Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy, odcina turbinę przy 4000-4500 obr/min


Klawisz-84

Rekomendowane odpowiedzi

Temat założyłem dla osoby z fb bo nie ma tu póki co konta.

silnik 1.8T AVJ 150KM 223tyś km

Wczoraj sprawdziłem mu auto vagiem i w samej grupie silnika był tylko błąd katalizatora a po paru przejazdach nie wyskoczył ponownie więc to jednorazowy "check". Ale wróćmy do tematu.

Podczas logów auto w okolicy 4-4,5 tyś obr/min dosłownie puchło i zero przyspieszenia.

Logi:

http://vaglog.com/log-002_003_NVq6L8.html

http://vaglog.com/log-020_033_pR7wd23.html

http://vaglog.com/log-115_118_ojLzrJ0.html

Widać że seria ale po grupie 115 przy 4500 obr turbina padła po prostu przestała dmuchać. 

Podkreślam że nie ma błędów.

Przepływka podobno była wymieniana.

Adrian zapewne założy konto bo mu doradziłem w końcu sam będzie wiedział lepiej co tu dopisać i jak będzie już obecny doda wam więcej szczegółów, puki co mam logi i powierzchowne informację. 

 

Edytowane przez Klawisz-84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logach to przepływka nie żyje i stąd pewnie brak mocy. Jaka konkretnie ta przepływka założona? Po jej odpięciu jakaś różnica? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci że nie sprawdzałem, zdałem się na opinię że byłą wymieniona i działa sprawnie.

a mogłem swoja nawet podpiąć ;/

 

Edytowane przez Klawisz-84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Z tej strony Adrian, właściciel tego właśnie auta.

Tak jak kolega wyżej pisał, przepływka była zmieniana, ale nie na nową, lecz używaną w b.dobrym stanie. Wiem że powinienem kupić nową, lecz władowałem już w auto za dużo czasu i pieniędzy.

Na końcu chciałbym podziękować koledze Klawisz-84 za pomoc w zrobieniu logów.

Pozdrawiam serdecznie i czekam za dalszymi odpowiedziami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A numery tej używanej przypływki są takie same jak oryginalnej? Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że była ona w b. dobrym stanie? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numery ma takie same. A wywnioskowakem ze jest w B.dobrym stanie, ponieważ na komputerze pokazał minimalny inny odczyt na postoju (nie pamiętam co to było, ale jakaś wartość pomiędzy 3-7 mg, a on miał 2,9)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po odlączeniu przeplywki jedzie gorzej i tez odcina turbo w granicach 4-4,5 tys obrotów. Wiec przepływka odpada.

Filtr powietrza wymieniony, auto przed i po wymianie filtra powietrza jeździł tak samo. 

Czy problem nie leży w gruszce od turbiny ? Czy może w zapchanym katalizatorze ? (Pokazuje błąd katalizatora, ale w czasie mocnej jazdy błędu nie ma, więc jakby jakby to nie była wina kata)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiazanie jest dosc proste, wymien tipa ( gumowa rura od przeplywki do turbiny) jak mam racje stawiasz whisky.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienić na takiego samego używanego, czy coś lepszego ? Czemu myślisz że to akurat jest problemem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Po 3 miesiącach walki, stracie czasu i pieniędzy, wreszcie mogę napisać że problemu już nie ma.

Problemem okazał się TIP, tak jak wyżej kolega Łukasz13 napisał. Wielkie Dzięki dla Ciebie.

W załączniku wysyłam zdjęcia z wymiany.

Temat do usunięcia.

Pozdrawiam

21460025_1409014175885901_2124127107_o.jpg21441258_1409014165885902_1741491342_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...