Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 AFN tryb awaryjny przy wysokich obr


dawid7277

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od pewnego czasu auto traci moc przy wysokich obrotach przeważnie 3,5 -4k.

Podpiąłem pod komputer i pokazało 4 błędy:

01256, 00522, 00519, 00575

Po usunięciu zostają tylko dwa pierwsze.

Zrobiłem również log dynamiczny. http://vaglog.pl/log-011_3HR2Cl.html

Wydaje mi się że kiedyś turbina wcześniej wstawała. Czy jest możliwe że przy takich obr jest za niskie ciśnienie paliwa?

Dziękuję za pomoc.

 

 

audixx.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli komputer wejdzie w tryb awaryjny to cisnienie paliwa bedzie mniejsze. ja tam widze problem z turbina, przeładowanie . Tez to miałem  i po regeneracji turba wszystko sie uspokoiło albo zawor n75 sterujacy podcisnieniem szwankuje

Edytowane przez Ronnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jaki masz silnik i rocznik auta.
1256 - czujnik temperatury płynu chłodzącego, jak pokazuje błąd od niego to tylko wymiana.
0519 - błąd map sensora, zapewne od przeładowania.
0575 - błąd przeładowania
0522 - tutaj błąd od szyny CAN? Ale tylko w poliftach
Jak ECU wejdzie w tryb awaryjny to odcina turbinę i zmniejsza dawkę paliwa, dlatego silnik muli bardziej od SDI [emoji14]

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawka:
1256 jest chyba od wtrysku sterującego?
522 od czujnika temperatury powietrza w dolocie.
Najlepiej daj screena albo wrzuć wszystko co pokazał vag wtedy będzie można na 100% opisać błędy.

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te logi na seryjnego afn nie wyglądają. Chyba jakiś marny chips bo dowalone momentu od dołu zdrowo. Geometria stoi i do czyszczenia się nadaję.

Edytowane przez sebaa692
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz podczas przyspieszania jest wszystko ok, dobrze ciągnie do końca. 

Wchodzi w tryb awaryjny przy 170km/h przy wcisniętym gazie do końca, gdy trzymam 3/4 rozpędzę się spokojnie do 200 km/h.

Co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik rozgrzany do 90C, kolejność robienia logów:
-dynamiczne(3 bieg, od 1000obr do 4000obr z pedałem w podłodze):
000
001
003
004
007 zalogować 3s
008
010
011 na 3 i 4 biegu(jeżeli na 4 nie masz gdzie do 4000obr zrób do ilu możesz)
005 006 naraz, najlepiej z obu końców odcinka, od 1000 do 4300obr i wrzucasz na luz i się toczysz do ~60km
-statyczne(światła, nawiew, radio, klima, całą elektryka off):
000
001
003 w trakcie po 5s musnąć gaz
004
007
010
011
012
013
016
019
-basic setting:
000 20s
003 20s
004 20s
011 20s(w autach starszych niż 97r. brak możliwości logowania)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 3 biegu zrobiłem log dynamiczny ale wtedy odcina turbine przy 4k na trójce. 

A teraz odcina przy tych 170.

http://vaglog.pl/log-011_3HR2Cl.html

Edytowane przez dawid7277
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz duze przeladowanie, do tego turbo bardzo zle wstaje, wrecz tragicznie 90% turbo do czyszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...