slimmdoo Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Witam, z lekka problemik się chyba szykuję. Jakoś te wyniki dają rade jeszcze czy już się żywot kończy 3 wtrysku i jak z resztą? Zdjęcia kiepskie bo telefonem i w nocy. Dopiero co dostałem kabelek w ręce i taki mały test z taką to niespodzianką. https://images83.fotosik.pl/796/faf144b21be0678emed.jpg https://www.fotosik.pl/zdjecie/a6b03e8f27ee536a https://www.fotosik.pl/zdjecie/a6b03e8f27ee536a
Brdm Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) Weź jedź na akcję serwisową z nimi, za free wymienią na nówki. https://a4-klub.pl/topic/236508-akcja-serwisowa-wymiany-pd-siemens-w-20-tdi-brd-170-km/ Edytowane 11 Września 2017 przez Brdm
slimmdoo Opublikowano 11 Września 2017 Autor Opublikowano 11 Września 2017 A to jeszcze trwa czy już zakończona ta akcja jest?
mass143 Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Z tego co udało mi się wyczytać na forum to skończyła się w 2015r.
slimmdoo Opublikowano 12 Września 2017 Autor Opublikowano 12 Września 2017 No dobra, a ktoś mógłby powiedzieć czy ten 3 wtrysk to już tragedia czy jeszcze można jeździć? Jeśli nie czy regeneracja to dobry wybór lub czy w ogóle może być inna przyczyna, że ten wtrysk ma takie wyniki?
moniuh Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 tragedii nie ma w korekcjach, dlaczego tak sie dopytujesz czy jeszcze dobry, mocno trzesie buda czy jak? w brd czesto koledzy maja miedzy 50-70 stopni telepanke silnika, po nagrzaniu jest lepiej.. te pompki siemensa sa kaprysne, sterownik bardzo czesto zmienia wartosci np. na podstawie ilosci spalin z egr itp. moze odlacz wtyczke od egr i zobacz czy bedzie rowniej pracowal. w sumie jest sporo czynnikow wplywajacych na korekcje.. tych pompek sie nie regeneruje, mozna tylko koncowke wyczyscic ultradzwiekowo, ewentualnie niektore warsztaty wzmacniaja cewke.
slimmdoo Opublikowano 12 Września 2017 Autor Opublikowano 12 Września 2017 Pytam bo trochę trzęsie tragedii nie ma ale już mnie drażni że coś nie tak. A i taki mały objaw zaczął się pojawiać, że na postoju delikatnie prawie nic ale dymi trochę na biało i czuć jakby trochę przepalonym olejem. Ale to może takie tylko wrażenie mam z tym zapachem bo nie potrafię określić. Pierwszy mój diesel i jak na razie się coś przekonać nie mogę i nie wiem czy to normalne zjawisko. Poza tym troszkę ciężej odpala.
moniuh Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 jak masz brd to sprawdz moze w ASO czy zmienili Tobie juz glowice, nie wiem czy na tel powiedza. czesto pekaja te z poczatku produkcji. sprawdz jak wyglada korek oleju (czy jest czarny olej - jego opary czy szarawy, albo z malenkimi oczkami plynu) i obserwuj czy plynu chlodniczego nie bedzie ubywalo.
slimmdoo Opublikowano 12 Września 2017 Autor Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) No to tak - trochę przegnałem autko na drodze myślę, że jest lepiej nie widzę na postoju dymka ( w sumie duży nie był ale coś widziałem ) nie wiem może być to od dpf-a? Olej pod korkiem myślę, że w normie (niżej foto), a płyn w chłodnicy też w miarę poza jego jakimś brązowym kolorem (foto) . Możliwe, że nie wymieniany długo więc tym się będę musiał zająć ( wymiana ). A tu kolejny psikus ubywa oleju ale nie żre go tylko jest wyciek i tu pytanie skąd to może być mniej więcej niżej foty. Poza tym na co zwrócić uwagę po zakupie diesla heh pierwsze co idzie to rozrząd bo jak to mówił poprzedni właściciel jeszcze starczy ale ..... Później chciałem ten wtrysk porobić bo chce mapkę zrobić na więcej koników ( po przesiadce z BMW e46 2.8Coupe trochę mi brak koni ). Chyba, że nie przeszkadza to zrobię po rozrządzie. No i żeby nie robić kolejnego tematu 2 pytania: czym zregenerować skórę w audi i gdzie kupić klucze do wyjmowania radia (uchwyt na napoje coś się w ostatniej fazie zamykania blokuje) i chcę obejrzeć go porozbierać, poczyścić i od nowa złożyć. Skóra ogólnie ładny stan ale od kierowcy raczej przy wsiadaniu takie małe przetarcia ma nie mam innego zdjęcia w tel na tą chwilę tylko to poniżej, a co do kubka wchodzi z delikatnym oporem a do końca go nie wpycham bo ciężko wychodzi póżniej. Chyba wszystko na tą chwilę heh Olej : https://www.fotosik.pl/zdjecie/7b0cefc93ac539b9 https://www.fotosik.pl/zdjecie/5b73a8e4ffb5c82b Płyn w chłodnicy : https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c4ce80a1543337ce https://www.fotosik.pl/zdjecie/129878e74e7fca5d Wyciek ( skąd to teoretycznie może być? ) : https://www.fotosik.pl/zdjecie/80ac8185e11ac687 https://www.fotosik.pl/zdjecie/55fb79be66399cce https://www.fotosik.pl/zdjecie/f351572b443b0cb8 Skóra i uchwyt : https://www.fotosik.pl/zdjecie/72e4dfb542a829f6 Edytowane 12 Września 2017 przez slimmdoo
moniuh Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 no ten korek wyglada ze zdjecia na ok tez mialem taki syf przed wymiana plynu wycieku szukaj nad turbina, na laczeniu glowicy z pokrywa, silnik jest lekko przechylony i tam zawsze cieknie co do siedzen to dzial detailing zapytaj, albo poszukaj w swojej okolicy moze gdzies sa warsztaty detailingu, gdzie robia powloki kwarcowe/ ceramiczne itp. aha, z tych pompek i tak nie przeskoczysz 200km, sa za malo wydajne -> info z pierwszej reki od Roberta z TuneUp. jak cos wiecej to trzeba przejsc na boscha system (ECU + wiazka+ pompki+ virus)
slimmdoo Opublikowano 13 Września 2017 Autor Opublikowano 13 Września 2017 Powiem tak jeździłem 2 dni a4b7 140km po wgraniu mapki nie wiem ile miała po wgraniu ale moje bmw z silnikiem 2.8 nie wiem czy ma w ogóle jakiś podjazd. Moment obrotowy chyba większy dużo miała bo rwało jak dzikie do przodu. Znajomy mówił, że miał a3 z tym silnikiem co teraz ja BRD i też było po mapce no i podobno czuć różnice dużą. Mi tam nie chodzi o jakieś duże modyfikacje tylko ciut lepsze osiągi. A tak w ogóle 216 jechałem i nie wiem idzie to coś lepiej czy to już max bo wskazówka chyba już nie chciała iść w górę a pedał max.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się