Mike68 Opublikowano 19 Maja 2006 Opublikowano 19 Maja 2006 ja mam AEB ale puki co nic nie dołożyłem / nie liczac gadżetów / , z małym wyjatkiem - remont częściowej zawiechy oraz 1200zł za chip bez f.vat - autko mam od roku ogólnie przebieg ma 142tyś km wiec oby tak dalej bo w tym roku chce zmienić na nowsze - ahca, u mnie dmucha 0,98 max
Traviz Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Opublikowano 19 Maja 2006 No właśnie... czy w auto w wieku 10 lat jest sens np. jechać do VTG na virusa ? Czy już lepiej zostać tylko przy bieżących naprawach ?
Mike68 Opublikowano 19 Maja 2006 Opublikowano 19 Maja 2006 w tej chwili , zwłaszcza że ja nie potrafię 2 lata wytrzymac w jednym aucie chyba nie warto ale ja go zawirusowałem jeszcze przed przerejestrowaniem żeby się dłużej nacieszyć - teraz jak kupię nowsze to tak samo zrobię tyle że przyszły kupujacy moze róznie o takim autku mysleć a ja tymczasem jeżdże spokojnie no jedynie jak Ty Traviz - czasami lubię dać buta bo to kuszace
Traviz Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Opublikowano 19 Maja 2006 No właśnie... nie wiem za ile czasu będzie mnie stać na B6 w turbo Poza tym teraz pomyślałem, że zamiast nowego auta zainwestuję w coś innego, bo na samochodach nigdy się nie wychodzi hehehe
Mike68 Opublikowano 19 Maja 2006 Opublikowano 19 Maja 2006 ja jak znajde kupca , narazie nie szukam bo wolał bym komus znajomemu sprzedać to kupie ale tak żeby już te 5 lat pojezdzić - mam ochotę na A6 od 2002 lub Allroada - tylko boję sie tego ze cieszyć się będę jak zwykle miesiąc jak a potem już przejdzie
dziarule Opublikowano 21 Maja 2006 Opublikowano 21 Maja 2006 moj starszy ma okazje kupic od swojego przyjaciela A6 2.8 Quattro 2000r Automat ale z sekwencja full opcje za 30tys zl. tylko nie chce bo dopiero co ta A4 kupilismy
bratpit Opublikowano 21 Maja 2006 Opublikowano 21 Maja 2006 moj starszy ma okazje kupic od swojego przyjaciela A6 2.8 Quattro 2000r Automat ale z sekwencja full opcje za 30tys zl. tylko nie chce bo dopiero co ta A4 kupilismy Coś cena wydaje się być podejżanie niska
dziarule Opublikowano 21 Maja 2006 Opublikowano 21 Maja 2006 jak napisalem przyjaciel mojego ojca prowadzi firme zatrudniajaca 200 osob i kupuje roczne auta od fabryki Audi ta A4 ktora jezdzimy to od niego i zanim go nam sprzedal wymienil rozrzad gumy w zawieszeniu wszystko co trzeba bylo wymienic kazal wymienic juz rok jezdzimy tym autkiem i tylko termosat wymienialismy
Kunio Opublikowano 2 Czerwca 2006 Opublikowano 2 Czerwca 2006 Kunio to powiem Ci tylko tyle: SZOK :shock: :shock: :shock:moja K03 pompuje 1.1 w peaku i 0.9 stale a twoja jest i tak większa KM się zgadzają, Nm nie. sorry za błąd, właśnie przypadkiem zobaczyłem wykres z hamowni i jest 295Nm, nie wiem co mi sie powaliło i cały czas byłem pewny że jest 196
poziek Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Kunio no to wszystko gra i został mi tylko kolega sline na głowie :twisted:
Traviz Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2006 Kunio, a jaką suszarkę masz teraz u siebie ? Na jakim ciśnieniu jeździsz ?
Traviz Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2006 Kunio, a dużo jest roboty z założeniem takiej ? tzn. bo pewnie nie pasuje w miejsce starej ?
Kunio Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Seryjny kolektor nie nadaje sie niestety
Traviz Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2006 Hmmm... a tak sie zastanawiam, że przerobienie kolektora pod K16 czy np. K24/26, GT28RS to praktycznie ta sama robota i koszt, to czy jest jakaś wada założenia większej suszarki na wstępie ? Może wkręca się zbyt późno z racji większej średnicy strony zimnej czy jak :???: Bo tak myślę sobie co by tu można było włożyć :roll: Chyba lepiej robić od razu wszystko w jednej firmie, bo może wyjść klops... Chciałbym kiedyś zobaczyć u siebie 250KM, bo więcej to już chyba spore ryzyko... no i części padają jak muchy...
Kunio Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Chciałbym kiedyś zobaczyć u siebie 250KM, bo więcej to już chyba spore ryzyko... no i części padają jak muchy... no ja zbieram na wydech licze ze doda ok 15KM. A co do większych mocy to te silniki wytrzymują do 350KM bez zakuwania. Niestety zawieszenie nie wyrobiłoby
Traviz Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2006 Niestety zawieszenie nie wyrobiłoby Możesz to rozwinąć bo za bardzo nie wiem co masz dokładnie na myśli ?
Kunio Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 no przeguby i te sprawy trzeba by od S-ki dopasowywac. Wszystko zalezy od tego jak jeździsz i po jakich drogach
Traviz Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2006 no ja zbieram na wydech licze ze doda ok 15KM. a z tym związane mam dodatkowe pytania: 1) Gdzie planowałeś robić wydech? Słyszałem różne opinie i chciałbym pozanać Twoją 2) Jak to jest w VTG z różnymi poprawkami ? Np. robisz program i masz jakąś tam moc itp. Uzbierasz na wydech i za miesiąc dwa jedziesz z nowym wydechem na program i co ? Znowu pęka 1400+VAT ? Bo rozumiem, że takie odetkanie wydechu wiąż się z poprawkami... [ Dodano: 2006-06-03, 15:11 ] no przeguby i te sprawy trzeba by od S-ki dopasowywac. Wszystko zalezy od tego jak jeździsz i po jakich drogach aha, o przekazanie napędu chodzi - bo myślałem bardziej o amorach, springach czy wahaczach itp
Kunio Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Gdzie planowałeś robić wydech? Słyszałem różne opinie i chciałbym pozanać Twoją Tomaracing albo El-Tec Jak to jest w VTG z różnymi poprawkami ? Np. robisz program i masz jakąś tam moc itp. Uzbierasz na wydech i za miesiąc dwa jedziesz z nowym wydechem na program i co ? Znowu pęka 1400+VAT ? Bo rozumiem, że takie odetkanie wydechu wiąż się z poprawkami... Program nic do tego nie ma. Poprostu uwalniasz wydech - auto lepiej się wkręca itp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się