n0name10 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Witam, chciałbym prosić użytkowników tego forum o sprawdzenie logów dynamicznych dotyczących auta Audi A4 B6 1.8T BFB. Ogólnie auto ma odczuwalnie zaniżony poziom mocy, oraz słabą dynamikę. Komputer nie wyrzuca błędów ( wcześniej błąd z doładowaniem ). Wymieniony zawór DV, n75 oraz sprawdzona szczelność dolotu, po wymianie błędy nie powracają. Turbina późno wstaje około 3000 rpm. Jeżeli ktoś jest w stanie coś wywnioskować na podstawie tych logów będę wdzięczny za pomoc. 115 - 118 http://vaglog.com/log-115_118_n4sa9.html 002 - 020 - 003 http://vaglog.com/log-002_020_003_Z5kFpXQ.html 120 - 002 http://vaglog.com/log-120_002_821aR6f.html
cysiek18 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Logi to się robi do odcinki. Grupy 115+118, 002+033, 003+020Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
n0name10 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Witam, przepraszam za długi czas zwłoki. Poniżej zamieszczam poprawione logi: http://vaglog.com/log-002_033_8SJ848.html 002-033 benzyna http://vaglog.com/log-003_020_mP1ORVL.html 003-020 benzyna http://vaglog.com/log-115_118_o4vFw9.html 115-118 benzyna Z góry dzięki za sprawdzenie. Któryś z użytkowników znający się na rzeczy mógłby postawić diagnozę na podstawie udostępnionych logów ? Mechanik wspominał coś o przepływce, nie mam za bardzo od kogo podmienić, a ewentualny zakup dotyczył by oryginalnej przepływki boscha, duży wydatek i nie chciałbym wywalać pieniędzy w błoto. Pozostającym problemem jest późne wstawanie turbiny. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez n0name10
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się