damix 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam! Chciałem sprawdzić wtrysk sterujacy moze ktos mi powiedziec czy jak odłacze wtrysk z kostki to słychac pstykniecie bo u mnie nic nie słychac napiecie mam na wtyce opór mam 117 ale musze sprawdzic innym miernikiem bo ten oszukuje.Zawieszony, uszkodzony wtrysk może byc przyczyną zwiekszonego spalania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam! Chciałem sprawdzić wtrysk sterujacy moze ktos mi powiedziec czy jak odłacze wtrysk z kostki to słychac pstykniecie bo u mnie nic nie słychac napiecie mam na wtyce opór mam 117 ale musze sprawdzic innym miernikiem bo ten oszukuje.Zawieszony, uszkodzony wtrysk może byc przyczyną zwiekszonego spalania? zrób log gr.004 i 013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damix 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 a możesz mi powiedzieć jak logi beda wygladały jak będzie walnięty wtrysk sterujacy wystarcza statyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 kolego ja miałem walnięty wtrysk sterujący objawiało sie to przerywaniem silnika najgorsze było to ze vag nic nie pokazał a działo sie to tydzień czasu a później miesiąc przerwy doszedłem do tego tak ze jak jechałem i zaczęło mi sie to dziać to po prostu wypiąłem wtyczkę od wtrysku i o dziwo było ok (miał tylko przy tym wielkiego muła) kupiłem wtrysk sterujący za całe 68 zł i odpukać jest gitara pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 napiecie mam na wtyce opór mam 117 ale musze sprawdzic innym miernikiem bo ten oszukuje rezystancja powinna wynieść 93-99 Ohm jesli mnie pamiec nie myli bo gdzies kiedyś chytałem na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damix 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 a jak go rozłaczałes i podłączałes to pstykał bo mi sie wydaje ze powinien a u mnie nic obroty na wolnych troche faluja od 840 do 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 nie powiem Ci nic wiecej na ten temat...czytałem kiedys artykuł na temat wtrysków i pompowstyskiwaczy i tak zapamietałem...nie przerabiałem takiego problemu wiec nic nie moge konkretnego powiedziec...nie chem Cie wprowadzic w jakis bład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damix 0 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Logi są tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosze_o_analize_logow-t62613.0.html przepraszam ze troche słabo czytelne ale robione na szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 a jak go rozłaczałes i podłączałes to pstykał bo mi sie wydaje ze powinien a u mnie nic obroty na wolnych troche faluja od 840 do 860 nic nie pstrykał a mało tego mówią ludzie ze można sprawdzić wtrysk sterujący tak ze daje sie silnikowi 2500 tys/obr i stuka w niego i niby ma przerywać silnik podczas stukania u mnie na wadliwym wtrysku nie działo sie kompletnie nic!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 nic nie pstrykał a mało tego mówią ludzie ze można sprawdzić wtrysk sterujący tak ze daje sie silnikowi 2500 tys/obr i stuka w niego i niby ma przerywać silnik podczas stukania u mnie na wadliwym wtrysku nie działo sie kompletnie nic!!!!!!! BZDURA..... nie pisz takich żeczy .....czyta to ponad 2500 tys. użytkowników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damix 0 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 logi poprawione moze ktos ocenic czy wtrysk dobrze działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 logi poprawione moze ktos ocenic czy wtrysk dobrze działa a gdzie te logi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damix 0 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 logi są tutaj[br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 21:42_________________________________________________logi są tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b5_afn_prosze_o_analize_logow-t62613.0.html;new Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAWIDBORI 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 ja mam podobny problem wtrysk wymienilem sterujacy i wyskakiwal dalej blad iglicy wykasowalem znowu pojezdzilem jakis czas byl spokoj a teraz znowu wyskoczyl blad i narazie jezdze jak go wykasowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 nic nie pstrykał a mało tego mówią ludzie ze można sprawdzić wtrysk sterujący tak ze daje sie silnikowi 2500 tys/obr i stuka w niego i niby ma przerywać silnik podczas stukania u mnie na wadliwym wtrysku nie działo sie kompletnie nic!!!!!!! BZDURA..... nie pisz takich żeczy .....czyta to ponad 2500 tys. użytkowników bzdura - to cie matka na obiad woła!!!!!!!!!!!!! a to jest fakt autentyczny z mojego auta wiesz "kolego" powiem ci bardzo delikatnie nie pier**l mi ze tak nie może być skoro sam to przeżyłem "na własnej skórze" a jak nie wierzysz to ci sprzedam durniu ten wadliwy wtrysk i sie przekonasz jak jest. Trochę kultury przydaloby sie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktuś 2 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 nic nie pstrykał a mało tego mówią ludzie ze można sprawdzić wtrysk sterujący tak ze daje sie silnikowi 2500 tys/obr i stuka w niego i niby ma przerywać silnik podczas stukania u mnie na wadliwym wtrysku nie działo sie kompletnie nic!!!!!!! BZDURA..... nie pisz takich żeczy .....czyta to ponad 2500 tys. użytkowników bzdura - to cie matka na obiad woła!!!!!!!!!!!!! a to jest fakt autentyczny z mojego auta wiesz "kolego" powiem ci bardzo delikatnie nie pier**l mi ze tak nie może być skoro sam to przeżyłem "na własnej skórze" a jak nie wierzysz to ci sprzedam durniu ten wadliwy wtrysk i sie przekonasz jak jest. Facet pojechałeś po bandzie jeden mówi na młotek - młotek drugi mówi - impulsator kinetyczny kumasz??? Od durniów na tym forum radzę nikogo nie wyzywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 ta jedni piszą żeczy a drudzy rzeczy wiec pewnie są dwie szkoły!!!!!ja za to pisze co widziałem i tego będę się trzymał!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielony04 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 :ranting1: :ranting1: :ranting1: :ranting1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się