Sycram29 Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 Cześć. Mam fabryczne xenony w moim Audi A4 B6 Avant S-Line 1,8T. Jakiś czas temu zauważyłem, że lewy xenon przy długiej jeździe przestawał świecić. Najpierw było to po 2h jazdy potem coraz częściej. Doszło do tego, że po jakimś czasie w zasadzie po 10 minutach jazdy gasł. Jednak gdy wyłączyło się silnik, odczekało ok 1 minutę to znowu przy zapaleniu silnika wszystko (na podobny czas) było ok. Nic z tym nie robiłem bo rzadko jeździłem w nocy. Niestety później zauważyłem, że lewy xenon dziwnie świeci. Jeśli się zapalał to jego barwa podchodziła pod róż. Po jakimś czasie przestała świecić i teraz "widzę ciemność". Powiedzcie mi proszę. Co nawaliło. Pretwornica czy żarnik? A może coś innego? W jaki sposób można to sprawdzić? Wszystko działo się w jednej prawej lampie. Gdzie w okolicach Lublina można zregenerować przetwornicę (jeśli by trzeba było). Jakie żarniki proponujecie (D1S) - lubię jasne białe światło (nie niebieskie)? Oczywiście jeśli to żarniki... Z góry dziękuję za pomoc.
michcio28810 Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 podejrzewam że żarnik padł.najprościej przełożyć żarnik ze sprawnej lampy do tej co nie świeci
adadur Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 Mialem tak samo ... kup nowe żarnikiWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
adrian_pt Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 Żarniki jak kończą swój żywot to zaczynają świecić na różowo a nawet fioletowo, więc tak samo jak koledzy obstawiam właśnie żarniki.
Sycram29 Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Opublikowano 23 Lipca 2017 Ok, też tak podejrzewałem. A co z faktem, że zanim żarnik stracił barwę to świecił w kratkę? Tak jak pisałem szczególnie w trasach dało się to na początku zauważyć. 2h świecenia potem gasł. Wyłączyłem na minutę silnik i od nowa 2h można było jechać. Potem to wyłączanie się było po coraz krótszym czasie, aż doszło do tego, że w zasadzie co 5 minut musiałbym silnik wyłączać. To częste wyłączanie zgrało się ze zmianą barwy więc nie wiem czy to cały taki "cykl" padania żarnika czy najpierw przetwornica nawalała. Co o tym myślicie?
adadur Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Kup palnikiWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Sycram29 Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Opublikowano 24 Lipca 2017 Sprawdziłem dzisiaj. To palniki. Przetwornica działa. Mam nadzieję, że nowe żarniki nie zniszczą przetwornic... Wezmę chyba Philipsa 4850K...
adadur Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Barwa twoj wybór ale sugeruje nie przesadzać 4300-4500 to bardzo dobre białe światło - barwy dziennej wszystko wyżej idzie w niebieski. Sprawdzone palniki kupisz tu na forum.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Sycram29 Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Opublikowano 24 Lipca 2017 Żarniki biorę od H4mm3R Ma bardzo dobrą cenę i służy pomocą.
adadur Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Żarniki biorę od H4mm3R Ma bardzo dobrą cenę i służy pomocą.[emoji106] Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się