Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW F10 528xi 2012r. - Kreator Mocy, Wagner, El-Tec


milart

Rekomendowane odpowiedzi

Wagner to Wagner. Porównaj gęstość rdzeni.

Edytowane przez mystic.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto, jak "tylko" 1tys zł taniej to zdecydowanie bierz Wagnera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wagner to Wagner. Porównaj gęstość rdzeni.
Dzisiaj oglądałem rdzenie na których robią ic w el-tec. Tak na oko to nie widzę różnicy pomiędzy nimi a Wagnerem. Za to widać różnice przy chińszczyźnie która ma grube ścianki, rzadki rdzeń i słabą przepustowość. No nic, jeszcze mam trochę czasu na zastanowienie co do IC. Wydech już w trakcie.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak zdecydowałem się na Wagnera. Już kupiony i za kilka dni powinien do mnie dotrzeć. Wydech właśnie jest na wykończeniu i jutro rano odbiór samochodu :banan:

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrane. Wykonanie solidne i wizualnie dokładnie tak jak miało być . Jedyny mankament to za głośno w zakresie niskich obrotów. Jutro prowadzę na korektę i wszystko zostanie poprawione.

A tymczasem:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka fotek całego układu. Katalizator 200 CPSI, duży wydech środkowy + końcowy, całość przelotu na 3".

13ab3f42ea0af79008022bff8d2a2b2f.jpg

5e0f16dc007d2b7d7cba3ce9e87b66a5.jpg

34e9fd1aa36f15e8533eb0dea1f8b4fa.jpg

99d9dce6a6cc5cbeade815a55eab11d9.jpg

b15647f99e1f1eef52298c73bf3d016c.jpg

24efcec363cd1ca15c1aa000a01eb37d.jpg

3ee44950dee1be7d2b9a9cae1ff54aa6.jpg

a1aa9663d61894d0f76a2de16654c17b.jpg

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Środkowy

c05f56784a5f0afc5da04069bbaa30d1.jpg

0714056c754928e402dfe782a9b65365.jpg

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się pracowite popołudnie.
47f6792fab66ef4cd5b6c49417fd1e87.jpg

ca9a86dd4a9b2144225971a668394b59.jpg

84d72da9201538c837c0640afcdba8d8.jpg

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie to wszystko wygląda :) IC spoory. Potrzebny aż taki dla 2.0? Pewnie tak, skoro taki polecili zamówić.

Te nowe beemki coś do mnie nie przemawiają w środku.

Niedawno jeździłem służbową serią 3 na wypasie z 2015r. i wyglądała biedniej niż stare poczciwe A6 z 2007... Ja rozumiem, że nie ma co porównywać klasy - seria 3 vs A6 ale te auta dzieli jednak prawie dekada... Mimo wszystko jak wsiadłem do mojej A6 to poczułem jakiś komfort i radość.

Niby te auta w środku ładne, niby wszystko na swoim miejscu ale czegoś brakuje. Nie wiem, może są zbyt poprawne, bez polotu, nudne? 

Mimo wszystko auto ładne i gratuluję :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Fajnie to wszystko wygląda [emoji4] IC spoory. Potrzebny aż taki dla 2.0?

 

Te nowe beemki coś do mnie nie przemawiają w środku.

 

Wagner taki zrobił do 2.0 więc powinien się spisywać jak należy. Zimnego i gęstego powietrza nigdy za dużo.

 

Co do samochodu to potrzebowałem sporo czasu żeby się przyzwyczaić do stylistyki wnętrza po przesiadce z AUDI.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wagner siedzi. Nie było tak lekko jak podaje producent ale mimo wszystko sam wymieniłem w niecałą godzinę.
Dodatkowo wydech przechodzi ostatnie poprawki ponieważ wciąż było za głośno przy niskich obrotach.

 

f91742cc3b8b5b51a0403fa63f0fdce6.jpg

8efe0528cdea09d72c4c0b598e64726a.jpg

4d72635b2640787c46daab9e48731ef9.jpg

a66617bc5f3efedd4ade99ae98601e1c.jpg



Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończone :)

Tak teraz mruczy na postoju:

Coś z jazdy nagram w najbliższym czasie jak znajdę wolną chwilę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk podczas jazdy:

 

 

Na żywo słychać fajne "chrapanie" wydechu podczas przyspieszania na sportowych nastawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak wygląda zimny start. Ok 1,5 minuty dogrzewania katalizatora a następnie wyciszenie wydechu do normalnego poziomu:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niecałe 6kkm temu wymieniłem manszety. Oryginały za chore pieniądze. Jedna już słabo wygląda. Albo BMW robi takie słabe części albo czas zmienić warsztat.

13c3405e2d3b9aacb5410b24a9a27d60.jpg

fdf3f402043411615087262e5574e4d5.jpg

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na lakierze kilka delikatnych wgnieceń po gradzie lub innych spadających obiektach. Są prawie niewidoczne

i trzeba się nieźle przyjrzeć żeby zobaczyć. Jest ktoś w stanie polecić jakiegoś dobrego fachowca, w Warszawie na Pradze Południe

lub okolice Rembertowa, który coś takiego ogarnie metodą bez lakierowania?

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Nie śpieszy mi się. Najważniejsze żeby byli rzetelni. Jutro zadzwonię się umówić ;)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oceniasz wydech robiony w firmie El Tec? bo też mam zamiar oddam im swoje a8 d2 do nich na zrobienie wydechu wraz z katalizatorami, aby był torche głośniejszy bo ten co mam obecnie to słabo brzmi jak na v8. Długo czekałeś aż zrobią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Soba napisał:

Jak oceniasz wydech robiony w firmie El Tec? bo też mam zamiar oddam im swoje a8 d2 do nich na zrobienie wydechu wraz z katalizatorami, aby był torche głośniejszy bo ten co mam obecnie to słabo brzmi jak na v8. Długo czekałeś aż zrobią?

To już kolejny wydech, który robiłem w tej firmie i uważam że ostatecznie wszystko zrobili ok. Wykonanie jest solidne i po dwóch korektach wszystko jest tak jak być powinno. Niestety jest też druga strona medalu i więcej u Lutomskiego raczej nic nie zrobię.

Umawialiśmy się na konkretny przedział cenowy a ostatecznie koleś podliczył mnie prawie 1500 zł drożej. Po krótkiej dyskusji trochę upuścili ale ostatecznie po drugiej korekcie upomnieli się o to co zostało wcześniej wytargowane ponieważ musieli jeszcze popracować i zupełnie nie poczuwali się do tego, że zrobili układ wydechowy inaczej niż im zleciłem. Chyba po występach w TVN Turbo im się trochę w głowach poj....o.

I jeszcze do tej pory nie dostałem faktury ani paragonu. Następnym razem chyba pojadę do konkurencji na Śląsku.

Co do czasu pracy to zrobili w trzy dni. Z tym że później jeszcze dwa dni straciłem na korekty...

 

Edytowane przez milart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...