Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI Quattro - Cewki i świece.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie całe forum.

Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4B7 2.0 TFSI Quattro i od jakiegoś czasu borykam się z wypadającymi zapłonami. Czas wymienić cewki i świece. Co polecacie do tego silnika? Jakie zestawienie będzie najlepsze? Beru + Denso? Czy polecacie coś innego? Czekam na wasze opinie i z góry ogromnie dziękuje.

Opublikowano

Witam, 

Jeśli chcesz mieć spokój wrzucaj dedykowane do A4 B7 2.0 TFSI NGK PFR7S8EG Laser Platinium o wartości cieplnej 7.

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Super. Tak zrobię. Dziękuję ogromnie za pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Jak Ci wymiana świec i cewek nie pomoże, to zerknij jeszcze na przekaźnik na podszybiu.

Edytowane przez Redjasper
Opublikowano

Tak a'propos to w B7 TFSI była akcja serwisowa na cewki,

Pozdrawiam

Opublikowano

Przedzwoń do ASO z numerem vin, a może załapiesz się na akcję serwisową i dostaniesz komplet nowych cewek za free.

Opublikowano

Witam, 

Panowie akacja serwisowa nadal trwa na cewki do 2.0TFSI?

 

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam mały problem, wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu bo wyskakiwał błąd, po wymianie nadal pali się błąd i wypadają zapłony na 2 i 4 cylindrze. Rozrząd sprawdzony czy nie przeskoczył, ale jest dobrze ustawiony. Co to może być?

dorzucam błędy jakie wywaliło:

012600 - Klapa kolektora ssącego 
               P3138 - 008 - różnica regulacji - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00111000
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 217007 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 806 /min
                    Obciążenie: 40.0 %
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    Temperatura: 102.0*C
                    Temperatura: 63.0*C
                    Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
                    Napięcie: 11.557 V

000017 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później 
               P0011 - 004 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00111000
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 217007 km
                    Wskaźnik czasu: 0

000768 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach 
               P0300 - 008 -  - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00111000
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 217134 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 665 /min
                    Obciążenie: 22.3 %
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    Temperatura: 54.0*C
                    Temperatura: 24.0*C
                    Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar
                    Napięcie: 13.970 V

001089 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa 
               P0441 - 002 - nieprawidłowy przepływ - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00111000
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 217134 km
                    Wskaźnik czasu: 0

005634 - Zasilanie napięciowe zacisku 30 
               P1602 - 002 - napięcie za niskie - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100010
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 0 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 0 /min
                    Obciążenie: 0.0 %
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    Temperatura: -40.0*C
                    Temperatura: -40.0*C
                    Ciśnienie rzecz.: 0.0 mbar
                    Napięcie: 0.000 V

Edytowane przez ilovevag

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...