Skocz do zawartości

jose65

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jose65

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jose65

0

Reputacja

  1. @Darek1989 Witam, nie wiem czy już uporałeś sie z problemem ale akurat borykam się z podobną akcją. Po mocnej ulewie zaczęła mi świrować elektryka. Nie działało oświetlenie w kabinie, nie moglem otworzyć bagażnika, centralny i otwieranie z pilota przestało działać, elektryczne otwieranie szyb również. Klasyczne objawy uszkodzenia modułu komfortu. Mokra plama na dywaniku kierowcy. Po podniesieniu dywanika ujrzałem puszkę modułu komfortu w kałuży wody. Wyjąłem moduł, osuszyłem. wyciągnąłem płytkę drukowaną z obudowy, oczyściłem alkoholem izopropylowym. W międzyczasie usunąłem wodę z podłogi z okolic modułu. Było tego sporo, dodatkowo gąbki nasiąkły, na szczęście mamy upały wiec wszystko szybko schnie. Moduł po osuszeniu działał wiec nie musiałem wymieniać na nowy. Pokasowałem błedy w VAGCOM i wszystko działa jak trzeba. Uszczelniłem uszczelniaczem dachowym potencjalne miejsce gdzie mogłoby lecieć na ścianie grodziowej, uszczelkę pod puszką filtra powietrza. Pod ECU jeszcze nie uszczelniałem bo nie mogę się tam dostać (zapieczona wycieraczka, muszę ogarnąć ściągacz). Udrożniłem kanały odpływowe pod aku i serwo, wywaliłem gumy - mam nadzieje ze to załatwi problem. Z tego co wiem to nie ma korków odpływowych ale gdzieś na forum czytałem, że niektórzy wiercili dziurę w podłodze
  2. Witam Nie wiem do jakiego działu to wrzucić więc daje tutaj. Proszę admina o korektę w razie potrzeby Mam następujący problem z dudnieniem przy wyższych prędkościach powyżej 100km/h. Problem pojawia się sporadycznie ale ostatnio coraz częściej. Np dzisiaj podczas jazdy na autostradzie prędkość w przedziale 100-140 km/h podczas jazdy słychać szybkie dudnienie i lekkie trzęsienie budą a przy hamowaniu dźwięk ten znacząco narasta. Patrz załączone wideo. Następnie zwalniam poniżej 100km/h i później znów przyspieszam i problem znika a czasem nie. Wydaje mi się że dźwięk dochodzi z okolic przedniego lewego koła ale ciężko to ocenić jednoznacznie. Dodam, że auto w czasie tego dudnienia nie traci mocy i wszystko jest ok mimo, że mam ostatnio problem z turbiną. 17965 Charge pressure control: Positive deviation P1557 - 35-10 - - - Intermitent Auto po ogólnym przeglądzie zawieszenia przez mechanika, niby wszystko ok. Tarcze hamulcowe proste, wymieniane z rok temu. Problem ostatnio powrócił i nie mam pomysłów VID_20200120_081659.mp4
  3. @Tracer39po czym wnioskowałeś, że EGR się zacina ? Warto po naprawie zrobić jeszcze raz logi ?
  4. EGRa ostatecznie nie czyściłem. Przejrzałem raz jeszcze rury dolotowe powietrza do turbiny. Okazało się, że w tej pogiętej pod zderzakiem z prawej strony była spora dziura... W intercarsie nazywa się to tak: https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3219333530190-DCA005TT-O16049-przewod-chlodnicy-powietrza.html Rura wymieniona i auto ma znów moc :)) Kopcenie na czarno też ustało.
  5. wężyki już sprawdzałem - macałem, słuchałem..żadnych nieszczelności, dziur, przetarć nie zauważyłem. EGR wyczyszcze zatem.
  6. Witam Pacjent to A4 B6 1.9TDI AWX 130KM. Od pewnego czasu zauważyłem brak mocy na wyższych obrotach i czarną chmurę za sobą podczas gwałtowniejszego przyspieszania. Ostatnio chmura pojawia się rzadziej ale silnik częściej traci moc. VAC-COM nie pokazuje żadnych błędów silnika. Podczas wykonywania logów dynamicznych zauważyłem, że po przekroczeniu pewnych obrotów silnik przestaje ciągnąć (wpada w tryb awaryjny? notlauf? ) i tak już zostaje do kolejnego zgaszenia i odpalenia. Dzieje się tak za każdym razem po przekroczeniu ok. 3000obr. Później auto jedzie jakby nie miało turbo.. prędkość maxymalna 130km/h. Logi statyczne: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_5y6us.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_eLejsjA.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_De1JN.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_WG08zm.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_4vW89wk.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_Y14RC.html (przegazowane) Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_BD3Yy0.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_06h7s0g.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_6Ro1e1.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_j70b5.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_noBh4.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_bk3R0N.html Logi dynamiczne: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_XMd6p9h.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_N93mdN.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_K9kPK.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_06gs1.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_N9CDdZv.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_K06rD6.html Basic settings: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_eSYC6.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_3iWDak8.html Od czego zacząć bo wiem, że przyczyn może być sporo. Z góry dzięki za pomoc.
  7. mlodziak22, możesz wrzucić jeszcze raz fotki ? Niestety wygasły. Zamierzam zabrać się za wymianę w najbliższy weekend.
  8. to już wiem skąd woda w klapie. Kupiłem wczoraj lampę i na dniach będę wymieniał. mlodziak22 dzięki za foto.
  9. Dzięki za odp. Wybieram pomiędzy: - GoodYear Efficientgrip http://allegro.pl/nowe-opony-goodyear-efficientgrip-215-50r17-91v-i5160687629.html - Nokian Line http://allegro.pl/opony-4x-nokian-line-215-50r17-95v-xl-i5167712461.html Co ciekawe wygląda na to, że Nokian Line różnią się od Zline indeksem prędkości. Line mają V -240km/h, Zline mają W-270km/h. Tak przynajmniej zaobserwowałem stosując odpowiednie filtry na allegro. - Dunlop Sp Sport 3000 http://allegro.pl/opony-4x-dunlop-sp-sport-3000-a-215-50r17-91v-mfs-i5162481314.html Dlatego allegro bo do końca marca jest rabat na zakup opon 100pln Chyba, że ktoś może jeszcze polecić coś godnego uwagi w rozmiarze 215/50/R17. PS. Nie chciałbym przekroczyć 2000 za komplet.
  10. Obecnie mam Continental SC3 235/45/R17 w B6 (130KM) i 7,5" felga. Trzyma w zakrętach dobrze ale na koleinach masakra. W tym sezonie czas wymienić na nowe i rozważam coś węższego. Czytając ten wątek można nieźle na głowę dostać bo co użytkownik to inna opinia Pytanie: Czy 215/50 nada się na 7,5 calową felgę? Co do firmy to chyba padnie na Nokian Zline . Nie są aż tak drogie jak Conti czy GoodYear a parametry równie dobre.
  11. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...