Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padnięty kat czy któraś z sond? Jak sprawdzić na VAG'u


rafalinsky1906

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

odkąd zakupiłem audi a4 b6 1.8t + lpg STAG, mam problem ze świecącym się Check Engine. Po odłączeniu aku problem znika na ok. 50km. Po remoncie głowicy i wymianie pierścieni przez parę tysięcy jeździłem na benzynie. Wielu mówiło, że to problem LPG, ale jeżdżac na benzynie i okresowym kasowaniu VAGIEM/ lub odłaczaniu akumulatora problem pojawiał się zawsze po przejechaniu ok.50km. Po tych paru tysiącach na benzynie, trzykrotnie ustawiałem gaz, plus wymieniłem wtryskiwacze gazu oraz reduktor na nowe.

 

Chciałbym usunąć ten problem, tylko nie wiem czy to wina katalizatora czy sond. Wiem, że było masa podobnych tematów ale w większości to OffTopy albo prace doktoranckie. Mam dostęp do VAG.

Jeśli ktoś w prosty sposób opisałby jak sprawdzić który element jest sprawcą tego błedy to będę wdzięczny!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
            P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

 

 

Pomoże ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sprawdzeniu na vagu kata i sond, w tescie wyszło, że katalizator.

 

Wymieniony na jakiejś firmy JM(...?), za 470zł. Stary był wypalony całkowicie :)

Auto po przejechaniu kilkuset kilometrów stało się o wiele żwawsze, różnica "pi razy oko" kilkudziesięciu koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.10.2017 o 10:27, rafalinsky1906 napisał:

Wymieniony na jakiejś firmy JM(...?)

JMJ, polska firma. Ciekawe jaka była przyczyna wypalonego kata, dobrze byłoby to sprawdzić, aby i ten nowy nie skończył podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, RogeR_B7 napisał:

JMJ, polska firma. Ciekawe jaka była przyczyna wypalonego kata, dobrze byłoby to sprawdzić, aby i ten nowy nie skończył podobnie...

Dokładnie. Nie miałeś przypadkiem za bogatej mieszanki ? To szybko wykańcza kata. Np. podawało równocześnie PB i LPG co winowajcą mogły być puszczające wtryski gazu lub reduktor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...