Kowal123a Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Witam,zaznaczę że to moje pierwsze logi jakie robiłem kiedykolwiek także jak będą błędy proszę o poprawienie poprawię rób zrobię dodatkowe nowę. A wiec opiszę problem czasami łapie notlaufy ogólnie auto strasznie się zamuliło wcześniej rozruszałem sztangę i było ok ale na chwilę.. przegonienie już nie pomaga na zimnym silniku mam odczucie ,że lepiej się zbiera lecz nie pałuję bo szkoda silnika a na ciepłym jest tragedia.Myślę ze to kierowniczki ale nie znam się do końca dlatego proszę o poradę.Drugi problem to ciężko zapala nawet teraz gdy 20 stopni + w nocy myślę ze cofa się paliwo bo niedawno założyłem zaworek i jest o niebo lepiej tylko chciałbym to naprawić a nie maskować problem więc miło by było posłuchać porad. STATYCZNE: grupa 000 : http://vaglog.com/log-000_EgUs75p.html grupa 001: http://vaglog.com/log-001_Jryzej.html grupa 003: http://vaglog.com/log-003_77b89.html grupa 004: http://vaglog.com/log-004_1dFqGP.html grupa 013: http://vaglog.com/log-013_B8JHR.html DYNAMICZNE: grupa 001: http://vaglog.com/log-001_6TM4B.html grupa 003: http://vaglog.com/log-003_56SoQ.html grupa 004: http://vaglog.com/log-004_ut262n.html grupa 007: http://vaglog.com/log-007_IO4Qed1.html grupa 008: http://vaglog.com/log-008_pr7Lve.html grupa 010: http://vaglog.com/log-010_SJv640R.html kolejny : http://vaglog.com/log-010_82055.html grupa 011: http://vaglog.com/log-011_TqWuG.html BASIC SETTINGS: grupa 000: http://vaglog.com/log-000_Vd7zGos.html grupa 004: http://vaglog.com/log-004_6OhIx.html
Helga Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 (edytowane) Pewnie inni napiszą że żaluzje się przycinają ale mój log dynamiczny wyglądał tak samo jak twój,wymień tylko gruszkę turbiny na z awx-a,tylko dobrze ją tylko wyreguluj.musisz puknąć w nastwnik bo dawka ma być ok 4 ,a ty masz 8,auto zamulone będzie na starcie,i słabe odpalanie(log 1 statyczny). Edytowane 8 Sierpnia 2017 przez Helga 1
Kowal123a Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Helga dzięki za odpowiedż czekam jeszcze na inne porady.Zastanawiam się czy dawki nie można vagiem zmniejszyć wolałbym nastawnika nie ruszać chociaż kąt wtrysku sam robiłem i poradziłem sobie.Czekam na inne odpowiedzi.
Helga Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Vagiem jest minimalna regulacja,musisz nastawnik. 1
Kowal123a Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Ok dzięki jutro to poprawię i czekam na dalsze interpretację logów co do notlaufow ale pewnie kierownice.
Kowal123a Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Odświeżam , dawka zmieniona w okolicy 3,4-3,6 mg o niebo lepiej zapala i zbiera się batorego za mną nie widać więc tak zostawiłem. Turbawkę w wolne dni wyciągnę i żaluzję pójdą do czyszczenia przy okazji wywalę kata i zobaczymy co będzie. A propo kata ktoś wie jak wybebeszyć ,żeby puszka została dla diagnosty?
michal_g84 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) wybijasz środek i wstawiasz rurkę z powrotem i dla diagnosty z zewnątrz wygląda tak samo, albo dajesz tłumik który wygląda z zewnątrz jak katalizator - efekt jakbyś dał zamiennik jakiś kata (minus tego rozwiązania - dobry diagnosta i tak się kapnie że to nie kat, nie wspominam nawet o sprawdzeniu przez analizator spalin). Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez michal_g84
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się