Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawór n75 w maździe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie mam zrobioną w maździe konwersje na zawór n75 i obstawiam jego jako winowajce,auto ładnie ciągnie do jakiś 3,5-4tyś obrotów później łapie muła/dławi ją i po ok.3sek leci dalej,dziś zdjąłem wężyk co idzie do gruszki i podkręciłem obroty do ok.4tyś wydaję mi się że troche słabe ciśnienie poddaje na gruszkę,czy zawór może być uszkodzony? na zdjeciu zaznaczylem jak mam to podlaczone jeden zostaje bez wężyka tak ma być?kolega ma taki miernik i po podlaczeniu do cordoby 1.9 po odpaleniu pokazuje mu zielone pole a u mnie po odpaleniu stoi na ''0'' i jak dodam gazu to idzie zgodnie ze wskazówkami zegara,pomozecie bo na forum mazdy nikt nic nie wie.Pozdrawiam

24cbda2344eca3a69feedddfb8b2.jpg

QS30190-3.JPG

Opublikowano

Ale jaka turbina jest w mazdzie? Z wg czy masz vnt?

Opublikowano (edytowane)
Dnia 8.07.2017 o 16:51, Mozgu napisał:

Ale jaka turbina jest w mazdzie? Z wg czy masz vnt?

z nissana 200sx s14 garrett t28

auto wystrojone na 0,7b,podczas dławienia dochodzi do 0,7b i widać jak wskazówka doładowania lata w prawo i w lewo ale bez przeładowań

czy taki zawór n75 jest do jakiejś mocy a potem zakłada się np.większy ja mam 235km?

Edytowane przez bercikspeed

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...