Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BKE] Prośba o analizę logów


Wachacz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Serdecznie proszę o przeanalizowanie logów Audi A4 B7 1.9 TDI BKE. Wg. posiadanej wiedzy moc jest seryjna.

Niestety ale regularnie co jakiś czas wyskakuje błąd: 

18000 - Altitude Sensor/ Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation P1592-000- -

Dodatkowo podczas "butowania" przy robieniu logów wyskakiwał błąd:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70):

Ten błąd nie powraca w trakcie zwykłej jazdy tylko podczas "butowania".

Grupy 000 nie dało się zlogować w tym silniku. Z rury wydechowej samochód nie kopci.

Logi statyczne:

Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_P5J5Y5.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_a1sG9u.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_ZO05H.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_LYhx6.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_3kJ9xa.html

 

Logi statyczne BS:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_9LKGmB.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_yd4v6p.html

 

Logi dynamiczne:

Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_k3Nr4.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_cu2161.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_3F9BJW.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_50udEPD.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_g9Ilm.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_855o1v.html

 

Bardzo proszę o każdą radę i sugestię co można poprawić i zrobić w tym aucie.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź/przeczyść wtyczki od przepływomierza i czujnika G31, posprawdzaj wężyki podciśnieniowe i profilaktycznie umyj przepływke i egr.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo. Tak zrobię. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie
Wczoraj zabrałem się za sprawdzanie wtyczek. Wyczyściłem czujnik g31. Sprawdziłem szczelność węży podciśnienia. Umyłem też przepływke. Sztanga turbiny porusza się prawidłowo.
Sytuacja teraz wygląda tak, że błąd 18000 nie wraca ale za to często wraca błąd przeplywki 16485.
Niestety zauważyłem też taki objaw, że jak rozpędzamy samochód na 5 biegu to przy prędkości około 170 i obrotach 3200 wyskakuje nowy błąd 16618 Boost preesure regulation. Limit exceeded (overboost condition). Taki sam objaw jest na biegu 4 i obrotach około 4000.

Panowie co o tym myślicie??
(Sorry za składnię ale piszę przez tel.)

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz KK dziękuję. Jutro to będę sprawdzał.
Niestety w dniu dzisiejszym znów wpadł w tryb awaryjny czyli prawdopodobnie wrócił błąd 18000 :-(
Końca nie widać....ale będzie dobrze :-)

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety błąd 18000 wraca. N75 wyczyściłem. Sztanga pracuje ok i szybko powraca. Lipa

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się dziś podmienić czujnik g31 z innego auta i to okazało się strzałem w dziesiątkę. Serdecznie dziękuję za pomoc.

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...