Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T AUB] Nogaro Blue {smerfetka}


Lepenzo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Klubowiczów :)

Na wstępie muszę przeprosić za słabą jakość niektórych zdjęć gdyż mam słaby telefon a aparatu nie posiadam jednak jest w planach kupienie czegoś przyzwoitego :)

do tej pory jeździłem srebrną audi b4 zwykłe 2.0 90km

DSC_0130.JPG

jeździło się super jednak brakowało
- mocy :whistling:
- komfortu np klima

- zmian i pomysłów na modzenie :D
 

no i nadszedł 22 marzec :banan:
przedstawiam Audi a4 b5 Nogaro blue kombi 1.8 T AUB  1998r.

DSC_0750.JPGDSC_0732.JPGDSC_0749.JPGDSC_0731.JPG

wyposażenie :

-felgi alu 15 + zimówki

- silnik 1.8 T  AUB czysty suchy 268 tyś
- podłokietnik 

_dekory w drewnie :)

-koło zapasowe piąta alufelga + styropianowa wkładka jednak tylko podnośnik i klucz :(

Ważniejsze rzeczy zrobione po zakupie


- turbo :kwasny: ( bolało bo 1100 zł musiałem wydać podobno żeliwna część od temperatury popękała )
- dwumasa :kwasny: (skończyło się sprzęgło więc dwumas wymieniony za zaś)

- rozrząd kompletny INA

- wymieniony olej mobil 10w40 (poprzednio zalany castrol 10w40)

- uszczelka pod deklem zaworowym i odma

- kompletne zawieszenie febi

- polerka karoserii :)

- zmiana felg na 16

- ramki zegarów chrom :D

listwy progowe zamienniki z allegro stare przerdzewiały i odpadły podczas polerki  :(

plany na przyszłość :

- gwint

- chip na około 200 km :D ( w tajemnicy przed kobitką ) 

- zmiana lamp ( pytanie czy poliftowe czy zamiennik z ledami )

- fotele i tylna kanapa

- oklejenie dekorów

-zmiana kierownicy na multi lub s4

- turbo timer

-czujniki parkowania

-wymiana ostatniego tłumika

- osłona silnika z alu ( stara rozleciała się przy wymianie rozrządu )

- grill s4 lub rs4

- relingi chrom i uszczelki chrom jak w wersji poliftowej

trochę foteczek :D

polerka maszynowa kwiecień 2018 r.

DSC_0760.JPGDSC_0752.JPGDSC_0757.JPG

 

zdjęcia w warsztatu wymiana dwumasy rozrządu i turbo

DSC_0791.JPGDSC_0795.JPG

 

DSC_0792.JPG

leżały takie ładne 17 ori Borbeta grzech było nie przymierzyć :D

 

DSC_0787.JPGDSC_0789.JPG

zdjęcia z procesu instalacji ramek na licznik :D:D:D

DSC_0840.JPGDSC_0841.JPGDSC_0839.JPG

trochę foteczek z pleneru :)

DSC_0845.JPGDSC_0847.JPG

 

no i czymś czym jaram się już drugi tydzień :D

felgi 16 wiem że nie ori ale wzór moim zdaniem kosmiczny :D:banan: + malowanie zacisków na niebiesko :D

DSC_0868.JPGDSC_0871.JPGDSC_0867.JPGDSC_0866.JPGDSC_0872.JPG

temat będzie dalej rozwijany ponieważ pomysłów do modzenia nigdy nie zabraknie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tygodniu wstawię bo muszę oddać do prania samochód :-)

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie lampy poliftowe :wink: też miałem takie koła jak kupiłem, ale swoją drogą mogłeś 17" wybrać. Tej środkowej prostokątnej ramki mogłeś nie zakładać w liczniku, było by lepiej. Też mam niebieskie zaciski ale chyba trzeba będzie przemalować, bo nie rzucają się w oczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy wpadną polifty z bi led może :) jednak co do kół nie wybrałem 17 bo i tak komfort się zmniejszył a chcąc znaleźć kompromis padło na 16 :)  Zastanawiałem się jaki kolor zacisków, doszedłem do wniosku że zacisk standard, mały wiec nie chciałem go za bardzo pokazywać bo innego jak  by siedziało tak 2 lub 4 tłoczki :D chociaż plany takowe są :) bezpieczeństwo to podstawa :hi:

Kieruję do was pytanie mianowicie czym pomalować lub okleić dekory bo drewnopodobne mi się nie podobają myślałem nad niebieską carbonową folią z allegro co wy na to ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo ta folia albo plastidipem bardzo mile dla oka tylko dobierz kolorek taki nie zbyt razacy ale tez nie za ciemny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny przedlift. Olej na pewno 10w40 ? Lepiej jak byś zalał 5w40 do tego silnika zdrowiej dla turbo i w ogole .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalał bym 5w40 lecz boję się że bedzie dymił nie wiem ile czasu samochód jeździl na poł syntetyku. A co do plasti dipa nie jestem przekonany będzie się wycierał itp. Myślę nad folią ,tylko nie jestem przekonany co do niebieskiego , czy nie będzie go za dużo :-( a co powiecie na srebrny czy lepiej zostać przy niebieskim ?

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oo będę wypatrywał, często bywam w Kupiskach :P Powodzenia w modzeniu :)

 

Edytowane przez Undisclosed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarny połysk ^_^ nie nudzi się po 3 latach i wygląda elegansio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do kupisk bardzo często przyjeźdzam :-) Karolu a nie zleje mi się z całym kokpitem ? A moze by tak pod kolor jak ma oryginalnie audi ? Lub błekit :-D

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarny połysk zawsze robi robote ale wybór musi byc Twoj a nie ludzi :)

Co do oleju. Kupilem mojegp ajma z mineralnym castrolem.. Płukanka porzadna i zalalem pelnym syntetykiem motula. Zadnych zlych objawow, silnik ciszej pracuje. W moim a4 ktorym latam na co dzien zmienilem pol syntetyk na pelen Millersa. Wszystko w najlepszym porzadku.

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pooglądaj jak to w innych B5 wygląda, może coś Ci wpadnie w oko :wink: teraz jest tyle wzorów a folią fajnie się okleja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne autko :) co do oklejania dekorów, to również jestem za czarnym połyskiem. Natomiast co do oleju to mam podobny dylemat :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby samochód z samego rana jak odpalam auto słychać zaworki po 2 sekundach cichnie. I tu pytanie jak bym zrobił płukankę i zalał np motulem lub mobilem czy problem ustanie bo wleję rzadszy olej i będzie szybciej dolatywał do zaworków czy raczej szklanki do wymiany ? ;:mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę foteczek z myjni :)DSC_0879.JPGDSC_0877.JPGDSC_0878.JPG

 

 

oraz wnętrze zrobione kalkulatorem :(

ważne że są :)

DSC_0885.JPGDSC_0880.JPGDSC_0881.JPGDSC_0882.JPG

 

oraz wpadły nowe dywaniki szyte na zamówienie z logiem audi :)
miało być smerfetka ale kobieta jednym spojrzeniem odradziła mi to :(

DSC_0883.JPG

 

i myśląc przy kawce i przeglądając zdjęcia z internetu  na jaki kolor okleić dekory u mnie i wpadły mi takie zdjęcia w oko :D
20140512_173456.jpg1a50539efc4e7af9med.jpg

 

no i nie wiem co poczynić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zamierzam narzucać swego zdania, ale według mnie,  do typowo "niemieckiego" wnętrza jak w A4 pasują jedynie stonowane - czarne lub srebrne/szare wstawki. Niebieskie, czerwone, żółte itp. widziałbym raczej gdzieś w Fiacie :) Tak czy inaczej, zrób jak uważasz, żeby Tobie się podobało a nie innym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie moją nieobecność ale remont w domku więc czasu brak.

dużo się nie zmieniło jedynie wpadł podtlenek lpg stag 4 ( wreszcie 100 km nie kosztuje 50 zł tylko 23 :) ) :banan:

auto jeździ tak samo jak na benzynie żadnych spadków mocy, szarpania itp ( odpukać )

na trasie przy szybszym ruszeniu zerwał się łącznik elastyczny i musiałem zaprowadzić do majstra który wstawił gruby łącznik oryginał od VW czyli krótki a gruby :)

zbieram teraz na lampy ori polifty i tu pytanie dysponuje ktoś może jakimiś dobrymi linkami na temat zmian takowych lamp chodzi mi czy lepiej ucinać kostki i lutować nowe czy bawić sięw przejściówki
oraz wpadnie folia na dekory ;)

parę fotek zrobionych podczas spawania łącznika :)DSC_0896.JPGDSC_0894.JPGDSC_0895.JPGfdsf.jpg

pozdrawiam wszystkich forumowiczów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem jedynie płukanki, ale po przejściu z Total Quartza półsyntetyka na Motula X-CESS 5W40 nie odczuwam żadnych złych objawów :) Oleju coś tam pije z 1-1,5L/10k km, pewnie przez małe wycieki na odmie i pokrywie zaworów ;/ Wydaje mi się, że tak lepiej dla turbo. Poprzednia zdechła po 80 tysiącach od poprzedniej regeneracji, nie wiem czy olej brał w tym udział, ale podobno była zrobiona na starych częściach za max 300 zł a skasowali 800 zł.

Mechanik przy wymianie napinacza i łańcucha wałków nie stwierdził zużycia zaworów itp. ale po odpaleniu słyszę przez jakieś 2 sekundy bocianka.

Z dekorów nie wygląda źle czerwony moim zdaniem, zdaje się, że kolega emay takie ma jak pamiętam :)

 

Powodzenia w modach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...