bercikspeed Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Witajcie mam zrobioną w maździe konwersje na zawór n75 i obstawiam jego jako winowajce,auto ładnie ciągnie do jakiś 3,5-4tyś obrotów później łapie muła/dławi ją i po ok.3sek leci dalej,dziś zdjąłem wężyk co idzie do gruszki i podkręciłem obroty do ok.4tyś wydaję mi się że troche słabe ciśnienie poddaje na gruszkę,czy zawór może być uszkodzony? na zdjeciu zaznaczylem jak mam to podlaczone jeden zostaje bez wężyka tak ma być?kolega ma taki miernik i po podlaczeniu do cordoby 1.9 po odpaleniu pokazuje mu zielone pole a u mnie po odpaleniu stoi na ''0'' i jak dodam gazu to idzie zgodnie ze wskazówkami zegara,pomozecie bo na forum mazdy nikt nic nie wie.Pozdrawiam
Mozgu Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Ale jaka turbina jest w mazdzie? Z wg czy masz vnt?
bercikspeed Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Opublikowano 9 Lipca 2017 (edytowane) Dnia 8.07.2017 o 16:51, Mozgu napisał: Ale jaka turbina jest w mazdzie? Z wg czy masz vnt? z nissana 200sx s14 garrett t28 auto wystrojone na 0,7b,podczas dławienia dochodzi do 0,7b i widać jak wskazówka doładowania lata w prawo i w lewo ale bez przeładowań czy taki zawór n75 jest do jakiejś mocy a potem zakłada się np.większy ja mam 235km? Edytowane 9 Lipca 2017 przez bercikspeed
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się