Kazuki Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Witam, wiem że temat wałkowany 100razy itd, ale trochę od innej strony zacznę, posiadam Audi co prawda a6, ale to nie ma znaczenia bo Silnik 2.0 TDI 140KM BRE Spalanie jest spore, bo przy normalnej jeździe na trasie 100km/h pali 7,5l , a przy prędkościach 140km/h spala koło 8-9l, więc coś jest nie tak ze spalaniem. Od razu mówię, że próbowałem różne paliwa na różnych stacjach i kompletnie nie było różnicy Co już zrobiłem: 1. Zawiozłem pompowtryski pod Gdańsk do kolesia który się tym zajmuje (na forach często polecana firma), chłop po sprawdzeniu stwierdził że podzespoły są w super kondycji, jedynie parametry są rozlatane i przywrócił je do fabrycznych. 2. Przy montażu pompowtrysków oczywiście cały nowy zestaw uszczelek, nowe śruby do wtrysków, no i nowe świece 3. Zawór egr wyczyszczony 4. Dpf sprawny, nie zapchany, sprawdzany kilka razy 5. Olej do silnika był lany Motul, Castrol Edge i Valvoline też nic się nie zmieniło, I teraz proszę sypać pomysły co może być powodem podwyższonego spalania ???
michcio1985 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Może hamulce trzymają? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Termostat sprawny ? Silnik trzyma odpowiednią temperaturę ( ok 90 st. C ) ? Czujniki temperatury pokazują faktyczne temperatury ? Jakieś błędy w sterowniku silnika ? Co z DPF-em ?
Kazuki Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2017 - Hamulce w pełni sprawne, niedawno z reszta wymieniany kpl. - temp cieczy na blacie 90, wedlug kompa 85 - dpf jak pisalem sprawny, nie zapchany - komp pokazuje brak błędów Inne ponysly ??
michcio1985 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Pisząc o hamulcach co mam tu bardziej na myśli stan tylnych zacisków. Tylne koła powinny bardzo swobodnie się obracać. Przerabiam teraz ten temat. Jak nie hamulce to przyjrzyj się egr owi. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 U mnie po wyczyszczeniu tylnych zacisków i polerowaniu tloczkow spalanie spadło ok litra. Mimo że hamulce się nie grzaly. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Dnia 22.08.2017 o 08:07, michcio1985 napisał: U mnie po wyczyszczeniu tylnych zacisków i polerowaniu tloczkow spalanie spadło ok litra. Mimo że hamulce się nie grzaly. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Dokładnie, samoczynne zatrzymanie auta powinno być płynne, jak w momencie zatrzymywania auta bez używania hamulca na równym , płaskim terenie wyczuwasz chociażby leciutkie szarpnięcie to ja bym przejrzał zaciski hamulcowe pod kątem blokowania A druga sprawa to styl jazdy , w końcu A6 waży pewnie ok. 1,5 tony i styl jazdy ma duży wpływ na spalanie. Moja A4 ze mną i pełnym bakiem waży ok. 1650 kg , normalnie pali powyżej 9 l/100 w trasie , przy spokojniejszej jeździe i tak jest grubo powyżej ośmiu. Ale jak w tym roku jechałem za kobietą na Mazury i to ona prowadziła stawkę swym Touranem, to zobaczyłem wynik którego jeszcze od dziewięciu lat podczas normalnej jazdy swoją nie widziałem : 6,3 l/setkę Do tej pory to takie spalanie miałem , ale jadąc tą samą trasę w audi A2 1,4 tdi Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się