Tog22 Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Witam serdecznie całe forum. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4B7 2.0 TFSI Quattro i od jakiegoś czasu borykam się z wypadającymi zapłonami. Czas wymienić cewki i świece. Co polecacie do tego silnika? Jakie zestawienie będzie najlepsze? Beru + Denso? Czy polecacie coś innego? Czekam na wasze opinie i z góry ogromnie dziękuje.
black4 Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Witam, Jeśli chcesz mieć spokój wrzucaj dedykowane do A4 B7 2.0 TFSI NGK PFR7S8EG Laser Platinium o wartości cieplnej 7. Pozdrawiam
Tog22 Opublikowano 11 Września 2017 Autor Opublikowano 11 Września 2017 Super. Tak zrobię. Dziękuję ogromnie za pomoc.
Redjasper Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) Jak Ci wymiana świec i cewek nie pomoże, to zerknij jeszcze na przekaźnik na podszybiu. Edytowane 11 Września 2017 przez Redjasper
black4 Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Tak a'propos to w B7 TFSI była akcja serwisowa na cewki, Pozdrawiam
afroo. Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Przedzwoń do ASO z numerem vin, a może załapiesz się na akcję serwisową i dostaniesz komplet nowych cewek za free.
ilovevag Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Witam, Panowie akacja serwisowa nadal trwa na cewki do 2.0TFSI?
ilovevag Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) Panowie mam mały problem, wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu bo wyskakiwał błąd, po wymianie nadal pali się błąd i wypadają zapłony na 2 i 4 cylindrze. Rozrząd sprawdzony czy nie przeskoczył, ale jest dobrze ustawiony. Co to może być? dorzucam błędy jakie wywaliło: 012600 - Klapa kolektora ssącego P3138 - 008 - różnica regulacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00111000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 217007 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 806 /min Obciążenie: 40.0 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 102.0*C Temperatura: 63.0*C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 11.557 V 000017 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później P0011 - 004 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00111000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 217007 km Wskaźnik czasu: 0 000768 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 008 - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00111000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 217134 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 665 /min Obciążenie: 22.3 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 54.0*C Temperatura: 24.0*C Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar Napięcie: 13.970 V 001089 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa P0441 - 002 - nieprawidłowy przepływ - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00111000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 217134 km Wskaźnik czasu: 0 005634 - Zasilanie napięciowe zacisku 30 P1602 - 002 - napięcie za niskie - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100010 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Obciążenie: 0.0 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: -40.0*C Temperatura: -40.0*C Ciśnienie rzecz.: 0.0 mbar Napięcie: 0.000 V Edytowane 19 Listopada 2017 przez ilovevag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się