tomgt 2 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) od jakiegoś czasu coraz bardziej postępuje rdza na tarczach, czym to może być spowodowane? http:// na poczatek zrobię tył i zastanawiam się co kupić. na chwile obecną auto cały czas stoi pod chmurką, w weekendy robię dłuższe trasy więc chciabym coć z dobrą powłoką antykorozyjną. co możecie polecić? Dziku z forum poleca tarcze textara ze względu na dobrą ochronę antykorozyjną i np do tego klocki FERODO a ciekaw jestem opinii na temat tarcz ROTINGER i klocków STEINHOF słyszałem kilka pozytywnych komentarzy. Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez tomgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 ja zawsze zakładam tarcze zimmerman do tego klocki boscha przetestowane wiele razy i nigdy nie miałem z nimi problemu , tarcze są zabezpieczone przed korozją i dość długo nie rdzewieją polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 4 godziny temu, tomgt napisał: od jakiegoś czasu coraz bardziej postępuje rdza na tarczach, czym to może być spowodowane? http:// na poczatek zrobię tył i zastanawiam się co kupić. na chwile obecną auto cały czas stoi pod chmurką, w weekendy robię dłuższe trasy więc chciabym coć z dobrą powłoką antykorozyjną. co możecie polecić? Dziku z forum poleca tarcze textara ze względu na dobrą ochronę antykorozyjną i np do tego klocki FERODO a ciekaw jestem opinii na temat tarcz ROTINGER i klocków STEINHOF słyszałem kilka pozytywnych komentarzy. A co Ci by dała powłoka antykorozyjna w tym przypadku? Tarcza rdzewieje tam gdzie powinien po niech chodzić klocek. Zaciski musisz ogarnąć + nowe klocki i tarcze. Rok jak Ci wytrzyma powłoka na textarze to będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomgt 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 18 godzin temu, Wandej napisał: A co Ci by dała powłoka antykorozyjna w tym przypadku? Tarcza rdzewieje tam gdzie powinien po niech chodzić klocek. Zaciski musisz ogarnąć + nowe klocki i tarcze. Rok jak Ci wytrzyma powłoka na textarze to będzie git Zaciski do regeneracji? Prowadnice nie są zapieczone to czy mogą to być tłoczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 nie mówione że to wina zacisku mogą być po prostu tarcze kiepskiej jakości lub ze starości lecą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) 19 godzin temu, Wandej napisał: A co Ci by dała powłoka antykorozyjna w tym przypadku? Tarcza rdzewieje tam gdzie powinien po niech chodzić klocek. Zaciski musisz ogarnąć + nowe klocki i tarcze. Rok jak Ci wytrzyma powłoka na textarze to będzie git latam 3 rok na textarze tył i powłoka cały czas ok w tarczach z powłoką coat i tak powierzchnia trąca jest bardziej odporna na korozję jak w tarczach bez niej przykładowo komplet na tył ferodo to cena 200zł za 230zł można miec zimmermana tarcze i klocki ferodo także lepiej dołożyć te 30zł Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 5 godzin temu, wyzyk83 napisał: latam 3 rok na textarze tył i powłoka cały czas ok w tarczach z powłoką coat i tak powierzchnia trąca jest bardziej odporna na korozję jak w tarczach bez niej przykładowo komplet na tył ferodo to cena 200zł za 230zł można miec zimmermana tarcze i klocki ferodo także lepiej dołożyć te 30zł Powierzchnia trąca bardziej odporna na korozję? Jak to niby możliwe? Przecież to jest pomalowane proszkowo farbą ot cała powłoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 (edytowane) Powłoka coat chroni tylko te powierzchnie gdzie klocek nie pracuje, czyli miejsca od piasty, "z czoła" tarczy czy jej wnętrze. Tam gdzie klocek pracuje tarcza jak każda inna jest narażona na korozję. Ja w podobny sposób załatwiłem sobie stare tarcze na tyle. Była zima, spadł świeży śnieg, drogi posypane solą a do tego ślisko. Przyjechałem z trasy i auto postało tydzień, potem jadę a tam hamulce jak w jakimś polonezie i słychać szmer klocków o rdzę. Heble chyba docierałem z 80 km, niestety tył został zardzewiały jak u Ciebie. Większa korozja powoduje podcinanie klocka, który potem nie przylega całą powierzchnią, rdzy pojawia się coraz więcej i zjawisko się nasila. Dlatego polecam po każdym myciu auta, długim postoju pod chmurką częstsze używanie hamulca. Broń Boże nie zostawiać umytego auta bez jazdy - degradacja hamulców gwarantowana. Ja już się nauczyłem, że lepiej częściej używać hamulca niż go oszczędzać. Będziesz często hamować silnikiem zamiast hamulcem to rdza chętnie się nimi zajmie Jak ktoś jeździ praktycznie codziennie wtedy można być spokojniejszym pod tym względem. Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez audicoman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomgt 2 Opublikowano 1 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 (edytowane) I tu jest pies pogrzebany zbyt delikatne obchodzenie się z hamulcami mogło spowodować taki stan. Edytowane 1 Września 2017 przez tomgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się