Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW F10 528xi 2012r. - Kreator Mocy, Wagner, El-Tec


milart

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 31.05.2018 o 00:33, Ogi napisał:

 w TFSI montują "niewymienialne" ( w teorii ) i wieczne filtry w bakach paliwa.

Ciekawe gdzie jest schowany u mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest "niewymienialny/wieczny" to w pompie paliwa w baku, tak jak w tfsi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, zabiello napisał:

Jeśli jest "niewymienialny/wieczny" to w pompie paliwa w baku, tak jak w tfsi.

Lekko nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem ze spraw przyjemniejszych, samochód już jest gotowy do sezonu letniego.

Mycie szamponem (Zymol), IronX, znowu mycie, podkład Zymol HD Cleanse, dwie warstwy Zymol Glasur.

 

1-min.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.06.2018 o 09:05, milart napisał:

Tymczasem ze spraw przyjemniejszych, samochód już jest gotowy do sezonu letniego.

Mycie szamponem (Zymol), IronX, znowu mycie, podkład Zymol HD Cleanse, dwie warstwy Zymol Glasur.

 

1-min.jpg

Wyglada swietnie! Jaki czas pracy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Ogi napisał:

Wyglada swietnie! Jaki czas pracy ?

Dzięki. Na lakier 1,5 dnia bez pośpiechu przy browarku. Do tego kilka godzin na wnętrze. W przyszły weekend jeszcze wpadnie soft99 na szyby i koniec. 

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z obrotami zdiagnozowany. Jest coś nie tak z okablowaniem lambdy w katalizatorze. Tym razem zapalił się check engine. Inpa wywaliła błąd lambdy wiec poruszałem kablami i samochód zaczął normalnie jechać. Błąd narazie skasowany i zobaczymy co będzie dalej. Jeb..y el-tec. Pewnie naruszyli izolację montując katalizator. Oby tylko sonda nie była uwalona bo jutro jadę ponad 500km. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda wymieniona i po problemie. Silnik pracuje równo i spalanie na przyzwoitym poziomie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niecałe 100km na vpower 100. Praca wydechu dużo dużo głośniejsza i okopcenie jak zimą w kominie. Spalanie na tym samym poziomie co na verva 98. No i 50-60 zł więcej za pełny bak. 

 

IMG_20180810_081544.jpg

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 100 kilometrach to się jeszcze dobrze "silnik" nie przestawił, cały bak zrób i dopiero wyciągaj wnioski. Generalnie nie żebym był fanem racinga bo jest zwyczajnie za drogi ale różnica in plus musi być. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bak zrobiony. Może na hamowni coś by pokazało ale przy normalnej jeździe było jedynie głośniej i drożej. No i końcówka okopcona tak że masakra. Był strojony na 98 i nie ma co kombinować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od prawie roku miałem problem z drganiami silnika na postoju. Sprawdziłem praktycznie wszystko i nic. W końcu trafiłem do BritCarParts w Rembertowie i okazało się, że j...y Kreator Mocy narobił burdelu w sterowniku. Błędne sumy kontrolne, uruchomione zabezpieczenie antykradzieżowe i różne inne cuda. Przy okazji wymienione sworznie wahacza poprzecznego z przodu, tylne amortyzatory i manszeta którą inni spece w ubiegłym roku źle założyli i po załamaniu zaczęła trajkotać podczas skręcania. Sterownik będzie teraz wyczyszczony i zostanie wgrane najnowsze seryjne oprogramowanie na bazie którego trochę podniesiemy moc. Jakoś pech mnie ciągle prześladuje przy tym samochodzie......

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poproś od BritCarParts opinie i wal do kreatora o zwrot kosztów. Napisz im że jak Ci kasy nie oddadzą to nagłośnisz temat na różnych forach motoryzacyjnych. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, l.e.s.t.e.r napisał:

poproś od BritCarParts opinie i wal do kreatora o zwrot kosztów. Napisz im że jak Ci kasy nie oddadzą to nagłośnisz temat na różnych forach motoryzacyjnych. 

 

Nie zostanie to bez echa. Z tego co mówią to trafia do nich sporo beemek po kreatorze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy serwisowania.

Teraz na ruszt idzie układ hamulcowy. Będą nowe tarcze, klocki, regeneracja zacisków + ich piaskowanie i wymiana płynu.

Do tego wszystkiego jeszcze padają mi przeguby zewnętrzne z przodu (pokłosie źle założonych manszet w ubiegłym roku po zakupie).

Wszystko już czeka aż będę miał czas pojechać do warsztatu.

Zastanawiają mnie jedynie tarcze bo oryginały mam po bokach nitowane (odzysk energii z hamowania). Te są dobierane po vin więc mam nadzieję że wszystko będzie ok.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już po piaskowaniu i malowaniu zacisków. Dzisiaj składanie ;)

image1542300523282.jpg

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...