Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] silnik - tryb awaryjny - prośba o pomoc przy poszukiwaniach..

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam..

Po odebraniu autka z naprawy (nowy rozrząd visco chłodnice i kilka innych) autko łapie czasem notlauffa. Zdarza się że przejadę 50km i nic się nie dzieje idzie jak burza a zdarza się że co kilometr musze go restartować. Po podpięciu pod vaga pokazuje tylko błąd 575 czyli błąd ciśnienia doładowania. Po skasowaniu i przygazówce na postoju błąd się już nie pojawia. Turbo się raczej nie kończy żadnych nie zdrowych objawów nie ma... przepływka jakiś czas temu była zmieniana. Nieszczelności żadnej w dolocie nie znalazlem po powierzchownym przeglądnięciu.

Pytanie czy jest ktoś z okolic Knurowa/Gliwic kto pomógłby mi to zdiagnozować? Domyślam się że będzie to pierdołka ale sam jestem nieco laikiem i nie potrafię tego zlokalizować..

Z góry dziękuje i Pozdrawiam! :gwizdanie:[br]Dopisany: 18 Styczeń 2009, 16:33_________________________________________________dodam jeszcze że wymieniane były też wszystkie filtry i oleje.... :mysli:

Opublikowano

turbo sie nie kończy ale żaluzje w turbo tak.Potwierdzisz to robiąc logi :cool1:

Opublikowano

wątpie że może być to coś innego jak jakieś spieprzenie sprawy przy podłączaniu przez mechaników magików któregoś ze strategicznych komponentów :tongue4: tymbardziej że do momentu oddania autka do naprawy żadnych objawów...

Opublikowano

wątpie że może być to coś innego jak jakieś spieprzenie sprawy przy podłączaniu przez mechaników magików któregoś ze strategicznych komponentów :tongue4: tymbardziej że do momentu oddania autka do naprawy żadnych objawów...

sie okarze :cool1:

Opublikowano