Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Wyrobione gniazda pompowtrysków - jak sobie z nimi radzić?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakładam ten temat z czystej ciekawości. Otóż gniazda pompowtryskiwaczy lubią się zużywać. Czasami są już zużyte do tego stopnia, że wymiana uszczelnień nic nie daje. Ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na uporanie się z tym problemem? Niektórzy wymieniają głowicę, inni tulejują gniazda. Słyszałem też niedawno, że można założyć nadwymiarowe uszczelnienia pd i to zdaje egzamin, próbował ktoś tego u siebie? Albo może jest na to jeszcze inny sposób?

Opublikowano

wymiana głowicy to najlepsze i najskuteczniejsze rozwiązanie

Opublikowano

Ja mam założone nadwymiarowe uszczelnienia. Jeżdżę już 3 rok i jak narazie nic się nie dzieje. Jak długo to bedzie zdawało egzamin to nie mam pojęcia, oby jak najdłuzej.

Opublikowano

A gdzie kupiłeś takie uszczelki? to jakiś zestaw naprawczy, czy sztukowane? 

Opublikowano

Ja to dawałem do firmy co trudnią się regeneracją gniazd, stwierdzili że nie są jeszcze na tyle wyrobione żeby tulejowac. Zalożyli inne uszczelnienia i narazie jest dobrze ale jakie i od czego to nie mam pojęcia.

Wysłane z mojego LG-K500n przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A ma ktoś z Was jakieś pewne źródło gdzie można dostać nadwymiarowe uszczelki? No i czy nadwymiar zależy od stopnia zużycia gniazd?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...