jose65 Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Witam Pacjent to A4 B6 1.9TDI AWX 130KM. Od pewnego czasu zauważyłem brak mocy na wyższych obrotach i czarną chmurę za sobą podczas gwałtowniejszego przyspieszania. Ostatnio chmura pojawia się rzadziej ale silnik częściej traci moc. VAC-COM nie pokazuje żadnych błędów silnika. Podczas wykonywania logów dynamicznych zauważyłem, że po przekroczeniu pewnych obrotów silnik przestaje ciągnąć (wpada w tryb awaryjny? notlauf? ) i tak już zostaje do kolejnego zgaszenia i odpalenia. Dzieje się tak za każdym razem po przekroczeniu ok. 3000obr. Później auto jedzie jakby nie miało turbo.. prędkość maxymalna 130km/h. Logi statyczne: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_5y6us.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_eLejsjA.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_De1JN.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_WG08zm.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_4vW89wk.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_Y14RC.html (przegazowane) Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_BD3Yy0.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_06h7s0g.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_6Ro1e1.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_j70b5.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_noBh4.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_bk3R0N.html Logi dynamiczne: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_XMd6p9h.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_N93mdN.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_K9kPK.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_06gs1.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_N9CDdZv.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_K06rD6.html Basic settings: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_eSYC6.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_3iWDak8.html Od czego zacząć bo wiem, że przyczyn może być sporo. Z góry dzięki za pomoc.
Tracer39 Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 W pierwszej kolejności wyczyść egr bo chyba się zaciął i posprawdzaj wężyki podciśnieniowe.
jose65 Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 wężyki już sprawdzałem - macałem, słuchałem..żadnych nieszczelności, dziur, przetarć nie zauważyłem. EGR wyczyszcze zatem.
jose65 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) EGRa ostatecznie nie czyściłem. Przejrzałem raz jeszcze rury dolotowe powietrza do turbiny. Okazało się, że w tej pogiętej pod zderzakiem z prawej strony była spora dziura... W intercarsie nazywa się to tak: https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3219333530190-DCA005TT-O16049-przewod-chlodnicy-powietrza.html Rura wymieniona i auto ma znów moc :)) Kopcenie na czarno też ustało. Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez jose65
jose65 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 @Tracer39po czym wnioskowałeś, że EGR się zacina ? Warto po naprawie zrobić jeszcze raz logi ?
kamil-vag Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Miałeś za niską wartość mierzoną przez MAF - co mogło świadczyć o dziurze w dolocie... W BS 003 wartości stoją w miejscu mimo sterowania zaworu, tak jakby był zaślepiony, zrób test 003 i zobacz czy zasysa cyklicznie podciśnienie na tym wężyku od metalowego grzybka EGR, ściągnij wężyk, powinno być czuć na palcu czy na policzku jak zasysa...Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się