Maaaciej Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) Witam. Miałem uszkodzoną skrzynie biegów w Audi A4 B5 1.9 TDI 96r. i zanim została wymieniona auto stało miesiąc w garażu. Po wstawieniu nowej skrzyni podłączyłem samochód pod vag'a w celu sprawdzenia błędów. Wyskoczyły takie jak: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 BD Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0806 Coding: 00002 Shop #: WSC 00012 2 Faults Found: 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-00 - Open or Short to Ground 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 30-00 - Open or Short to B+ Readiness: N/A Zrobiłem logi statyczne zaworu EGR: http://vaglog.pl/log-003_9mobb.html Jak wyciągnę rurkę od EGR to jest sprawna bo przysysa palca. Silnik chodzi bardzo głośno już w okolicach 2000obr. Samochód rozpędza się bardzo ciężko i powolnie maksymalnie do 100km/h bo powyżej silnik wyje. Jestem nowy na forum to mój pierwszy post. Bardzo proszę o analizę i jakieś rady co może być przyczyną zmulenia i głośnej pracy samochodu. Edytowane 20 Lipca 2017 przez Maaaciej
Hezen Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Pierwszy błąd N18 - Usterka elektryczna więc, albo odłączona wtyczka od N18 albo spalona cewka wewnątrz N18 albo przerwa lub zwarcie na wiązce idącej do N18. Nie ma praktycznie wpływu na pracę silnika.Drugi bład: G72 czujnik temperatury powietrza w dolocie - uszkodzony czujnik albo problem z wiązką (przerwa lub zwarcie) Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się