Adekz94 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Cześć wszystkim. Chciałbym prosić, aby ktoś zerknął na moje logi bo ja kompletnie się nie znam. Auto straszliwie się mi grzeje po przejechaniu 5 km, że nawet nie można dotknąć bagnetu, aby sprawdzić stan oleju po zgaszeniu auta i po odczekaniu 5 minut. Ostatnio miałem też wypadanie zapłonu, po skasowaniu błędu i zajrzeniu do silnika zobaczyłem, że osłona przewodu od wtrysku z cylindra 1 jest uszkodzona i są tam dwa kabelki, które nie mają żadnej osłony. Czy to może być przyczyna wypadania zapłonu ? Chciałbym się was poradzić bo mechanik już rozkłada ręce. Cewki, wtryski, świece wymienione i znowu mam ten problem. Dodatkowo teraz coś grzechocze mi w silniku, ale tylko wtedy gdy dodaje gazu na biegu, a na jałowym tego nie słychać. Logi dynamiczne grupy 115,118 i 003: http://vaglog.pl/log-115_118_003_72WOUby.html Logi statyczne grupy 032: http://vaglog.pl/log-032_2MvXZ3.html Dziękuję z góry za pomoc i instrukcje do szukania problemu. Pozdrawiam.
WYSKUN Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 musisz skasować błędy i zrobic logi od 1500 do 6500 obr na 3 biegu logi 3+20 2+33 115+118
Adekz94 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Dzięki za informację tak zrobię jak tylko będę mógł. A możesz mi powiedzieć czy jak osłona przewodów od wtrysków jest ułamana i przewody są gołe to mogą być winne wypadaniu zapłonu?
zibi0310 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) Zrob logi jak kolega radzi Wrzuc tez bledy wtedy bedzie mozna powiedziec cos wiecej Swiece i cewki kiedy wymieniane? Jak to Ci sie grzeje? wskazowka idzie w strone czerwonego pola? Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez zibi0310
WYSKUN Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Zrob dodatkowo kanaly 15+16 i pojezdzij chwile i bedzie widac czy wypadają
Adekz94 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Świece i wtryski wymieniane miesiąc temu, a cewki zamieniane miejscami, aby sprawdzić czy sprawne. Gdy zmieniałem miejscami wypadanie zapłonu nie przechodziło na inny cylinder tu więc stwierdziłem, że są sprawne. Na zegarze pokazuje normalną temperaturę silnika, a stwierdziłem, że grzeje się silnik bo jak otworzyłem maskę po 5 km i odczekaniu 5-10 minut nie mogłem nawet łapy wsadzić by wyjąć bagnet do sprawdzenia poziomu oleju. A temperatura na dworze 20 stopni.
Adekz94 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Dodaje logi zrobione od 1500 do 6000 tys. obrotów bo nie miałem możliwości zakrecić do 6500 (słabe ulice w mieście) 002 i 033:http://vaglog.pl/log-002_033_J5q34Mx.html 003 i 020:http://vaglog.pl/log-003_020_9F8v2F.html 115 i 118:http://vaglog.pl/log-115_118_m64bbYW.html
Łukasz13 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Szykuje się wieksza inwestycja, katalizator jest? Pompa paliwa niedomaga, przepływka za mało mierzy.
Adekz94 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 35 minut temu, Łukasz13 napisał: Szykuje się wieksza inwestycja, katalizator jest? Pompa paliwa niedomaga, przepływka za mało mierzy. No właśnie katalizator jest. Miałem zamiar zrobić dp, ale nie wiem czy to dobry pomysł w tym momencie. Co do pompy paliwa to faktycznie mógłby coś być, ale jestem w tych sprawach laikiem i podczas rozruchu po długim postoju straszliwie z tylu samochodu coś buczy. Tak myślałem, ze to pompa, ale stwierdziłem, ze tak musi być bo "ssanie" i po dosłownie 20 sekundach ucicha :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się