dawid922 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Cześć , miałem problemy z odpalaniem auta po przekreceniu srób w rozrzadzie rozpoczeła się nie równa praca silnika na wolnych obrotach i dymienie na biało .. Mechanik mi powiedział ,ze to moze byc koniec silnika ?!!! Czy ktoś by mógł wypowiedzić się na ten temat ?:)
MariuszKK Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Synchronizacje ustawiałeś? Jakie masz wartości?
dawid922 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Najpierw miałem problem z odpalenie nie zaleznie od zimnego czy ciepłego silnika. Po przekreceniu śrub nie pomogło dopiero po jakimś czasie zaczał odpalać jak z salonu Ale po odpaleniu i na wolnych jest nie równa praca silnika kopci na biało plus wyjebało mi czunik dolotu powietrza ( elektronike i pokrywe zabezpieczajacą) I mam problme z turbina po 5 minutach pracy juz nie działa , a raz całą drogę łapie .. Chodzi jak chce . Mechnaik mi powiedział po silniku .. wiadomo jak to mechanik z checia by wymienił Podaje zdjecia zVAg nie sa kompletne ale jedyne jakie mam..... plus video pracysilnika
MariuszKK Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Podaj grupę 4, tam jest synchro rozrządu. Z tego co widzę, za dużo na plus poleciałeś.
dawid922 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 a ale to było juz wczensiej i zostało dokrecone . WG WAgu było wszystko ok
MariuszKK Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Filmik jest bezużyteczny. Widzę po spalaniu chwilowym i dawce wtrysku, że poleciałeś za bardzo na plus z synchro
dawid922 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 co teraz? czy to moze miec wpływ pośrednio na Turbine ? Pozdrawiam
MariuszKK Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Na turbinę i dymienie wpływ ma pewnie błąd czujnika temperatury i ciśnienia dolotu. Przez złe synchro może słabo odpalać lub być ospały
dawid922 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 ten czujnik wymieniłem na nowy ... nie wiem dlaczego go tak wywaliło ..... czy to moze byc cisnienie zwrotne ? pokazywał podobno problem z tym .. Zmieniłem na stary jaki był ( chodziło na nim dobrze ) dalej to samo .. Synchro poodobno juz dobre i dopala dobrze ... ale jest ospały przez ta turbine i mysle ,ze mam zapchany mocno kolektro i eger ... jak to ogarnac ? mechanik ? Musze autem wracac 1300 km do polski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się