy jakaś uszczelka pod głowica albo przegrzanie tylko ze robiłem od tego czasu trasy po 200 km i było wszystko okay na moje. Dajcie znać bo 800zl + robocizna to trochę dużo ale jak mus to mus. Dzieki za odpowiedz.
Remason90 Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 Jeśli chodzi o szarpanie to coś mi się o uszy obiło ze może turbina się przegrzewa i rozłącza co o tym myślicie ? Dzieki za odpowiedz.
Poniat666 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 odgrzebuję wymieniałeś może świece/cewki? /turbo napewno nie/
Herbert98 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Miałem podobnie z szarpaniem. U mnie były do wymiany dwie cewki.
br00 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Też mam problem szarpnięcia w okolicy 3 tys i czasem 4tys obr. Przeważnie na 2 i 3 biegu. Cewki, świece, pompa wymienione. U mnie występuje to przy agresywnym przyśpieszaniu. Wg kompa wypada zapłon na 2 i 3 cyl.
bladzio1 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Czy to normalne, że na wlocie do turbo jest tyle oleju? Czy odma tyle go powinna przepuszczać czy jest jednak niesprawna? Podejrzenie jest ze ten olej bryzga w króciec od n75, który jest na przeciwko i przez to zaworek jest zaolejony i nie steruje prawidłowo pracą turbo. Auto szarpie, dławi się przy mocniejszym depnięciu w pedał. Odma która była na aucie została już wywalona i założyłem zamiennik Vaico. Niestety po podmianie widok jest dokładnie taki sam i nie wiem czy obie są wadliwe i puszczają tak olej czy to jednak normalne i problem szarpania leży gdzie indziej? Świece i cewki nowe, przeplywka tez wymieniona. Auto to A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) po kilku modach na +300 HP.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Remason90 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2018 W górę """ tyle oleju aż nie powinno być - chyba!!!!! Ja też mam wyciek ale nie aż tak tylko na pokrywie zaworów ale szarpanie mam po dziś dzień Cewki i Świece jeszcze poczekam ale ten wyciek mnie martwi. U mnie też słyszałem że może odma - ale jak wymieniłeś i dalej tak????
maxxiuu Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Kolego czy udało Ci sie usunąć te szarpnięcia/dziury ? Ja mam bardzo podobnie
bladzio1 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Panowie, jeżeli komputer nie rejestruje żadnych błędów naprowadzających na możliwe usterki to wdg mnie ma na to wpływ niewłaściwa praca turbiny. Nie oznacza to jednak, że turbo jest niesprawne - szwankuje po prostu sterowanie klapą WG, czyli zawór N75. Radzę zajrzeć do niego i zobaczyć czy nie jest zaolejony. Jeżeli jest to to jest właśnie przyczyną jego nieprawidłowego działania i sterowania WG. Trzeba też zdjąć wąż idący do turbo od filtra powietrza i zobaczyć czy na wlocie do turbo nie ma oleju? Dostaje się on tam z węża idącego z odmy do turbo właśnie i syfi N75 który przez króćce zaciąga stamtąd powietrze. Po prostu odma jest zle skonstruowana i nie odseparowuje prawidłowo oleju od gazów i syfi nim dolot. Kręcący się wirnik turbiny ten cały syf dodatkowo jeszcze zasysa z odmy. Poruszałem już ten problem na forum kilkukrotnie gdyż mnie też dotknął ten problem. Takie są moje doświadczenia i przemyślenia w tym temacie... Inne wytłumaczenie nie przychodzi mi już do głowy a rozważałem wiele możliwości.
fake Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Doszliście co było powodem tego szarpania ?
maxxiuu Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 U mnie wysczyło zrobić porządnie adaptacje skrzyni biegów, po adaptacji po przejechaniu kilkuset kilometrów problem stopniowo zaczął zanikać.
gto250.3000 Opublikowano 8 Lutego 2020 Opublikowano 8 Lutego 2020 (edytowane) W dniu 7.08.2018 o 09:58, fake napisał: Doszliście co było powodem tego szarpania ? Cześć, pozwolę sobie podnieść wątek. Mam podobne objawy. Filmik z przyspieszania na 4tym lub piątym biegu. W czasie mocnego przyspieszania wyraźnie czuć i widać szarpanie, samochód nie przyspiesza. Obroty falują jak w starym automacie. Mam 1.8 170 KM w serii 2013r. Przebieg nieduży 143.000. Samochód ostatnio odstawiłem do serwisu bo falowały obroty na jałowym. Sprawdzony rozrząd i świece. Po wymianie elektro zaworu od strony ssącej samochód nie gaśnie i nie faluje na łałowym. Jak odbierałem z serwisu to żadnych błędów nie było, ale nadal szarpie jak przyspiesza. Od czego zacząć i gdzie najlepiej w Wwie z tematem się pojawić? IMG_0078.MOV Edytowane 8 Lutego 2020 przez gto250.3000
Jameskrystian Opublikowano 2 Grudnia 2023 Opublikowano 2 Grudnia 2023 W dniu 8.02.2020 o 21:25, gto250.3000 napisał(a): Cześć, pozwolę sobie podnieść wątek. Mam podobne objawy. Filmik z przyspieszania na 4tym lub piątym biegu. W czasie mocnego przyspieszania wyraźnie czuć i widać szarpanie, samochód nie przyspiesza. Obroty falują jak w starym automacie. Mam 1.8 170 KM w serii 2013r. Przebieg nieduży 143.000. Samochód ostatnio odstawiłem do serwisu bo falowały obroty na jałowym. Sprawdzony rozrząd i świece. Po wymianie elektro zaworu od strony ssącej samochód nie gaśnie i nie faluje na łałowym. Jak odbierałem z serwisu to żadnych błędów nie było, ale nadal szarpie jak przyspiesza. Od czego zacząć i gdzie najlepiej w Wwie z tematem się pojawić? IMG_0078.MOV 18.77 MB · 4 pobrania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się