dexter90 Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Witam, Stała się straszna rzecz... Roleczka mi zaczęła popiskiwać. Chciałbym oddać alternator do przeglądu. Jak mogę go wyjąć najprościej? odkręcając wąż od przepustnicy i ten gumowy co idzie nad alternatorem? Pozdrawiam! 1
Bromchit Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Tylko od przepustnicy. Drugi wystarczy odgiąć
dexter90 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Opublikowano 10 Września 2017 no i gitarka a możesz mi jeszcze powiedzieć jak odciągnąć pasek? aha i czy na pewno wystarczy tylko wąż od przepustnicy i ew. samą przepustnicę. Tam się zdaje strasznie mało miejsca :-)
Bromchit Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Tak przepustnice też trzeba odkręcić. A pasek ściągasz luzując naciąg paska klucz chyba 17. 1
dexter90 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Opublikowano 10 Września 2017 uszczelka może zostać ta sama? (od między kolektorem a przepustnicą).
Bromchit Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Ja zostawiałem tą samą, tylko trzeba uważać żeby jej nie przerwać.
dexter90 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Opublikowano 10 Września 2017 A lampy nie trzeba poluzować? Jest poruszony wątek, w którym cuda się wypisuje.... :/
Bromchit Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Ja nic takiego nie robiłem, ale masz B7 więc nie będę się mądrzył.
dexter90 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Opublikowano 10 Września 2017 (edytowane) O tutaj. Też mowa o B6. Demontaż alternatora 1.8T Edytowane 10 Września 2017 przez dexter90
cysiek18 Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 W B7 demontujesz tylko przepustnicę. Odciągasz napinacz paska kluczem 17 i odkręcasz alternator (plus oczywiście odpinasz wtyczki alternatora i przepustnicy). Oto cała filozofia. Nie jest to teoria wyssana z palca ani wyczytana w Internetach. Robiłem to już kilka razy, prosta robota jak budowa cepa.
wrestling1000 Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) po pierwsze odepnij akumulator bo zrobisz zwarcie. kluczem naciagasz rolke zwalasz pasek (klucz wkładasz miedzy chłodnice a pasek od góry jest tam taki specjalny uchwyt pod klucz nie pamietam juz jaki) następnie ta jak było powiedziane przepustnica z rura, tej drugiej rury nie odpinasz bo płyn pójdzie lampe mozesz zdjac lepszy dostep Edytowane 11 Września 2017 przez wrestling1000
dexter90 Opublikowano 11 Września 2017 Autor Opublikowano 11 Września 2017 To dziękuje wszystko wiem, cieszę się, że prosty dostęp. Pozdrawiam serdecznie.
cysiek18 Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 6 godzin temu, wrestling1000 napisał: lampe mozesz zdjac lepszy dostep taa, a żeby zdemontować lamę trzeba zdemontować zderzak
dexter90 Opublikowano 11 Września 2017 Autor Opublikowano 11 Września 2017 Otóż to, dlatego postaram sie wjac go bez demontazu lampy
dexter90 Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 Już po zabiegu. Zabieg prosty jak budowa cepa w/w wskazówki dają radę. Polecam każdemu. Pamiętać tylko o odpięciu masy i wtyczki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się