Jovitoo Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Witam, problem mój polega na tym, że skaczą mi oboroty, np jade sobię, dojeżdżam do skrzyżowania i gdy wcisnę sprzęgło to obroty skaczą mi od 500-1200 i tak poskaczą sobie kilka razy i się stabilizują, nie występuje to zawsze przy wciśnietym sprzegle, nieraz jest normalnie, ale przeważnie dokucza mi ten problem i tak się nie da jeździć, mam vaga i kabel, miałem błędy: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00 - Open or Short to B+ pierwszy błąd sie juz nie pojawia, został tylko ten drugi... z rzeczy które zrobiłem: wyczyściłem przepustnicę, podmienialem 2 przepływomierze, wkoncu wsadziłem trzeci i błąd sie juz nie pokazał po usunięciu teraz pytanie do was, czy ten blad z hall'em moze miec zwiazek z tym ze mi tak te obroty skaczą? auto bez LPG, mam Vaga jeśli trzeba coś sprawdzic i zrobić screeny to piszcie, bardzo proszę o pomoc, moze do czegoś dojdziemy
ayew Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 10 godzin temu, Jovitoo napisał: Witam, problem mój polega na tym, że skaczą mi oboroty, np jade sobię, dojeżdżam do skrzyżowania i gdy wcisnę sprzęgło to obroty skaczą mi od 500-1200 i tak poskaczą sobie kilka razy i się stabilizują, nie występuje to zawsze przy wciśnietym sprzegle, nieraz jest normalnie, ale przeważnie dokucza mi ten problem i tak się nie da jeździć, mam vaga i kabel, miałem błędy: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00 - Open or Short to B+ pierwszy błąd sie juz nie pojawia, został tylko ten drugi... z rzeczy które zrobiłem: wyczyściłem przepustnicę, podmienialem 2 przepływomierze, wkoncu wsadziłem trzeci i błąd sie juz nie pokazał po usunięciu teraz pytanie do was, czy ten blad z hall'em moze miec zwiazek z tym ze mi tak te obroty skaczą? auto bez LPG, mam Vaga jeśli trzeba coś sprawdzic i zrobić screeny to piszcie, bardzo proszę o pomoc, moze do czegoś dojdziemy Czujnik halla do sprawdzenia, jest w aparacie zapłonowym.
Jovitoo Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 Można go jakoś sprawdzić za pomocą Vag'a ? tak samo przepływomierz ? bo nie jestem do końca pewny czy dobrze pracuje...
Jovitoo Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 podmienialem ostatnio przepustnice ale dalej to samo... takie pytanko, czy przy przepustnicy, tam gdzie znajdują się te zębatki i cale sterowanie, ścieżki powinny być takie wytarte na potencjometrze? bo w jednej i drugiej przepustnicy takie coś zauważyłem, może to ma jakiś wpływ? druga sprawa, może mi ktoś powiedzieć od czego jest ta wtyczka na załączonym zdjeciu ?
Marcel2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Umnie wina była palec i kopułka kopułka już niemiala zębów dziwne ze wogule chodził
Jovitoo Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2017 juz zamowiłem nowe świece, kable i bebechy do aparatu zaplonowego. Może mi ktoś powiedzieć od czego jest ta wtyczka na załaczonym zdjeciu? bo sobie tak wisi... a moze gdzieś jest jej miejsce ? :>
Marcel2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Moim zdaniem od zbiorniczka do płynu chłodniczego powinna być wpięta od spodu do zbiorniczka płynu
Karol_ok9 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Ta wtyczka do jest fo czujnika poziomu płynu chłodzacego ale nie we wszystkich modelach to wystepuje u mnie tez wisi luzem ja ostatnio walcze własnie z tymi obrotami wg mnie to wina pszepustnicy wczoraj zamontowałem w niej zregenerowany silniczek nastawnika i przestawilen na potecjometrze dziś bende robił testy
Karol_ok9 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Komunikator nie dziala daj znac na maila mam kolejny pomysł [email protected]
xamer Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Nie zczytywałeś błędów na wyłączonym silniku? bo jak silnik nie kręci to czujnik Halla zawsze wywali błąd.. wrzuć logi zobaczymy co się dzieje jak zaczyna falować
Jovitoo Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) w czwartek postaram się wrzucić logi to może tobie coś to powie zrobić statyczne czy dynamiczne? Edytowane 29 Listopada 2017 przez Jovitoo
Jovitoo Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) blad czujnika halla wywala przy odpalonym samochodzie, usune i zaraz znowu się pojawia i tak w kółko. Dodam jeszcze, że jak odepne akumulator i podepne z powrotem, odpale auto, to wszystko chodzi elegancko nie falują obroty itd, ale gdy tylko zgaszę samochód i odpalę drugi raz, problem powraca... znowu zaczynają falować Edytowane 5 Grudnia 2017 przez Jovitoo
^Robert^ Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) naładuj akuma ma max i zobaczy wtedy czy blad bd sie pojawial tez czasem pofaluja mi obroty ale zauwazylem pewna zaleznaosc, problem pojawia sie zima jak sie uzywa ogrzewania szyby i jak abs sie czasto zalacza (pobobno ten system pozera duzo pradu - nie znam sie na tej dziedzinie wiec tylko pisze) wiec niska temperatura przy rozruchu, wlaczenie ogrzewania szyby foteli i co tam kto ma jazda na krotkich odcinkach i abs wszystko powoduje za zamiast 12.6 mamy 12.2 i moze to byc przyczyna, w lecie u mnie problemu niema z falowaniem obrotow a dzisiaj wlasnie mi zafalowalo obrotami Edytowane 11 Grudnia 2017 przez ^Robert^
Jovitoo Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2017 u mnie falują (skaczą od 350-1200) nawet w lato, niezależnie czy mam włączone grzanie szyby itd, dzisiaj wymienilem kopułkę i palec, zero poprawy, tylko dziwi mnie to ze jak odlacze aku i podlacze, to po pierwszym uruchomieniu auto wszystko jest okej, normalnie chodzi, tylko jak zgasze i zapale drugi raz to problem powraca... juz naprawdę nie wiem o co chodzi, powoli mam juz dosyć
Jovitoo Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2018 witam po dłuższej przerwie problem ze skaczącymi obrotami dalej występuje, pojawia sie tylko jeden błąd na odpalonym silniku, usune i zaraz znowu wyskakuje: 00515- Camshaft Position (Hall) Sensor(40) 30-00 Open or Short to B+ dzisiaj wymieniłem czujnik halla w aparacie zapłonowym, błąd dalej wyskakuje ten sam, zero różnicy- juz naprawde nie mam sily do tego samochodu, przypomnę co wymieniłem: Czujnik halla, kopułkę, palec, świece, kable, przepustnice, przepływomierze... brakuje mi juz pomysłów, obroty świrują napewno od tego błędu, ale jak się go pozbyć? jakieś pomysły ktos ma ? prosze o pomoc bo ręce opadaja
Karol_ok9 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 (edytowane) A Edytowane 14 Kwietnia 2018 przez Karol_ok9
Karol_ok9 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 A ustawiles aparat zapłonowy vagiem
Jovitoo Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2018 powiedz mi gdzie się to w vagu ustawia? Mechanik ustawial zapłon lampa stroboskopowa...
Karol_ok9 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Lampa nie ustawiasz to jest hyba kanał 17 okienko z podpisem stabilization czy coś takiego i trzeba tak ustawić aby tam było jak najbliżej zera powinno tak skakać +3 -3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się