Żołnierz 454 Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Witam mam problem z płynem chłodniczym otóż po normalnej jeździe nic się nie dzieje można otworzyć korek , po ostrej jeździe woda w zbiorniku zaczyna bulgotać po otwarciu korka oraz wylatuje a wskaźnik pokazuje cały czas 90 stopni ostatnio po ostrym przegonieniu stanąłem zobaczyłem czy wszystko Ok i było , pojechałem dalej znowu przegonilem i od razu zgasiłem po chwili wyleciało mi trochę płynu z okolic pompy wody chyba korek wymieniłem nie ma pęcherzyków w zbiorniku ,płyn czysty olej tez nic nie ubywa ostatnio zobaczyłem tez ze waż który idzie do pompy wody nie jest do końca wsuniety ale po normalnej jeździe nic się nie dzieje pacjent 2.4 v6 co do wiatraków to jeśli stanę przed maska silnik rozgrzany wiatrak po prawej stronie nie chodził lecz po chwili się załączył klimatyzacja wyłączona prosze o pomoc
aiwer Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 19 hours ago, Żołnierz 454 said: Witam mam problem z płynem chłodniczym otóż po normalnej jeździe nic się nie dzieje można otworzyć korek , po ostrej jeździe woda w zbiorniku zaczyna bulgotać po otwarciu korka oraz wylatuje a wskaźnik pokazuje cały czas 90 stopni ostatnio po ostrym przegonieniu stanąłem zobaczyłem czy wszystko Ok i było , pojechałem dalej znowu przegonilem i od razu zgasiłem po chwili wyleciało mi trochę płynu z okolic pompy wody chyba korek wymieniłem nie ma pęcherzyków w zbiorniku ,płyn czysty olej tez nic nie ubywa ostatnio zobaczyłem tez ze waż który idzie do pompy wody nie jest do końca wsuniety ale po normalnej jeździe nic się nie dzieje pacjent 2.4 v6 co do wiatraków to jeśli stanę przed maska silnik rozgrzany wiatrak po prawej stronie nie chodził lecz po chwili się załączył klimatyzacja wyłączona prosze o pomoc Mnie zawsze uczono, że na rozgrzanym silniku nie otwiera się korka od płynu chłodniczego bo ci go wywali - różnica ciśnień, płyn zwiększa swoją objętość co skutkuje jego "wywaleniem" - po co otwierasz korek? Jeżeli nie masz ubytków, temperature stoi na 90st to nie kombinuj, bo jest ok.
kodzak0 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Koledzy. Ostatnio dostrzegłem takie o to zjawisko pod maską. Taki osad jakiś powstał na łączeniu. Jest powód do zmartwienia? Pisze tutaj bo nie wiem gdzie dokładnie napisać a nie chcę tworzyć nowego tematu.
aiwer Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 To rurą płynie płyn chłodniczy, jeżeli masz taki biały nalot oznacza to, że własnie tam powolutku wycieka ci płyn. Skoro nie masz zacieków a tylko taki nalot to na razie zostaw to i obserwuj. Jeżeli zacznie z tego cieknąć to będziesz musiał to naprawić czyt. wymienić gumowy wąż lub zmienić opaskę/dokręcić ją.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się