Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak samopoziomowania bixenon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Przeszukałem wszystkie tematy na forum dotyczące braku możliwości adaptacji położenia xenonu ale nie spotkałem takiego problemu jak mój.

Po każdym przekręceniu zapłonu soczewki jadą na maxa w dół i zaczyna coś przeskakiwać w obu- jakby zębatka albo jakiś ogranicznik i wracają do góry.

Po podłączniu vaga błąd braku adaptacji 01539.

Czujniki przód i tył rozbierałem, sprawdziłem każdą ścieżke i poskładałem jak powinny być. Na vagu w blokach pomiarowych ładnie pokazują w procentach położenie auta- sprawdzałem na podnośniku.

Przy użyciu testów wykonawczych 003, ani przy próbie nastaw podstawowych silniczki w lampach się nie ruszają. Wszystkie warunki spełnione, światła wyłączone, hamulec ręczny zwolniony

Ktoś ma pomysł jak się do tego zabrać? Bo ja już kilka godzin spędziłem i nie mam za bardzo pomysłu.

Opublikowano

Odbłyśnik nie blokuje się o obudowę? Może musisz pokręcić pokrętłami regulacji i wyregulować. U mnie tak było

Opublikowano

Świecą dobrze będąc w pozycji "zero" i sama soczewka w lampie wygląda na wypoziomowaną względem lampy, nie jest w skrajnym położeniu. Wieczorem spróbuję pokrecic mimo to

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Próbowałem, nic nie pomogło. Jutro wywalam lampy na stół, rozbiore je i zobacze co tam się dzieje

Opublikowano

 

Co myślicie, chyba szukam nowych silniczków nie?

Opublikowano

dlaczego nowych? a co z nim nie tak?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przeskakuje w nim jakaś zebatka

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

tam nie ma zebatki. ten dzwiek to koniec posuwu trzonka.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czyli ten silniczek działa prawidłowo? Za każdym razem po przekręceniu zapłonu słysze jak te silniczki warczą a wydaje mi się że powinny po cichu robić ruch środek-góra-dół-środek prawda?

Opublikowano

myślę ze to po stronie sterownika lezy problem. ale najpewniej to by trzeba podłączyć jes do zewnętrznego drivera i je sprawdzić

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

silniczki sprawdziłem u kolegi podobnym urządzeniem- niestety okazały się sprawne. Nie bardzo wiem co dalej sprawdzać;)

Opublikowano

trzeba by sterownik podmienić

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dnia 24.07.2017 o 20:54, koloboro napisał:

trzeba by sterownik podmienić

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

kupiłem drugi sterownik, żadnej różnicy. Po pierwszym odpaleniu nie pojawił się błąd, ale później wrócił. Po każdym przekręceniu zapłonu i po usunięciu błędu braku regulacji, lampy jadą w dół i zaczyna silniczek hałasować a później już zero reakcji.

Opublikowano

no to zostają czujniki poziomu na wahaczach

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Rozbieralem oba. Żadnej wilgoci luty poprawilem na wszelki wypadek. W blokach pomiarowych oba pokazują prawidłowe wartości bo sprawdzałem podnosząc auto na podnosniku.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

no to mysle że trzeba przeanalizować schemat elektryczny z czym to sie jeszcze łączy

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

nadal nie doszedłem czemu nie działa to gówno :) ktoś kojarzy jakie powinno być kodowanie tego modułu dla a4 b7? bo jest chyba ten sam w a6 c6, moze mam kodowanie dla c6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...