adamos85 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 witam! mam taki problem, jezeli obroty spadają ponizej 2000rpm i wciskam gazu, to zaczyna szarpac autem a nie wkreca sie na obroty....dopiero po dlugim oczekiwaniu wskazówka dochodzi do 2000rpm i autko dostaje kopa.......zrobila sie taka wieeeelka turbo dziura, czego przedtem nie bylo.....zjawisko wystepuje na kazdym biegu, a dodoatkowo ciezko jest ruszyc z 1nki (obstawiam przeplywke, bo po odpieciu reakcja na gaz jest ok). po podpieciu pod Vaga, wykazalo 2 bledy - 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-00 - - zrobilem logi grupy dynamicznej dla oceny sytuacji
letallec Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 przeplywka ok, zrob 011BS i 003BS. Juz widac ze masz niezle przeladowanie, wiec sztanga do rozruszania, lub turbo do wyjecia i czyszczenia.
adamos85 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 a wiec zrobilem 000,003,004,011 w BS i podczas robienia 003BS gdy EGR jest wlaczony strasznie zaczyna silnik nie równo chodzic i bardzo szarpac....gdy EGR sie wylacza wszystko wraca do normy a po calej operacji autko dostaje takiego mula, ze nie jedzie juz w pelnym zakresie obrotów... i łapie bład - 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - -
lukaszr Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Dodałbym do tego problemy z termiką silnika lub niedogrzane auto. Oczywiście są problemy z doładowaniem - ten OB jest dużo za duży. Tak przy okazji - kto robił chipa ?
adamos85 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 Dodałbym do tego problemy z termiką silnika lub niedogrzane auto. Oczywiście są problemy z doładowaniem - ten OB jest dużo za duży. Tak przy okazji - kto robił chipa ? zgadza sie jest termostat do wymiany. program robil Patryk by COMP_Sport[br]Dopisany: 23 Styczeń 2009, 11:40_________________________________________________nic z tych logów nie wynika dlaczego auto jest takie slabe, i stracilo tyle na elastycznosci???? w czym mam szukac problemu?????
lukaszr Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 nic z tych logów nie wynika dlaczego auto jest takie slabe, i stracilo tyle na elastycznosci???? w czym mam szukac problemu????? Sam napisałeś: a po calej operacji autko dostaje takiego mula, ze nie jedzie juz w pelnym zakresie obrotów... i łapie bład - 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - więc wystarczy teraz użyć wyszukiwarki, wpisać 17964 i wyskoczą rozwiązania problemu, o którym wspomniał m.in. lettalec.
letallec Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Kiedy miałeś robionego tego chip'a? Czy fura była wcześniej diagnozowana?
adamos85 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 Kiedy miałeś robionego tego chip'a? Czy fura była wcześniej diagnozowana? we Wrzesniu tak bylo, Patryk ogarnal wszystko przed programem i bylo idealnie.....dlatego dziwne, ze tak sie szybko cos posypalo....a jest to program leciutki, nie jakis hardcore :/
letallec Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Nic sie nie posypało tylko nie szanujesz Patryka roboty Po prostu zamuliłeś to auto. Teraz czyszczenie turbiny wypada zrobić. A potem dbac o kierownice odpowiednio operując gazem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się