lazasz Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. Pomóżcie bo juz mam dość. Problem był, że ciężko chodziło wspomaganie, było dziwne tracie jakiś gum przy skręceniu i leki luz pukanie. Mechanik stwierdził, że pompa. Po wymianie pompy nic lepiej, a jak dla mnie jeszcze gorzej na biegu jalowym bardzo ciężko chodziło. Okej mówię do mechanika regeneracja maglownicy i powinno być dobrze? Rzekomo twierdził, że bedzie dobrze. Po regeneracji maglownicy jest to samo tylko stukow nie ma, ale na biegu jalowym nadal bardzo ciężko chodzi wspomaganie dopiero na wyższych obrotach czuć wspomaganie. Teraz pytanie. Po wymianie pompy, maglownicy w czym jest wina? Moim zdaniem to pompa zła, daje za słabe ciśnienie. Proszę o pomoc, bo juz mnie to wykańcza psychicznie i finansowo. Czy to pompa i na gwarancje czy coś innego. Czy znacie dobrego mechanika od Audi z Częstochowy okolic. Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez lazasz
andrzej104513 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Dużo jest przypadków po regeneracji nadal ciężko chodzi.
lazasz Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2017 A może być tak, że ta pompa daje małe ciśnienie? Ponieważ na biegu jalowym powinno być chyba normalnie wspomaganie? A u mnie chodzi dosyć ciężko dopiero na wyższych obrotach działa lżej.
Nexmader Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 To ja się podepne pod temat żeby nie zakładać nowego bo tez mnie szlag trafi. Miałem wyciek z pompy, 30 tysięcy km wcześniej pompa sama z siebie zaczęła wyć ale wspomaganie było. Kupiłem regenerowana pompę w kuzicars wymieniłem wspomaganie było przez minutę później zanikalo było tylko powyżej 2 tysięcy obrotów a finalnie jego brak. Układ plukany dwoma litrami płynu febi 06162. Wykrecilem pompę zawiozłem do nich w środku była wytarta na obudowie do której dolega wirnik i na zaworze. Nie dawała cisnienia. Zrobili ja wyjątkowo na gwarancji twierdząc że mam opilki w układzie. Kolejny raz tym razem prawie 3 litry płynu czyszczenie zbiorniczka (filtr w zbiorniku siedzi ciasno) kolejna pompa i znów to samo wspomaganie zaraz po założeniu było tym razem trochę dłużej ale tylko wyjechałem z garażu 300m i to samo. Najpierw znikające później zero. Sprawdziłem ten zawór i znów widać że coś go scharatalo więc i w środku pewnie to samo bo znowu ta pompa zaczęła szumiec i wyć. Płyn w zbiorniku robi się dosyć ciepły ale wydaje się że przepływa bo widać że faluje w nim. Płyn się nie pieni odpowietrzenie zrobione prawidłowo. Jakiś mechanikstwierdził że może to być waz ten który idzie od pompy do maglownicy ale przy próbie wydarzenia tego węża do pojemnika z płynem przy kręcenia na zgaszonym silniku ładnie zasysa płyn. Pomóżcie bo nie mam już siły kolejny raz robić przy tym bez skutku i wydawać kasę na kolejne pompy. Magiel ni cieknie jest w porządku a sugerują regenerację całego układu a co jeśli dalej będzie to samo? Dwa koła utopić mi szkoda...
wyzyk83 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 lejecie to ścierwo z febiego a potem płacz
Nexmader Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Jezdzilem na tym rok czasu od momentu kiedy zaczęła pompa wyć bo myślałem początkowo że to wina płynu. I jakoś rok chodzili więc wyzyk83 nie popadajmy w paranoję że ten płyn w minutę rozwala mi pompę!
wyzyk83 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 w minute nie ale w rok tak zreszta poczytaj ze febi 6162 spełnia wymagania BMW a nie oooo zresztą co ja mogę wiedzieć tematy takie przerabiałem z 5 lat temu
Nexmader Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Ok. Przyjmuje uwagę dot. Płynu, kupię następnym razem w Aso różnica znikoma w cenie tyle że nie po drodze. Ale nadal nie wiem co jest powodem rozwalania pompy w takim krótkim czasie. Czy ktoś coś doradzi? Ktoś miał podobna sytuację?
wyzyk83 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 a widziales przypadek ze po wlaniu 6162 wspomaganie rano było tylko w jedna stronę? czym dłużej auto jechało to kiera ciężej chodziła? gosciu wymieniał pompę potem magiel i znów mu zalali febi 6162 finał taki że dalej to samo gosciu załamany 1tys wywalaony w błoto i dalej to samo włałem mu odpowiedni płyn i jeżdzi facet do dzisiaj a kiera lata leciutko
Nexmader Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Nie widziałem takiego przypadku u mnie nie bylo takich objawow bo nstapila awaria pompy ale skoro tak mówisz uważasz że wymiana pompy na nowa, płukanie układu plus zalanie tym odpowiednim płynem może załatwić sprawę zacierajacej się pompy? Jest jakiś sposób płukania żeby usunac dokladnie te opilki po zatartej pompie które również są pewnie w maglu? No chyba że już dwie zatarte pompy uszkodziły w międzyczasie sprawna wcześniej maglownice i muszę robić cały uklad
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się