marioxxxx Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Witajcie, przy wymianie pasków zauważyłem krótki wężyk który idzie od silnika do rury przed przepustnicą. Jest na dodatek cały mokry chyba w oleju. Co to może oznaczać i co to jest? Dodam że prawdopodobnie jest owinięty taśmą izolacyjną
MikelA4 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Ten wężyk to prawdopodobnie odma, a jak jest owinięta taśmą to pewnie jest do wymiany.
marioxxxx Opublikowano 21 Września 2017 Autor Opublikowano 21 Września 2017 Dzięki za odpowiedź. Zauważyłem że oba końce są mokre od oleju, nie zbyt mocno ale jednak. Więc tylko tą rurkę wymienić czy jest coś jeszcze?
marioxxxx Opublikowano 21 Września 2017 Autor Opublikowano 21 Września 2017 Bardziej ta krótka i prosta
MikelA4 Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 Mam podobnie, z tego co czytałem to do wymiany.
marioxxxx Opublikowano 22 Września 2017 Autor Opublikowano 22 Września 2017 Więc możliwe że tędy ucieka mi olej? Często spada poniżej max i dochodzi fo min na bagnecie a ta rurka cała spocona jest
MikelA4 Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 Między min a max jest 1l, więc to raczej nie jest główna przyczyna.
marioxxxx Opublikowano 26 Września 2017 Autor Opublikowano 26 Września 2017 Tak ona wygląda u mnie. Zdjęcie robione wieczoremhttp://ifotos.pl/z/qrhsxxe
Czeleczo Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 (edytowane) Jest to przewód/rurka odpowietrzająca pokrywy zaworów koszt na allegro 40zł. Spoiler NUMERY ORYGINALNE / ZAMIENNE / PORÓWNAWCZE: 06B103217AB 06B103493 06B103230F 06B103229B 06B103217F 06B103217AB Edytowane 2 Maja 2018 przez Czeleczo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się