Kris38 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) Witam , miałem problem z zbyt uboga mieszanka na PB , znalazłem dziury w dolocie poprawiłem i wymieniłem swiece poniewaz w 2 porcelany byly spękane , mam nadzieje ze logi wygdadaja juz duzo lepiej i ze nie bedzie problemu z zbyt uboga mieszanka na benzynie, problem byl rowniez z tym iz turbo nie ladowalo tyle ile trzeba i wstawalo zbyt pozno , wrzucam ponownie logi do oceny , prosze o kilka slow ew gdzie dalej szukac przycznyn. Zalaczam rowniez screen z pracy sondy kanal 032 LOGI Z DZIS: (WSZYSTKIE NA PB PO SKASOWANIU BLEDOW) http://vaglog.pl/log-002_033_65gVm.html http://vaglog.pl/log-003_020_85x3ol.html http://vaglog.pl/log-115_118_CoW99L.html Logi z odpietym zaworem N75 http://vaglog.pl/log-115_118_1X9Zl.html Edytowane 11 Września 2017 przez Kris38
przem8 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 W sumie to jest bez zmian. Po odpięciu n75 turbo powinno chyba ładować 0,3bara
Kris38 Opublikowano 4 Września 2017 Autor Opublikowano 4 Września 2017 przem8 mówisz o turbo ze jest bez zmian czy o skladzie mieszanki i pozostalych rzeczach? ile mi w tej chwili laduje moe turbo z podpietym n75? jak odpialem n75 czulem ze slabo jedzie
przem8 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 Logi przed i po są bardzo podobne. Teraz ładuje niecałe 0,6 bara, dalej niedoładowuje i słabo wstaje. Chodziło mi o to, że po odpięciu n75 doładowanie powinno być chyba stałe 0,3, a jest 0,2 więc może sztanga źle wyregulowana. Podkreślam "chyba" więc niech ktoś jeszcze potwierdzi. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
Kris38 Opublikowano 4 Września 2017 Autor Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) Moje turbo powinno ladowac 0,6bar a ile laduje ? mam wrazenie ze dobrze pompuje od 2.5tys obr. hm sztanga zle wyregulowana jesli tak moge zrobic to na aucie czy trzeba wyjmowac cale turbo z gruszka? cisnienie paliwa jutro bede wiedzial ma dawac 4bar na jalowym i pod pelnym obciazeniem , pod obciazeniem jest jakas granice tolerancji? Czy mieszanka paliwowa jest juz ok? Edytowane 4 Września 2017 przez Kris38
przem8 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 14 minut temu, Kris38 napisał: Czy mieszanka paliwowa jest juz ok? Wciąż jest ubogo jak w logach sprzed "usunięcia usterek". Co do tolerancji przy ciśnieniu paliwa to nie wiem.
Kris38 Opublikowano 4 Września 2017 Autor Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) kuzwa juz nie mam pojecia jesli jutro zmierze cisnienie paliwa i bedzie oki to rece opadna;/ na jalowm i pod obciazeniem ma byc 4bar czy pod obciazeniem moze byc troszke mniej np 3.5? czy moge podkrecic troszke gruszke ? jesli tak o ile? bez wyjmowania turbo to zrobie? Edytowane 4 Września 2017 przez Kris38
zibi0310 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) powinno byc 4 bary Moja tez nie wyla a mialem spadki do 3.4-3. lis Edytowane 4 Września 2017 przez zibi0310
zibi0310 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 sprawdzales szczelnosc cisnieniowo?
Kris38 Opublikowano 4 Września 2017 Autor Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) Panownie sprawdzilem cisnienie paliwa podlaczajac nanometr bezposrednio pod liste paliwowa pod maska , cisnienie na jalowym 3.9-4bar i to samo podczas jazdy tak samo 3.9-4bar Jak widzieliscie moja sonda wali wartoscia napiecia 1.500-1.600 czy to nie jest za duzo gdzies wyczytalem ze napiecie na sondzie powinno byc 093-1.030 moze ktos z Was bedzie wiedzial . druga sonda za na kacie mam wywalona bo mam DP ale nie jest wylaczona programowo , mam emlator i nie wali bledem na desce Podmienic teraz przeplywke i sprawdzic jak wyjda logi? Edytowane 5 Września 2017 przez Kris38
zwonko Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Kilka komentaży. 21 godzin temu, Kris38 napisał: SCREEN PO JEZDZIE NA LPG 2.1% jalowy , 16,4 pod obciazeniem , do regulacji lpg;/? No porównując do Pb to na bank do regulacji, ale dopóki nie zrobisz autka to po co ruszać. Po prostu musisz lżejsze buty zakładać 21 godzin temu, Kris38 napisał: SCREEN Z PRACY SONDY NA PB ogolnie w drugim polu po 2 dniach jazdy na pb mialem wartosc 4.7 to się na kilometry nie na dni przelicza. Ja po dwoch dniach od skosowania będe miał 0.0% bo nic nie przejade. 40km powinno styknąć. Patrząc po logach dynamicznych wartość 4.7 uznaje za realną. 21 godzin temu, Kris38 napisał: mam nadzieje ze logi wygdadaja juz duzo lepiej i ze nie bedzie problemu z zbyt uboga mieszanka na benzynie, problem byl rowniez z tym iz turbo nie ladowalo tyle ile trzeba i wstawalo zbyt pozno , logi nie zmieniły się jakoś diametralnie. Co zresztą powiedzieli przedmówcy. 20 godzin temu, Kris38 napisał: cisnienie paliwa jutro bede wiedzial ma dawac 4bar na jalowym i pod pelnym obciazeniem , pod obciazeniem jest jakas granice tolerancji? z tego co się orientuje to ma być stałe, od tego jest regulator cisnienia paliwa. Pamietaj żeby spr po obciążeniem. 19 godzin temu, Kris38 napisał: czy moge podkrecic troszke gruszke ? jesli tak o ile? bez wyjmowania turbo to zrobie? Do postudiowania: 19 godzin temu, Kris38 napisał: myslicie ze moge wykluczyc popekane zeliwo i bardzo zly stan turbiny? Ja myślę że jest w miarę. Zobaczysz po podkręceniu sztangi. 19 godzin temu, Kris38 napisał: porownujac moje obecne doladowanie do tego co powinno byc czyli te 0.60-064 auto sporo lepiej by sie zbierało? ale że co mamy Ci podać w sekundach czy nie wiem w % :P? i w odniesieniu do czego :P? sam poczujesz jak zrobisz. 19 godzin temu, Kris38 napisał: szczelnosc sprawdzalem dolotu pompowalem 1bar wiadomo bulgotalo w skrzyni ale cisnienie bardzo powoli schodzilo E może ja się nie znam ale generalnie to chyba nic nie powinno schodzić i bulgotać... Tak reasumując i podsumowując cały temat moim zdaniem tak... Ciśnienie pewnie że można sprawdzić jak masz jak a nie będzie Cię to kosztowało wiele. Sztangę trzeba ruszyć i wtedy ponowić logi. Generalnie przepływce do szczęścia brakuje kilku g/s (odrzucam pomiary powyżej 6000rpm). Moim zdaniem na tym ucieka CI te z +5% (a nawet więcej) w 033. Pozostałe 10% jest tak na prawdę do przeżycia. Inna sprawa że spodziewam się że jak zrobisz turbo to to też zbije parę %.
Kris38 Opublikowano 5 Września 2017 Autor Opublikowano 5 Września 2017 Jakie napiecie powinna miec sonda? i w jakich kanalach patrzec to napiecie , bo widze sa dwa kanaly w ktorych widac napiecie i nie wiem na ktore patrzec , w grupie 033 mam 1.500 a gdzies czytalem ze napiecie powinno byc max do 1.03
zwonko Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 (edytowane) w 033 jest napięcie. Sonda szerokopasmowa 1.5V. Czyli takie napięcie powinna mieć na wolnych i małych obciążeniach (nie chodzi o kilogramy tylko o prace silnika), sonda powinna skakać (oscylować) wokoło 1.5V. Wszystko co poniżej 1.5V to bogato. Wszystko co powyżej 1.5V to ubogo. Nie jest tak łatwo przejść z napięcia na to co powinno być. Łatwiej tu obserwować 031. W 031 masz AFR, a tak dokładniej współczynnik lambda. Przy małych obc. i wolnych komputer będzie chciał 1.000 (pole 2) i będzie dostawał wartości skaczace wokół 1.000 (pole 1). Przy bucie będzie żądał różnych wartości ale generalnie zakres to bodajże od około 0.800 do 1.000. Generalnie znowu zależność jest taka że pole 2 (czyli to co chce) ma być blisko pola 1 (to co zmierzono) Edytowane 5 Września 2017 przez zwonko
Kris38 Opublikowano 5 Września 2017 Autor Opublikowano 5 Września 2017 Czyli patrząc na moje screeny z góry strony praca sondy i wartości są Oki ?
zwonko Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Wartości same w sobie mieszczą sie w normach. NIe mniej jednak pracy sondy nie ocenia się po screenach tylko po logach statycznych.
cysiek18 Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Kilka komentaży. E może ja się nie znam ale generalnie to chyba nic nie powinno schodzić i bulgotać...Jak podczas sprawdzania szczelności nie zaślepisz dolotu za ic przed przepustnicą to chyba będzie bulgotać. Nawet chyba widziałem kilka filmików na youtube że też bulgotało.Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
zwonko Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 No ale to raczej cały myk polega na tym żeby to zaślepić. Choć w sumie, raczej niczemu to nie przeszkadza...
Kris38 Opublikowano 5 Września 2017 Autor Opublikowano 5 Września 2017 (edytowane) Ciśnienie paliwa jest oki. Co dalej probowac dostroic turbo ? czy podmieniac przeplywke? Edytowane 11 Września 2017 przez Kris38
Kris38 Opublikowano 7 Września 2017 Autor Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) Witam , Panowie podmieniłem druga przepływke o dziwko osiągneła nawet 136gs , tubo chyba tez ładuje wiecej w srodkowym zakresie obrotow prosze zerknijcie czy jest poprawa wzgledem pierwszych logow. Rozumiem ze nowa przeplywka jest ok ? regulowac sztange gruszki czy zostawic jak jest patrzacac na logi? Sonda wali błedami zaraz wrzuce screen czy po logach sonda pracuje dobrze? http://vaglog.pl/log-002_033_9eWhX.html http://vaglog.pl/log-115_118_c2AQEe9.html Edytowane 11 Września 2017 przez Kris38
Łukasz13 Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Przepływka ok, ja bym spróbował poprawić tą sztange turbo powinno lepiej wstawać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się