Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Prawdopodobne zatarcie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

dziś rano jadąc do pracy zgasł mi nagle silnik. Po zatrzymaniu próbowałem uruchomić auto, ale rozrusznik nie kręcił. Właśnie wróciłem od mechanika, który po krótkich oględzinach stwierdził zatarcie silnika. Rozrząd jest cały, olej i płyny w porządku, jak to możliwe. Czy ktoś wie o co tu chodzi. :mysli: Proszę o pomoc. (Audi A4 2.0 TDI 2005 r.)

prefix w temacie poprawony

edyt by wihajster

Opublikowano

Witam,

dziś rano jadąc do pracy zgasł mi nagle silnik. Po zatrzymaniu próbowałem uruchomić auto, ale rozrusznik nie kręcił. Właśnie wróciłem od mechanika, który po krótkich oględzinach stwierdził zatarcie silnika. Rozrząd jest cały, olej i płyny w porządku, jak to możliwe. Czy ktoś wie o co tu chodzi. :mysli: Proszę o pomoc. (Audi A4 2.0 TDI 2005 r.)

zdecyduj sie w koncu jakie masz auto bo w profilu masz inne w prefixie tez inne a piszesz o jeszcze innym :cool1:

Opublikowano

czyżby słynny felerny imbusik :gwizdanie: ;(

Opublikowano

2005r czyli B7 a nie B8.

Jakby miał się zatrzeć to chyba by się zaświeciło ciśnienie oleju... :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

Check silnika pokazuje, ze ciśnienie oleju jest w porządku. Rozrusznik nie kręci, bo coś krępuje go na wale - tak powiedział mechanik.

Opublikowano

jaki przebieg ma auto ?

Opublikowano

Check silnika pokazuje, ze ciśnienie oleju jest w porządku. Rozrusznik nie kręci, bo coś krępuje go na wale - tak powiedział mechanik.

I na tej podstawie stwierdził zatarcie silnika? cholera dobry jest. Niech lepiej sprawdzi czy sam czegoś nie zostawił w silniku przy ostatniej naprawie, skoro twierdzisz że właśnie co byłeś u mechanika. To byłoby chyba bardziej prawdopodobne niż to zatarcie. Zatarcia nie stwierdza się "bo coś blokuje"

Opublikowano

Sprawdź najpierw czy rozrząd jest ustawiony na znaki i czy da się silnikiem obrócić bez użycia rozrusznika obracając wałem lub np na 5-6 biegu delikatnie popchnąć auto i patrzeć czy wał się obraca.

Opublikowano

Dzięki za te słowa, bo mam mętlik w głowie. Jutro inny mechanik ma rozebrać silnik i sprawdzić jaka jest faktyczna przyczyna. Jak diagnozuje się takie awarie? [br]Dopisany: 20 Styczeń 2009, 21:49_________________________________________________Test na 5-tym biegu był zrobiony i wał stał w miejscu jakby był zblokowany.

Opublikowano

Nic w pospiechu... dojdz do sedna problemu. Moze poprzedni fachura cos spartolil... albo wlasnie stales sie kolejna ofiara BLB.

Opublikowano

Ciężko jest to na odległość zdiagnozować.Mógł rozrząd jakimś cudem przeskoczyć i zblokowało,może być wiele przyczyn... potrzebujesz kumatego mechaniora i tyle. W to,że się zatarł bez sygnałów o braku ciśnienia oleju i bez spadku mocy przed samym unieruchomieniem nie chce mi się wierzyć :mysli:

Opublikowano

Jak to ten imbus to sapkowal bym ten silnik w paczkę i osobiście bym go wepchał szanownemu kierownictwu w d..... bo to jest normalne przegięcie aby w tej klasie za takie pieniądze działy sie takie jaja i to jeszcze przy takim przebiegu.

Pisz do Audi nich ci zwracają koszta bo nie jesteś odosobnionym przypadkiem......

Opublikowano

Jutro się okarze co jest. Jeśli to ten imbus, to faktycznie trzeba będzie działać i domagać się zwrotu kosztów. Czytam tu właśnie niesamowite rzeczy. Do dnia dzisiejszego byłem przekonany o niezawodności marki Audi a tu takie rozczarowanie (przez taką pierdę). Ale nie uprzedzam faktów... Dzięki za wszystkie informacje :)

Opublikowano

turdzi wydaje mi się że to nie będzie to jeśli nie spadło ciśnienie oleju... poczekamy zobaczymy...

Opublikowano

wg mnie puscil pasek - moze napinacz, no i tloki daly buzi zaworom, ktorys pekl i zablokowal maszynownie

Opublikowano

Tłoki dały buzi zaworom.... :polew: :polew: :polew: :polew:

Musashi napisałeś to tak że aż człowiekowi wydaje się że to coś przyjemnego...

BTW Od razu przyponima mi się dowcip kto to jest dyplomata...

...to ktoś taki kto potrafi tak powiedzieć spier****j żeby druga osoba cieszyła się z nadchodzącej wycieczki :>

Opublikowano
Czytam tu właśnie niesamowite rzeczy. Do dnia dzisiejszego byłem przekonany o niezawodności marki Audi a tu takie rozczarowanie

i komu ty to mówisz ja mam juz wymieniony silnik i parę miesięcy szarpania sie z serwisem bo nie mogą sobie poradzić z wibracjami silnika.Ja wiedziałem ze Audi jakimś mistrzem niezawodności nie jest ( może troszkę lepiej niż Alfa :wink4:) i do liderów i troszkę daleko ale to co zrobili z tym silnikiem to jest na prawdę żenada :evil:

a co do usterki to faktycznie mogło dojść do kolizji przez pasek a wiec jak robiłeś to prywatnie w niewielkim warsztacie to czeka cie teraz niezły kwas i droga przez mękę w dochodzeniu czyja to była wina.Dlatego wymianę paska należy robić jeśli nie w ASO to co najmniej w warsztacie samochodowym na tyle dużym ze ma ubezpieczenie od takich przypadków a tak to jak nie ma kwitów to jest pozamiatane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...