tyfus83 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) Błedy P1242. P1240. P0304. P0306 Obwod wtryskiwacza otwarty. Wypadanie zaplonu na tych cylindrach. Autem szarpie przy opciazeniu, przyspieszaniu. Na lpg jak i benzynie te same bledy te same objawy. Luty sprawdzone tam gdzie gazownik sie wpinal we wtryski benzynowe. Komp lpg podmieniony na drugi nowy. Macie koledzy jakies pomysly? Czy moze to byc sterownik silnika uwalony? Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez tyfus83
rogigor Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Jakie korekty pokazuje vag ? Kanał bodajże 032/033Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
tyfus83 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Dzis juz sie nie pdepne ale jak ×sprawdzalem z tydzien temu to -12% -10% Chodzi o mieszanke tak bogata uboga? 4 minuty temu, rogigor napisał: Jakie korekty pokazuje vag ? Kanał bodajże 032/033.
rogigor Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Za bogato, może ci przelewać i to powodować szarpanie i petlenie wtrysków. Sprawdź bo przeżywacie tydzień się dużo mogło zmienić.Nagle się tak zaczęło dziać ?Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
tyfus83 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Od jakiegos czasu. W zasadzie jak zalozylem instalacje lpg. To zaczelo sypac bledami p0204, wypadanie zaplonu, p1242, p1240. Gazownik niby jeszcze raz robil mapy. Pojezdzilismy bylo dobrze linie nawet sie pokrywaly. Ale po dluzszej jezdzie i obciazeniu but w podloge i powyzej 4,5tys zaczelo przerywac i sypac tymi blefami co wyzej. Swiece zmienione 2kkm temu na ngk dedykowane. Czyli co radzisz kolego?
tyfus83 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Dodam ze na benzie jest to samo. Odłaczylem nawet kostki od wtryskow lpg i jazda na benie. I dalej sypie tymi bledami
rogigor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Na linie nie patrz, najważniejsze są korekty. Musiałbyś pojeździć kilkadziesiąt kilometrów (minimum 40-50) na samej benzynie żeby się korekty ustabilizowały i wtedy zobacz czy błędy wrócą. Jeśli tak - cewki, świece - od tego zacznij. Jeśli jednak będzie ok to problem leży w źle skalibrowanym gazie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się