Krzysieqq Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autko po małym programie, chciałbym wiedzieć co sądzicie czy wszystko jest ok czy jednak coś jest do roboty i gdzieś są problemy. Samochód nie idzie tak dobrze jak szedł po programie. Logi na 95+:http://vaglog.com/log-002_031_X9UD7e.html http://vaglog.com/log-003_020_6Tcr0E.htmlhttp://vaglog.com/log-115_118_0wS33j.html Logi na 98: http://vaglog.com/log-003_020_Yr0iIv7.htmlhttp://vaglog.com/log-115_118_arbQcx8.html http://vaglog.com/log-002_031_JPmG2V.html I wcześniejsze:http://vaglog.com/log-002_031_6K1g54L.htmlhttp://vaglog.com/log-115_118_wBBHpW.htmlhttp://vaglog.com/log-003_020_3r5oV0.html Jakieś sugestie rady? Może ma ktoś opis grup w BEXie z ich wartościami albo rady na co zwracać uwagę podczas analizy logów?
Klawisz-84 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zamiast 31 wrzuć chłopakom grupę 33 :-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Krzysieqq Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 Tej grupy nie logowałem, moi mówili że potrzebują 33 grupy to wieczorkiem mogę zrobić, bo akutalnie loguje jak widać 002-031 | 003-020 | 115-118 czyli logować 002-033 zamiast 031?
zwonko Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 (edytowane) 21 minut temu, Krzysieqq napisał: czyli logować 002-033 zamiast 031? tak I wcześniejsze:http://vaglog.com/log-002_031_6K1g54L.htmlhttp://vaglog.com/log-115_118_wBBHpW.htmlhttp://vaglog.com/log-003_020_3r5oV0.html tzn przed programem czy już po? Edytowane 21 Czerwca 2017 przez zwonko
Krzysieqq Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 @zwonko Te wcześniejsze to które miałem ale po programie były robione chyba tez na 98 Przed programem:http://vaglog.com/log-118_115_rSLJ2gC.htmlhttp://vaglog.com/log-002_020_mSKBJcS.htmlhttp://vaglog.com/log-002_033_sWZbEiQ.htmlhttp://vaglog.com/log-003_031_z63gRN.html Ihttp://vaglog.com/log-002_033_e5r2RS.htmlhttp://vaglog.com/log-003_031_jdzy26.htmlhttp://vaglog.com/log-118_115_92BCM4.htmlhttp://vaglog.com/log-002_020_da4YN6R.html ale wtedy były jakieś problemu z samochodem więc robiłem logi w celu diagnozy
Klawisz-84 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 To daj 002-033 Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Krzysieqq Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 10 minut temu, Klawisz-84 napisał: To daj 002-033 Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka A jest sens i można logować 3 grupy na raz ? np 002 031 033 ? Bo cały czas spotykam się z logowaniem jednej lub dwóch grup
Klawisz-84 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Nie. Pomiar jest przekłamany Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
cysiek18 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 10 minut temu, Krzysieqq napisał: A jest sens i można logować 3 grupy na raz ? np 002 031 033 ? Bo cały czas spotykam się z logowaniem jednej lub dwóch grup Im więcej grup tym słabsze próbkowanie. Rób po dwie
zwonko Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 (edytowane) 37 minut temu, Krzysieqq napisał: A jest sens i można logować 3 grupy na raz ? Czasem jest to zależy osiągnąć ale zazwyczaj 2 wystarcza. Jak pisali wyżej zwiększasz wten sposób czas miedzy odczytami i mogą być one mało czytelne. Trzeba ten log dorobić. Generalnie już wcześniej miałeś spalanie stukowe i jakąś nieszczelność bądź problem z paliwem. Teraz stukowe się na pewno powiększyło (może to być układ zapłonowy, kiepski program lub nawet uboga mieszanka) i pewnie jest gorzej z nieszczelnością/paliwem (czego konsekwencją będzie uboga mieszanka, do potwierdzenia potrzebny log). Czy to był tylko chip czy zmieniałeś coś? np. wtryski? bo wydaje mi się dziwny ten program jak na tylko chipa (ale znawcą tematu nie jestem). Edytowane 21 Czerwca 2017 przez zwonko
Krzysieqq Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 Ogólnie w samochodzie jest DP, wtryski 440, świece i program. Dzisiaj wieczorem koło 22 postaram się porobić logi, Logi będę robić grup 3-20, 2-31, 2-33, 115-118, którąś pominąłem któraś jeszcze potrzebna? Paliwko które teraz zalałem to VP 95+ z shella wrzuciłem tylko 10 litrów także jutro max pojutrze będę znów tankował może teraz na orlenie coś zaleje bo chce mieć pogląd na to jak duży wpływ ma paliwko na to jak idzie. Dodam też że przepływka była czyszczona, czy potrzebne są też jakieś inne logi bądź coś jeszcze mogę sprawdzić ?
Krzysieqq Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 Grupy 002, 033: http://vaglog.com/log-002_033_TC1O1O.html Grupy 003, 020: http://vaglog.com/log-003_020_c3GriAd.html Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_R8752.html Grupy 002, 031: http://vaglog.com/log-002_031_Xaz7HC.html Jeżeli są dwa wpisy to te wyżej są z wczoraj a te niżej z dzisiaj. Martwi mnie te stukanie da się coś z tym zrobić ? Może coś jeszcze dolega ?
Łukasz13 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zacznijmy od tego ze na serii bylo w miare ok, delikatne cofanie bylo, po za tym ok. Teraz tak po programie, cofanie spore nie wiem po co taki zaplon ustawiac jak silnik go nie przyjmuje, druga rzecz to przeladowanie na 1.5 bar przy 3 tys to czemu ma sluzyc? Zakladam ze na serii nie przeladowywalo to po programie tez nie powinno. No i trzeci temat afr, jak dla mnie tak ustawiony afr nie jest zbyt bezpieczny dla tego silnika i egt moze niebezpiecznie rosnac.
Krzysieqq Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zapłon podobno nie ruszany i bex w serii ma duży z tego co mówił. Co do przeładowania nie wiem dlaczego tak jest i czemu to służy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się