Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN nie chce zapalić.


narty_jezusa

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas jazdy silnik zgasł i auto musiało zostać scholowane.

VAG nie pokazuje żadnych błędów, zawór elektromagnetyczny przy pompie sprawdzony ( cyka podłączony do aku). Wtryski odkręciłem i ropa leci. Dym idzie z rury wydechowej. Rozrząd ustawiony prawidłowo,  wtrysk sterujący sprawdzony omomierzem wszytko jak należy. Filtr paliwa wymieniony.  Kontrolka świec żarowych pali się jak zwykle. Już mi ręce opadają i nie wiem gdzie szukać przyczyny. Ktoś coś może doradzi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sprawdź kompresje na cylindrach ?

Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, mates08 napisał:

Może sprawdź kompresje na cylindrach ?


 

A co tak z niczego poleciała kompresja na  wszystkich cylindrach ??

Piszesz że zawór cyka podłączony do aku .No i co podałeś na zawór 12V z aku i próbowałeś palić czy tylko sprawdziłeś czy cyka ?

Edytowane przez OLIVER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech poda bezpośrednio napięcie z aku na zawór N109 i próbuje odpalić.

Jak po zapłonie nie ma na nim napięcia to winny jest przekaźnik 219 przy ECU silnika.

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobnie tylko że u mnie ropa nie szła z pompy do silnika , okazało się że pompa siadła

obstawiał bym problem właśnie z nią 

Edytowane przez Jacek31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcał nakrętki przewodów pompy od wtrysków i wacha leci.
Podczas kręcenia jaki kolor dymu?
Może rozrząd masz w porządku ale co z kątem wtrysku... może pompa się przestawiła? Nie takie przypadki były [emoji14]

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawe, jeszcze nie widziałem, żeby podczas kręcenia szedł czarny dym. Jesteś tego pewien?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myśle ze może być zerwany klin na wale i rozrząd się przestawił znam taki przypadek. Na oko wyglada wszystko ok a kat wtrysku się przestawia. Klo na pompie tez bym sprawdził.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej wpadł chyba na dobry trop.

Odpalanie wygląda u Ciebie podobnie?

 https://youtu.be/841MrbPjVBQ

To odpalanie passata B4 z silnikiem 1Z, okazało się że po którymś odpaleniu odkręciło się koło wału, a na filmie jest objaw zrywanego klina.

Ciężkie odpalanie z chmurą dymu tak jakby miał za późny kąt wtrysku, vag pokazywał że kąt jest poza zakresem ale potem wyszło co jest temu winne.

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak.  Udało mi się go odpalić.  Najprawdopodobniej przeskoczyl rozrząd o jednego zęba bo pomiędzy kołem pompy a kołem wałka rozrządu według mnie był za duży luz. Ustawiłem znaki na fabryczne, korbowod na 0 ,wałek rozrządu na blokadę i pompę zablokowałem idealnie dopasowana wydrukowanym trzpieniem Długo kręciłem ale nic to nie dało. Przestawilem kolo na pompie wtryskowej o jeden ząb w prawa stronę i zapalił. Kopci teraz na biało ale tak ze wstyd wyjechać na drogę.  Do tego klekocze jak stary ursus i brak mu mocy. Kat wtrysku według VAG waha się około 59-65 wiec to chyba nie jest przyczyna takiego klekotu.  Coś w głowicy mogło paść? 

Edytowane przez narty_jezusa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...