Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8T AEB Automat - Analiza Logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Posiadam a4 b5 1996r , z silnikiem 1.8t AEB w automacie . Problem polega na tym że samochód jest bardzo mułowaty jak na ten silnik , zaczyna dopiero jechać od 5 tysięcy obrotów .
Postanowiłem podpiąć komputer , pokazał błąd N75 , po oględzinach zaworu okazało się że uszkodzony był kabel , po naprawie skasowałem błędy , i samochodu troszkę odżył lecz dalej to nie jest to , co powinno być .
Raz pokazało mi błąd związany z przepławką , lecz po wykasowaniu już się nie pokazuje . Wykonałem logi ,w jakimś podobnym temacie wyczytałem że robi się to na kanałach 3 8 i 11. Ew proszę o informacje na jakich kanałach wykonać logi w tym silniku . Z góry dziękuje za pomoc.
http://vaglog.com/log-003_008_011_7Jg3Sc.html
 

Opublikowano (edytowane)

Coś Ci rozwaliło strasznie te logi i do niczego sie nie nadają.  Poza tym te grupy to do diesla sie robi. Popatrz po innych tematach ale kojarza mi się grupy 002,007,013,025

Edytowane przez zwonko
Opublikowano

Czyli wykonać logi 002 + 007 oraz 013 + 025 , jak automat ustawi trzeci bieg to gaz do oporu w podłogę ?

Opublikowano

Jak mówiłem popatrz po innych tematach jak robia ale na pewno podwójnie i tak jak podałeś na 90% będzie OK. Na pewno gaz w podłogę.

Opublikowano

Okej po 20 jak bede w domu postaram sie coś wrzucić, na razie bardzo dziękuje;)

Opublikowano

przepływka powinna dobić do 125 około, korekty wskazują na uboga mieszankę, na drugim cylindrze spalanie stukowe, w turbo chyba coś też jest nie tak...

Opublikowano

Czyli od czego zacząć od wymiany przeplywki ?

 

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem jak ja wczoraj patrzyłem na te logi... ale przepływka dobija do 125 więc jest OK, no chyba że to nie seria.
Co do turbo to po dokładnym przeglądnięciu logu 002+007, wnioskuje że nie do końca wiesz jak się robi logi. Logowanie po dobiciu do tych ponad 6k obr sie wyłącza, ty je trzymałeś długo długo zwalniając, stąd moja szybka i błędna ocena. Więc jeśli faktycznie tak jest że log po prsotu jest nagrany z długim zwalnieniem to turbo (na tyle na ile da się ocenić w AEB) raczej OK.
Sorki za wprowadzanie w błąd.
Została więc uboga mieszanka na początku logu 002+007 i stuki na drugim cylindrze. Zrób może dla pewności log 002+007+013, taki nie do końca dynamiczny tzn. z normalnej jazdy. Przyciśnij czasem na chwile do spodu, zwolnij itp. Nie musisz butować do odcinki. W dalszej części logu sonda ładnie pokazuje bogato więc nie wiem do końca co z tą mieszanką. W ogóle uzupełnij profil bo nie wiadomo czy to Pb czy PB+LPG.

Edytowane przez zwonko
Opublikowano

Pb + lpg , ale logi na benzynie robione .

Opublikowano

To jesli niekasowałeś błedu może być rozbieżonść pomiędzy korektami LPG a PB. Przed logami kasuje się błędy nawet jak ich nie ma. Zawsze i nie kilometr przed tylko zaraz przed logiem.

Opublikowano

Okej jutro wrzucę nowe logi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...