Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co może być do wymiany ? Check


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam dziś zapalił mi się Check w czasie jazdy , a przedtym przy obrotach około 2000 słyszałem takie lekkie świsty , a jak przestało to zapalił się właśnie Check :/. Podłączyłem pod komputer i wyskoczyły mi takie błędy , właściwie nie do końca rozumiem co to , z moich wniosków wyglada na katalizator :/ 

https://photos.app.goo.gl/K4ixrJ8O9mbRgfTG3

Edytowane przez kevox1
Opublikowano

Ale jakie błędy?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Nie dziala
Jednak działa, to pierwszy raz Ci się przydarzyło ? bo dwa ostatnie błędy to niewydajność katalizatorów
Wysłane z mojego LG-H736 przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez Gregory87
Opublikowano

Tak pierwszy raz 

Opublikowano

Kiedyś musi być ten pierwszy raz, ten typ tak ma :) na początku do sprawdzenia sondy następnie do wykonania test katalizatorów i trzecia rzecz to błąd 17550 - do sprawdzenia szczelność układu dolotowego, przepustnica, przepływka itp 

Opublikowano
9 minut temu, Gregory87 napisał:

Kiedyś musi być ten pierwszy raz, ten typ tak ma :) na początku do sprawdzenia sondy następnie do wykonania test katalizatorów i trzecia rzecz to błąd 17550 - do sprawdzenia szczelność układu dolotowego, przepustnica, przepływka itp 

Dzięki wielkie za jakaś podpowiedź , Hmm ciekawe jak kosztowne są te przyjemność :/ a szczególnie szczelność układu dolotowego. 

Opublikowano

Masz lpg?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 minuty temu, kt65c453 napisał:

Masz lpg?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Nie mam. Czysta benzyna ?

Opublikowano

Nie za ciekawe te błędy szczególnie ostatni dotyczący skrzyni i uszkodzonego konwertera.

Mnie to kosztowało od groma kasy i pól roku gwarancji w a po pół roku skrzynia znowu się rozyebała :facepalm:

Opublikowano

A jak ostatnio był wymieniany olej w skrzyni to możliwe że ten błąd może wyskoczyć z konwerterem ? 

Opublikowano

Nie nie ma nic do oleju to mechaniczny błąd konwertera musiał dobrze dostać po pyzdzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...