michua4 Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 panowie czy mozecie mi powiedziec jaki problem moze wystompic z przetankowania oleju ponieważ w moim sprzecie jest o.k 0,3 litra wiecej jak maksymalny stan zrobilem jakies 6000tys km i nic sie nie zmienilo moze odrobine ale jest tak ponat norme powiedzcie czy sa jakies poważne komplikacje z tym watkiem z gory dzieki pozdrawiam
adadur Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 wężyk i strzykawka - odciągnij troszkę i nie będziesz się zamartwiał. Podwyższony stan oleju może doprowadzić do nieszczelności w silniku. Dobrze by było jakbyś wspomniał jak i w jakich warunkach mierzysz olej bo wskazania mogą się znacznie różnić.
Gość spedyt Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 Zmierz na ciepłym silniku ok 2 min po zgaszeniu i koniecznie na płaskim podłożu, wtedy wyjdzie najlepszy wynik
sisi1977 Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 rano odpalam samochód i nagle wydobywa sie pisk ostrzegawczy,paliła sie kontrolka ciśnienia oleju,zgasiłem silnik i odpaliłem poniwnie i było ok(olej w normie 3/4na bagnecie,mobil1 mineralny,temperatura na dworze +12stopni,stan licznika 240tyś kilometrów)co to mogło byc,jakies chwilowe zawieszenie czujnika,czy moze pompa oleju nie podawała oleju?hmmm :confused:
mrog Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 sisi jeżeli problem nie będzie się powtarzał to się nie przejmuj, ja kilka miesięcy temu też tak miałem (1 raz) i do tej pory się nie powtórzyło na szczęście, myślę że to jakaś chwilowa słabość czujnika
sisi1977 Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 tez taką mam nadzieję w koncu to elektronika :biggrin:
schiller Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 michua4 zrob tak jak podopwiadali koledzy czyli zmniejsz poziom oleju. majac go za duzo mozesz (duze prawdopodobienstwo) zniszczyc sobie katalizator. ps. poziom oleju nie powinnno sie mierzyc na cieplym silniku tylko po dluzszym postoju poniewaz wtedy caly olej znajdyje sie w misce i mozna stwierdzic jego faktyczna ilosc.
pre_pl Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 poziom oleju nie powinnno sie mierzyc na cieplym silniku tylko po dluzszym postoju poniewaz wtedy caly olej znajdyje sie w misce i mozna stwierdzic jego faktyczna ilosc a ja mierze z reguły właśnie na ciepłym. choć na zimnym też mi się zdarza zniszczyc sobie katalizator. o co w tym chodzi ? Nie słyszałem nigdy takiej koncepcji ?
schiller Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 oj to jest bardzo dlugi temat moza by wyklad zrobic. ale ogolnie mowiac jak sie ma za duzo oleju to drastycznie pogarszaja sie parametry spalin i tak w samochodzie ktory ma euro 2 normalnie moze byc nawet gorzej niz euro 1. co to oznacza, mozna sie domyslic.
mrog Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Cytat:zniszczyc sobie katalizator. o co w tym chodzi ? Nie słyszałem nigdy takiej koncepcji ? samochód "wyrzuca" nadmiar oleju, który pali się w katalizatorze a to na pewno mu nie służy :confused:
michua4 Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Opublikowano 13 Marca 2007 dzieki koledzy postaram sie to natychmiast wyprostowac pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się