Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów - brak reakcji na gaz do 2000 rpm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

mam taki problem,

jezeli obroty spadają ponizej 2000rpm i wciskam gazu, to zaczyna szarpac autem a nie wkreca sie na obroty....dopiero po dlugim oczekiwaniu wskazówka dochodzi do 2000rpm i autko dostaje kopa.......zrobila sie taka wieeeelka turbo dziura, czego przedtem nie bylo.....zjawisko wystepuje na kazdym biegu, a dodoatkowo ciezko jest ruszyc z 1nki :(

(obstawiam przeplywke, bo po odpieciu reakcja na gaz jest ok).

po podpieciu pod Vaga, wykazalo 2 bledy -

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-00 - -

zrobilem logi grupy dynamicznej dla oceny sytuacji :)

ff7028993f305231m.jpgfa20983ddffe121fm.jpge05d4a298b2b6fccm.jpg7c5bf5d556ab5d04m.jpg93dc9207b80e24cem.jpg2e49b3d27d2dd413m.jpg07788c1911fc3812m.jpg

Opublikowano

przeplywka ok, zrob 011BS i 003BS. Juz widac ze masz niezle przeladowanie, wiec sztanga do rozruszania, lub turbo do wyjecia i czyszczenia.

Opublikowano

a wiec zrobilem 000,003,004,011 w BS

i podczas robienia 003BS gdy EGR jest wlaczony strasznie zaczyna silnik nie równo chodzic i bardzo szarpac....gdy EGR sie wylacza wszystko wraca do normy :(

a po calej operacji autko dostaje takiego mula, ze nie jedzie juz w pelnym zakresie obrotów... i łapie bład -

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

fc24de82ab76d2ccm.jpg 9a2a665df5408777m.jpg c2008bceaa8221e3m.jpg 58888d5363071cd8m.jpg

Opublikowano

Dodałbym do tego problemy z termiką silnika lub niedogrzane auto.

Oczywiście są problemy z doładowaniem - ten OB jest dużo za duży.

Tak przy okazji - kto robił chipa ?

Opublikowano

Dodałbym do tego problemy z termiką silnika lub niedogrzane auto.

Oczywiście są problemy z doładowaniem - ten OB jest dużo za duży.

Tak przy okazji - kto robił chipa ?

zgadza sie jest termostat do wymiany.

program robil Patryk by COMP_Sport[br]Dopisany: 23 Styczeń 2009, 11:40_________________________________________________nic z tych logów nie wynika dlaczego auto jest takie slabe, i stracilo tyle na elastycznosci????

w czym mam szukac problemu?????

Opublikowano

nic z tych logów nie wynika dlaczego auto jest takie slabe, i stracilo tyle na elastycznosci????

w czym mam szukac problemu?????

Sam napisałeś:

a po calej operacji autko dostaje takiego mula, ze nie jedzie juz w pelnym zakresie obrotów... i łapie bład -

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

więc wystarczy teraz użyć wyszukiwarki, wpisać 17964 i wyskoczą rozwiązania problemu, o którym wspomniał m.in. lettalec.

Opublikowano

Kiedy miałeś robionego tego chip'a? Czy fura była wcześniej diagnozowana?

Opublikowano

Kiedy miałeś robionego tego chip'a? Czy fura była wcześniej diagnozowana?

we Wrzesniu :)

tak bylo, Patryk ogarnal wszystko przed programem i bylo idealnie.....dlatego dziwne, ze tak sie szybko cos posypalo....a jest to program leciutki, nie jakis hardcore :/

Opublikowano

Nic sie nie posypało tylko nie szanujesz Patryka roboty :decayed: Po prostu zamuliłeś to auto. Teraz czyszczenie turbiny wypada zrobić. A potem dbac o kierownice odpowiednio operując gazem :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...