Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] PD - smarowanie i zasada dziabania pilnie potrzebna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam szybkie pytanko odnośnie zasady działania PD w związku z walka z moimi wibracjami a raczej wymiana silnika.

Czy jakieś części PD ( tak mi sie wydaje ze gora z ta sprężyna ?) są smarowane olejem silnikowym.Metoda dedukcji przypuszczam ze skora są pod deklem to maja one kontakt z olejem silnikowym ? bo wewnętrzne smarowanie odbywa sie za pomocą paliwa.

Ważne jest to dal mię o tyle ze skoro w moim silniku serwis znalazł dużo opiłków w oleju które pewnie cyrkulowały wraz z nim smarując silnik i jego podzespoły i jeśli PD są tez czesciowo smarowane olejem to zastanawiam sie czemu przyznali shortblock , głowica i turbo a czemu zapomnieli o PD ?

Za wszystkie sugestie dziękuje serdecznie.

PS. Sprawa dość pilna - na jutro :) rano ( auto jedzie do centrali musze walczyć jakoś o swoje :kwasny: )

Opublikowano

widze koledze szukac sie nie chce :cool1:

szukasz na forum... znajdujesz http://www.a4-klub.pl/smf/ciekawe_artykuly_na_temat_silnikow_tdi-t3352.0.html

w nim:

http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=9 musisz sie zalogowac

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=93

widze, ze w Don Kichot`a bawic sie zamierzasz :mysli::wink4:

Opublikowano

Musashi dzięki serdeczne chetnie kiedyś postawie ci browar jak tylko będę miał okazje :hi:

w sumie to prośba do modow o zamkniecie tematu a sama konieczność stosowania oleju o odpowiedniej normie do PD daje podstawy do roszczeń o wymianę PD w ramach mojej naprawy gdyż tak jak inne części smarowane byly poprzez olej w ktorym znajdowały sie opiłki :angry:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...