seba132 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam Wymiana czy naprawa? jak sie to nazywa o co pytać w sklepie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c437ce5451d17b54.html
spetsnaz Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam Wymiana czy naprawa? jak sie to nazywa o co pytać w sklepie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c437ce5451d17b54.html Zawór recyrkulacji spalin EGR, część nienaprawialna. Numer części 028131501A 028131501B 028131501E Pierburg 7.21723.06.0 Koszt nowego od 550PLN.
seba132 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 Oto mi chodziło dzięki ma to wpływ na kopcenie czy można to odłozyc wymiane do wiosny?
grzes1150 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 A może EGR jest tylko zasyfiony i trzeba o wykręcić, wymyć w ekstrakcyjnej i będzie dobrze? Ale olej w wydechu za turbinką chyba oznacza tylko jedno: turbawka się kończy i puszcza olej. Przykra sprawa ale przed tobą grubsze wydatki :gwizdanie: A i jeszcze jedno kontroluj stan oleju na bierząco.[br]Dopisany: 20 Styczeń 2009, 09:45_________________________________________________Kolego EGR można zaślepić całkowicie i na chwile będzie ale na ten olej na wydechu za turbawką to bym zwrócił szczególną uwagę. A olej czasem nie kapie z EGRa na wydech akurat w miejsce łączenia turbo z wydechem?
spetsnaz Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 olej na wydechu jest na bank z nieszczelnego EGR, nie strasz chłopaka.
seba132 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 Olej na turbince jest z zaworu recyrkulacji spalin dlatego tak to wyglada,turbinka po regeneracji ale, 2,5 roku temu myśle ze jeszcze troche pociągnie co do oleju hmmm róznie.
grzes1150 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zaślepiaj EGRa i przynajmniej motor będzie chodził wyłącznie na czystym powietrzu. Może troszke więcej kopcić po odpaleniu na zimnym silniku i będzie się troszke wolniej nagrzewał. Wszystko ma swoje + i -
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zaślepiaj EGRa i przynajmniej motor będzie chodził wyłącznie na czystym powietrzu. Może troszke więcej kopcić po odpaleniu na zimnym silniku i będzie się troszke wolniej nagrzewał. Wszystko ma swoje + i - egr mozna kupic za 400 zl. albo czyszczenie, jednak efekty moga byc marne. zaslepianie jest kontrowersyjne. jestem przeciwnikiem. silnik pracuje twardziej. wolniej sie nagrzewa. moze odrobine wiecej palic w zakresie srednich i malych obciazen. produkujesz wiecej zanieczyszczen ktore m.in. ty i twoja rodzina pozniej wdychacie...
Szuszu Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Ja w swoim wczoraj go czyściłem i powiem szczerze ze niunia o wiele szybciej sie grzeje. Wiec na zimę polecam nie zaślepiać EGR bo ja juz myślałem o wymianie termostatu.
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 wczoraj go czyściłem i powiem szczerze ze niunia o wiele szybciej sie grzeje ale my tu o samochodach rozmawiamy
seba132 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 Wyczyszczone nagaru było w kolektorze przykrencanym do bloku dużo prawie brak prześwitu reszta benzyna ekstrak. zobaczymy na ile to pomoze dzieki
Gość xxxxx Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 wczoraj go czyściłem i powiem szczerze ze niunia o wiele szybciej sie grzeje ale my tu o samochodach rozmawiamy czym czystszy tym lepiej dla niuni [br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 12:25_________________________________________________ Wyczyszczone nagaru było w kolektorze przykrencanym do bloku dużo prawie brak prześwitu reszta benzyna ekstrak. zobaczymy na ile to pomoze dzieki duzo jest roboty przy odkreceniu kolektora? bo mam czarno w środku :/
grzes1150 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 wczoraj go czyściłem i powiem szczerze ze niunia o wiele szybciej sie grzeje ale my tu o samochodach rozmawiamy czym czystszy tym lepiej dla niuni [br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 12:25_________________________________________________ Wyczyszczone nagaru było w kolektorze przykrencanym do bloku dużo prawie brak prześwitu reszta benzyna ekstrak. zobaczymy na ile to pomoze dzieki duzo jest roboty przy odkreceniu kolektora? bo mam czarno w środku :/ Odkręcić wąż z kolektora i 6 śrubek na nimbus 6mm. wkręconych w głowice. Zabieg bardzo łatwy ale ostro się upaprasz przy czyszczeniu tego syfu bo wczale łatwo to nie idzie.
seba132 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 Nie odkrencałem kolektora ile dałem rady wyczyścić wyczysciłem ale,bez odkrecenia turbinki sie nie da brak dojścia. Nagaru było duzo ze skobałem to i płaty odlatywały..uwaliłem sie przy tym jak krowi weterynarz
Gość xxxxx Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 wiem, raz tam paluchy wsadzilem to cale czarne pozniej przez tydzien nie moglem domyć
boseron Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 wiem, raz tam paluchy wsadzilem to cale czarne pozniej przez tydzien nie moglem domyć jak go czyściłes to nie paluchy brudne tam wpychaj bo niunia sie nie nagrzeje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się