turdzi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Mam szybkie pytanko odnośnie zasady działania PD w związku z walka z moimi wibracjami a raczej wymiana silnika. Czy jakieś części PD ( tak mi sie wydaje ze gora z ta sprężyna ?) są smarowane olejem silnikowym.Metoda dedukcji przypuszczam ze skora są pod deklem to maja one kontakt z olejem silnikowym ? bo wewnętrzne smarowanie odbywa sie za pomocą paliwa. Ważne jest to dal mię o tyle ze skoro w moim silniku serwis znalazł dużo opiłków w oleju które pewnie cyrkulowały wraz z nim smarując silnik i jego podzespoły i jeśli PD są tez czesciowo smarowane olejem to zastanawiam sie czemu przyznali shortblock , głowica i turbo a czemu zapomnieli o PD ? Za wszystkie sugestie dziękuje serdecznie. PS. Sprawa dość pilna - na jutro rano ( auto jedzie do centrali musze walczyć jakoś o swoje )
Musashi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 widze koledze szukac sie nie chce szukasz na forum... znajdujesz http://www.a4-klub.pl/smf/ciekawe_artykuly_na_temat_silnikow_tdi-t3352.0.html w nim: http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=9 musisz sie zalogowac http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=93 widze, ze w Don Kichot`a bawic sie zamierzasz
turdzi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 Musashi dzięki serdeczne chetnie kiedyś postawie ci browar jak tylko będę miał okazje w sumie to prośba do modow o zamkniecie tematu a sama konieczność stosowania oleju o odpowiedniej normie do PD daje podstawy do roszczeń o wymianę PD w ramach mojej naprawy gdyż tak jak inne części smarowane byly poprzez olej w ktorym znajdowały sie opiłki
Rekomendowane odpowiedzi