Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW F10 528xi 2012r. - Kreator Mocy, Wagner, El-Tec


milart

Rekomendowane odpowiedzi

Tak to już jest że gusta są różne. Można tak dyskutować w nieskończoność i wszyscy będą mieli swoją rację. To że coś się komuś nie podoba nie znaczy że mi musi. Lubię wszystko co niepozorne np. lubię dobre markowe ubrania ale nieznoszę nadruków na nich przez co mam problem ze znalezieniem czegokolwiek. Lubię luksus ale nie lubię się wyróżniać. Wszystko co robię raczej ma położe praktyczne a czasem w niewielkim stopniu estetyczne jak np. nerki które faktycznie pasują do pakietu shadow. Preferuję raczej wizualny minimalizm. Wszyscy mamy swoje dziwactwa a ja mam takie.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem jeszcze o jednym. Pisałem wcześniej że samochód kiepsko się prowadzi przy większych prędkościach. Ponadto ostatnio pojawiło się delikatne drżenie na kierownicy powyżej 120 km/h. Nauczony poprzednim samochodem wiedziałem gdzie szukać i pojechałem sprawdzić wahacze w pobliskim warsztacie. Oczywiście szarpaki tradycyjnie nic nie pokazały a ja ch...a się znam. Wziąłem dzień wolny i pojechałem do niestety oddalonego ale zaufanego warsztatu i tam wymienili mi tuleje wahaczy. Tuleje były już miękkie i nie tłumiły jak należy. Teraz jest ok i zwracam BMW honor. Przy 200 km/h i więcej samochód dobrze się prowadzi i jest ciszej na nierównościach.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mam jeszcze pytanie do obeznanych w temacie. Jak się przyjrzycie zdjęciu nerek centralnie od przodu widać za nimi kanał powietrza z elektrycznie otwieraną żaluzją, która w zależności od określonych warunków otwiera się bądź zamyka. Orientuje się ktoś czy warto to wywalić? A może jednak jest to potrzebne i lepiej zostawić? Oglądałem samochody w kilku salonach w Warszawie i tego nie widziałem. Jeździłem niedawno 328i xDrive z 2015r i tego nie było. A tak na chłopski rozum to wydaje mi się, że bez tego urządzenia byłoby trochę lepsze chłodzenie.  Jeżeli ktoś miał z tym styczność to będę wdzięczny za wyrażenie opinii. Kolejna sprawa to czy w razie demontażu wystarczy to odłączyć czy trzeba coś programować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe nerki zdecydowanie lepiej wyglądają.

Podoba mi się, że nowy wydech pozostanie zbliżony do seryjnego czyli podwójna końcówka tylko z jednej strony - tak jak dotychczas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe nerki zdecydowanie lepiej wyglądają. Podoba mi się, że nowy wydech pozostanie zbliżony do seryjnego czyli podwójna końcówka tylko z jednej strony - tak jak dotychczas. 

 

Dzięki. Dokładne tak będzie [emoji6]

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, które te tuleje wymieniłeś?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Wahacze przednie dolne. Dwa główne największe.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dolny to wymienilem caly,o ten chodzi?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Tak o ten. U mnie wahacz był w dobrym stanie i wystarczyło wymienić tuleje. Oczywiście ori nie ma bo w aso jedynie cały wahacz można kupić. Tuleje mam febi (2x ok 70 zł + robocizna).

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie jeżdżę i co raz częściej zaczynam tęsknić za AUDI. Niby wszystko z tym samochodem ok ale wciąż mam niedosyt. Jeżeli jest ktoś zainteresowany to w okolicach lutego może pytać czy nie zmieniłem zdania.

Samochód doinwestowany i jak na razie nie wymagający wkładu finansowego poza ewentualnymi zmianami/tuningiem na życzenie właściciela. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2017‎-‎12‎-‎02 o 15:32, milart napisał:

Tak sobie jeżdżę i co raz częściej zaczynam tęsknić za AUDI. Niby wszystko z tym samochodem ok ale wciąż mam niedosyt.

Brakuje quattro ? Czy 6 cylindrów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem. Niby jest 300 koni i xdrive. Po zrobieniu wahaczy i dołożeniu Eibach Pro Kit samochód naprawdę fajnie się prowadzi. Ma bdb nawigację, multimedia i zaskakująco ładnie grające audio. Do tego jest duży i wygodny ale brakuje mi detali wykończenia wnętrza. Stylistyka Audi zdecydowanie bardziej do mnie przemawia. Pomijam zupełnie brak 6 cylindrów bo obecne 4 przy 300PS + 8 biegów też robią robotę.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile łyka Ci oleju ten silnik?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile łyka Ci oleju ten silnik?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


Jak narazie nie zauważyłem żeby łykał. Od razu po zakupie zalałem Millers'a i dodatek Xado stage 1. W poprzednich samochodach też tak robiłem i nigdy nie musiałem dolewać między wymianami. Tym od zakupu zrobiłem lekko ponad 6kkm i jak narazie stan się nie zmienia.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum Bmw narzekają na tem silnik ze chla olej i jest dość awaryjny,panewki sie obracają,i dużo pali ,nie wiadomo co o tym myśleć.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że dużo zależy od użytkownika. Jak ktoś dba, wymienia wszystko na czas i nie katuje na zimnym to nie powinien mieć większych problemów. Początkowo faktycznie te silniki się sypały i w tym samochodzie był mieniany na nowy 254PS w serii i niby pozbawiony wad poprzednika. Obecnie F10 z tym silnikiem ma oznaczenie 530. Samochód ma 144kkm przebiegu a silnik jakieś 85kkm. Do tego jakieś 25kkm temu był wymieniony kompletny rozrząd więc jak narazie pracuje ok. A co do palenia to przy delikatnej nodze w trasie moja żona z 400 km miała 8.5l/100km. A jak się jedzie dynamicznie i szybko to już inna bajka. Jadąc z Warszawy do Wrocławia z dużymi predkosciami spalił mi prawie cały bak w jedną stronę. Pokreciłem się po mieście i zapaliła się rezerwa. Wracając 140-160 z tempomatem a czasami wolniej bo było już ciasno na drodze średnia wyszła ok 10.5l/100km. Więc uważam że jak na taką masę i moc źle nie jest.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.12.2017 o 18:59, milart napisał:

zalałem Millers'a i dodatek Xado stage 1. 
 

Polecam Millersa NanoDrive. Silnik zdecydowanie ciszej chodzi niż na zwykłym Millersie. Nie wierzyłem ale sprawdzone na 2 identycznych q7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę na NanoDrive już w trzecim samochodzie. Właściwie od kiedy jest w sprzedaży. Nie ubywa i silnik faktycznie pracuje inaczej niż na powszechnie stosowanych olejach.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...