krzysztof-kosior1 3 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Proszę niech ktoś spojrzy na ten schemat znaleziony na forum... Chyba mam jaką lipę ponieważ jak odłączę u siebie fazator od strony pasażera to pokazuje mi błąd N208 bank2 Jak odłączę ten o strony kierowcy to wyskakuje błąd banku 1... na powyższym rysunku wyraźnie widać, że powinno być na odwrót... czy tu jest jakiaś lipa u mnie? Macie tak samo? O cho tu chodzi...? Borykam się z problemem na banku2 i ciągle grzebię przy głowicy od pasażera... bez skutków... proszę o podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Chyba na A6 klub pisaliśmy o tym - może zamień piny we wtyce ECU i zobacz czy będzie ok wtedy , pin 114 z pinem 115 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof-kosior1 3 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 7 godzin temu, Banan napisał: Chyba na A6 klub pisaliśmy o tym - może zamień piny we wtyce ECU i zobacz czy będzie ok wtedy , pin 114 z pinem 115 A czy jest to skomplikowany manewr? W sensie takim, czy trzeba coś lutować itp? Czy tylko przekładka kabelków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Wypinasz i zamieniasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się