michua4 0 Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 panowie czy mozecie mi powiedziec jaki problem moze wystompic z przetankowania oleju ponieważ w moim sprzecie jest o.k 0,3 litra wiecej jak maksymalny stan zrobilem jakies 6000tys km i nic sie nie zmienilo moze odrobine ale jest tak ponat norme powiedzcie czy sa jakies poważne komplikacje z tym watkiem z gory dzieki pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 wężyk i strzykawka - odciągnij troszkę i nie będziesz się zamartwiał. Podwyższony stan oleju może doprowadzić do nieszczelności w silniku. Dobrze by było jakbyś wspomniał jak i w jakich warunkach mierzysz olej bo wskazania mogą się znacznie różnić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 odciągnij do poprawnego stanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Zmierz na ciepłym silniku ok 2 min po zgaszeniu i koniecznie na płaskim podłożu, wtedy wyjdzie najlepszy wynik Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisi1977 0 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 rano odpalam samochód i nagle wydobywa sie pisk ostrzegawczy,paliła sie kontrolka ciśnienia oleju,zgasiłem silnik i odpaliłem poniwnie i było ok(olej w normie 3/4na bagnecie,mobil1 mineralny,temperatura na dworze +12stopni,stan licznika 240tyś kilometrów)co to mogło byc,jakies chwilowe zawieszenie czujnika,czy moze pompa oleju nie podawała oleju?hmmm :confused: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrog 1 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 sisi jeżeli problem nie będzie się powtarzał to się nie przejmuj, ja kilka miesięcy temu też tak miałem (1 raz) i do tej pory się nie powtórzyło na szczęście, myślę że to jakaś chwilowa słabość czujnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisi1977 0 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 tez taką mam nadzieję w koncu to elektronika :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 poziom oleju nie powinnno sie mierzyc na cieplym silniku tylko po dluzszym postoju poniewaz wtedy caly olej znajdyje sie w misce i mozna stwierdzic jego faktyczna ilosc a ja mierze z reguły właśnie na ciepłym. choć na zimnym też mi się zdarza zniszczyc sobie katalizator. o co w tym chodzi ? Nie słyszałem nigdy takiej koncepcji ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrog 1 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Cytat:zniszczyc sobie katalizator. o co w tym chodzi ? Nie słyszałem nigdy takiej koncepcji ? samochód "wyrzuca" nadmiar oleju, który pali się w katalizatorze a to na pewno mu nie służy :confused: Link to comment Share on other sites More sharing options...
michua4 0 Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 dzieki koledzy postaram sie to natychmiast wyprostowac pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now