SoMeS Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Witam.. Po odebraniu autka z naprawy (nowy rozrząd visco chłodnice i kilka innych) autko łapie czasem notlauffa. Zdarza się że przejadę 50km i nic się nie dzieje idzie jak burza a zdarza się że co kilometr musze go restartować. Po podpięciu pod vaga pokazuje tylko błąd 575 czyli błąd ciśnienia doładowania. Po skasowaniu i przygazówce na postoju błąd się już nie pojawia. Turbo się raczej nie kończy żadnych nie zdrowych objawów nie ma... przepływka jakiś czas temu była zmieniana. Nieszczelności żadnej w dolocie nie znalazlem po powierzchownym przeglądnięciu. Pytanie czy jest ktoś z okolic Knurowa/Gliwic kto pomógłby mi to zdiagnozować? Domyślam się że będzie to pierdołka ale sam jestem nieco laikiem i nie potrafię tego zlokalizować.. Z góry dziękuje i Pozdrawiam! :gwizdanie:[br]Dopisany: 18 Styczeń 2009, 16:33_________________________________________________dodam jeszcze że wymieniane były też wszystkie filtry i oleje....
Wihajster Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 turbo sie nie kończy ale żaluzje w turbo tak.Potwierdzisz to robiąc logi
SoMeS Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 wątpie że może być to coś innego jak jakieś spieprzenie sprawy przy podłączaniu przez mechaników magików któregoś ze strategicznych komponentów tymbardziej że do momentu oddania autka do naprawy żadnych objawów...
Wihajster Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 wątpie że może być to coś innego jak jakieś spieprzenie sprawy przy podłączaniu przez mechaników magików któregoś ze strategicznych komponentów tymbardziej że do momentu oddania autka do naprawy żadnych objawów... sie okarze
Orfeusz Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Witam, miałem takie same objawy. Raz auto ciągnie kilka dni bezproblemowo, a ostatnio (i coraz częściej) komputer awaryjnie wyłączał sterowanie turbiny. Po podpięciu do VAG-a wyświetlał się błąd o zbyt dużym ciśnieniu w dolocie. W zeszłym tygodniu sprawdziłem N75 i inne pierdoły łącznie ze szczelnością przewodów od intercoolera i od filtra powietrza. Wszystko był ok. Jedyne co mnie niepokoiło to brak ruchu prowadnicy kierownic turbiny - zresztą cholernie trudno coś tam zobaczyć bo w AFN-ie turbina jest zamontowana w złośliwym miejscu, a silnik dodatkowo trzęsie. Właśnie w ten piątek wziałem urlop w pracy i w zaprzyjaźnionym warsztacie własnoręcznie wymontowałem turbinę (robiłem to pierwszy raz - turbina raczej oryginalna - 10 lat w aucie - 290 tyś km przebiegu - 3 godziny pracy łącznie z nagrzewaniem palnikiem śrub). Po wyjęciu turbiny nie udało mi się rozruszać tej prowadnicy - zdecydowałem się wsadzić inną regenerowaną. Po poskładaniu wszystkiego autko inaczej jeździ. Moc wróciła i znowu mogę przyśpieszać jak należy. Rozpędzanie się z niskich obrotów na 5 biegu nie powoduje już notlauffa . Dlatego doradzam Ci dobrze przyjrzyj się turbinie. Moja nie puszczał wcale oleju ale te kierownice... p.s nowa turbina gwiżdze - ki diabeł stara była cicho, ale chyba polubię ten gwizd. pozdrawiam
boseron Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 mówisz ze powierzchniowo przeglądnałeś dolot, ja kiedyś tez po powierzchniowym przeglądnięciu nie znalazłem dziury a jednak była i to wielkości 2 cm, więc zrób to szczegółowo a potem dopiero rozglądnij sie za turbiną, w moim przypadku rozebrałem wszystkie przewody dolotowe rozkręciłem wszystkie opaski i "wymacałem" kazdą rurke i znalazłem dziure.
SoMeS Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 jutro się za to wezmę.... a jak nie to jakie grupy logować? :gwizdanie:
SoMeS Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Musashi proponuję zablokować możliwość dodawania postów skoro wszystko już na forum jest
Musashi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 widze ze nie rozumiesz problemu. skoro juz teraz trudno jest znalezc isniejacy juz na forum watek z rozwiazaniem problemu, jak sadzsz? jezeli powstanie 100.000 nowych, z podobnymi do twojego, watkow z powielanymi pytaniami. bedzie latwiej czy trudniej sie tutaj poruszac? forum a4 jakos w necie odnalazles, ale skorzystac tutaj z analogicznych narzedzi to juz problem?
boseron Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 jutro się za to wezmę.... a jak nie to jakie grupy logować? :gwizdanie: logi 3,8,11 wszystko jest na forum trzeba tylko chcieć poczytać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się