ziomek435 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Witam. pytanie brzmi mam zasilanie 6 z reduktora , reduktor ac r01 czerwony do 250 km. mapę mam teraz zrobioną na ok 220 koni i czy pomoże wyjęcie dławika z wielozaworu zamiast zmiana zasilania na 8. kolega mówi że niby pomoże czekam na wasze zdanie. logi mam porobione auto nie ma problem z mieszanką jest za mało gazu przy ostrej jeździe i nie idzie tak jak ma jechać.
kwiator Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zasilanie masz na miedzi czy faro? mam ten sam reduktor i program na 224 KM, faro 6mm i spokojnie daje radę. a jakie wtryskiwacze masz zamontowane. czy nie trzeba czasem większych dysz do wtrysków? u mnie gazownik rozwiercał dysze gazowe.
ziomek435 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 9 godzin temu, kwiator napisał: Zasilanie masz na miedzi czy faro? mam ten sam reduktor i program na 224 KM, faro 6mm i spokojnie daje radę. a jakie wtryskiwacze masz zamontowane. czy nie trzeba czasem większych dysz do wtrysków? u mnie gazownik rozwiercał dysze gazowe. miedź mam 6 . wtryski mam baracuda 115 dysze całkiem wyciągnięte
grubcio1980 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Miedź 6 turbo? Miałem, zmieniłem na 8 i od razu różnica. 6 nie obrobić programu.
ziomek435 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 ile Cie kosztowała zmiana zasilania ?
kwiator Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) 1 m faro 6mm na internetach kosztuje 5 zł, miedź 8 zł. do tego złączki jakieś myślę że max 100 dasz za graty. jeżeli samemu zrobisz to free, jeżeli gazownik to 100-150 za robotę weźmie. Edytowane 19 Sierpnia 2017 przez kwiator
ziomek435 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 a wyjęcie dławika mówisz nie pomoże ?
grubcio1980 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Ja zrobiłem w ramach reklamacji. Na forum się dowiedziałem. Nie było problemu. Efekt od razu odczuwalny. Minimum to 8 miedź. Człowiek całe życie się uczy.
Galetto Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 AC-R01 jest tak specyficznym reduktorem, że potrzebuje dużego zapasu LPG na zasilaniu, wtedy jako tako trzyma ciśnienie. Miedź 6 jest w stanie obrobić tą moc. Dławik wywal, a przy okazji można delikatnie rozwiercić wielozawór i zaworek przy filterku fazy ciekłej jak i miejsca zakończenia miedzi gdyż baryłki mogły ją delikatnie ścisnąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się