Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana magla w 3.0 v6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pomocy. Panowie i Panie muszę wymienić magla w V6 3.0, a nie ma gdzie palca wsadzić !!!! Był albo jest jakikolwiek temat lub tutek lub może ktoś w tym silniku zmieniał magla. Błagam o pomoc bo mnie mechanior juz nie chce widzieć, a kazdy inny mówi " Panie gdzie z taka krową "  

Edytowane przez Promo
Opublikowano (edytowane)

P.S v6 , a nie  rzędówka gdzie jest dostęp do wszystkiego

Edytowane przez Promo
Opublikowano

No ja będę obserwował, jak sam dojdziesz, daj znać bo mnie też to czeka, z tego co widziałem to dokręcana od dołu więc może nie będzie aż tak źle, daj znać, powodzenia

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Powiem ci kolego, że mechanior zaczyna rozmowe od kupna siekiery......porąbać i już....zreszta sam się zamierzam.......pół silnika do rozebrania żeby sie dostać do magla.......magiel 300pln, a roboty za huk wiek ile........u mnie został tylko jeszcze alternator i klima.......tylko tego nie wymieniłem......reszta nowa lub zrobiona na cacy......żal sprzedawać ale porąbać tez wielka radość.....jak żyć panie prezydencie..........kur,.......dramat

Opublikowano

Magiel 300 PLN? Używka?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Co za różnica czy 1.6 czy 3.0? Odkręcasz przewody, końcówki drążków i chyba 4 śruby co trzymają magla i wyjmujesz od strony kierowcy. po uprzednim odłączeniu kolumny kierowniczej. Dla ułatwienia możesz opuścić sanki. Robiłem to pod blokiem przy piwie bez opuszczania sanek.

Opublikowano

Tez mi się wydaje ze od dołu to wszystko można ogarnąć ale jeszcze tego nie robiłem u siebie,

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Tak....! magiel używka ZF dostaniesz za 250 - 300 pln  z innego dawcy....!!! sprawdzone.......tylko szukaj ZF,a nie KOYO ori  ......cały pic polega na wymianie w V6.....to już inna para kaloszy....magiel regenerowany ok..1000 pln plus gwarancja ( niby ) bo wsadzisz niby nówke, a po paru km ci padnie...oki masz gwarancje....oddajesz i luz......ale kto płaci za wymiane...? żle założony....zły olej........część niby nowa, a mechanior na chleb woła....dajesz mu część, a on montuje...nie jego wina, że szit......szukaj ZF używke, a nie KOYO.......kazdy ASO ci powie po VIN, że koYo super..........zapytaj firme co regeneruje czy w maglu jest teflon.....i jak ciepły ATF czy HIPOL zalecany przez ASO.......wpływa na teflon......aluminium trze o metal.....kolor oleju siwy........gwarantuje......przy okazji pompa wspomagania pada przez magla więc dodaj koszt pompy z wymiana i płukaniem,,,,:)

Opublikowano

Kolego Golfang......bez obrazy ...widziałeś V6.....? 

Opublikowano

Pisz po polsku, po co Ci tyle kropek? 

 

Też mam V6 i powtarzam, że nie ma różnicy jaki masz silnik. Wszystko robisz od dołu a dokładniej to z boku auta.

Opublikowano

Ja to będę robił sam ale zbieżność to już nie sam, regenerowana to koszt około 800 zł

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak dobrze wymierzysz, to zbieżność nie będzie potrzebna. Ja miałem niedługo po wymianie przegląd i wyszło mi jakbym miał laser w oku :D

Opublikowano

To miałeś szczęście ale ja wolę ustawić dokładnie bo auto leci ponad 200 a opony koszt ponad 2 tys zł więc o 100 zł nie będę dziadowal

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A po co miałem jechać na zbieżność, skoro miałem niedługo potem przegląd i w cenie pomiar? 

 

Weź nie dziaduj na regenerowaną i kup nówkę w ASO ;) 

Opublikowano

To już różnica, zbieżność 100 zł a nie 2 tys zł bo tak strzelam że tyle w ASO za magiel, jak nie lepiej, zresztą to nie podlega dyskusji, Robisz coś z zawiasem robi się zbieżność, tyle, chcesz ustawiać na miarke proszę bardzo, ja mam inne podejście i twojego nie neguje.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

kolego golfagn jak nie widzisz róznicy między v6 a 1.6 to stawiam piwko pod blokiem i wymień mi magla. Dojade :) napewno bedzie taniej :)

Opublikowano

A jaka jest różnica przy wymianie magla?  No oświeć mnie.  Ile wymieniłeś maglownic?  Ja w B6 2 i jakoś poszło. A nie, Ty żadnej i jesteś mądrzejszy już na starcie. 

Od góry odkręcasz 2 śruby i możesz zamknąć maskę.  Możesz mieć nawet V8 i co z tego? Popuszczasz sanki i wyciągasz. 

 

Opublikowano

Rzędówka..wkładasz ręke i odkrecasz w v6 nawet nie widac korpusu...nie nie wymienialem ale wiem co mam i co widac ......powaznie jesli nie ma problemu ( a z wszystkim mam ) z wymiana pomoz kolego.. Maglownice w rzedowce  sam wymienie czyatajac forum i patrzac na tutka a v6 to nie ma...kolego naprawde malo miejsc na wsadzenie grzechotki....kolektor do wyjecia a mimo wszystko skrzynia zaslania sróby...wole uniknac demontarzu tymbardziej ze tip

Opublikowano

Dżiżas... NIE ODKRĘCASZ NIC OD STRONY KOMORY SILNIKA! Ok? Pod akumulatorem masz śruby i od spodu magla. Od strony koła odkręcasz przewody hydrauliczne.  W czym Przeszkadza Ci silnik? Nawet go nie dotykasz.

Opublikowano

Od strony ktorego kola ? robilem 1.8t i wszystko na wierzchu pod aku nie ma srub od magla wiec prosze oswiec mnie bo juz glupi jestem jesli chodzi o v-ke...kolego napreawde potrzebuje pomocy a nie porownan....auto stoi pol roku i nie jezdzi a mechanior o siekiere prosi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...