Kris38 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Witam , mam problem z wypadaniem zapłonu , nie wywala mi bledu na kompie lecz czuje kiedy auto pracuje przerwe w pracy silnika . Wymieniłem swiece na ngk pfr6q, zawor odpowietrzenia skrzyni korbowek , dolot szczelny , cewki tez wydaja sie byc oki , pompa paliwa oki sprezanie po 11bar , gdzie szukac przyczyny? Od 10mies sączy mi sie plyn chlodnoczy spod uszczelki glowicy teraz jakby bardziej , wczesniej wypadanie zaplonu nie wystepowalo teraz jest coraz czesciej , wyciek nie jest wielki albo byc moze za to wplyw na wypadanie zaplonu? Prosze dajcie znac gdzie szukac przyczyn owego problemu;/ dziekuje
donalex Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) Po czym twierdzisz, że jest to wypadanie zapłonu skoro nie ma błędów na komputerze ? Miga check? Dzieje się to na PB czy na LPG? Edytowane 20 Września 2017 przez donalex
Kris38 Opublikowano 20 Września 2017 Autor Opublikowano 20 Września 2017 jest nagla przerwa w pracy silnika tako pyk i dalej pracuje normalnie jest i na pb a ostatnio i na lpg
donalex Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Tylko na postoju ? Czy podczas przyspieszania też ? Może wtryskiwacze ?
MarioM1982 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Jeżeli wypadają Ci zapłony to powinieneś mieć błędy po podłączeniu komputera, na którym cylindrze itd. (Check nie koniecznie musi migać). Jeśli komputer nic nie pokazuje to już troszkę trudniejsza sprawa, mi np taki efekt dawało przeładowanie turbiny i uszkodzony zawór N75, tak więc musisz trochę więcej rzeczy napisać aby ktoś mógł coś poradzić.
donalex Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Dokładnie napisz czy od dawna tak masz, po jakiej sytuacji to Ci się zrobiło ? Jeśli to wypadanie zapłonu to miałbyś błędy na komputerze i samochód by tak "perkał" na 3 cylindrach.
Kris38 Opublikowano 20 Września 2017 Autor Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) logi tubo robione byly troszke zaniza bo laduje 0,55max ale nie ma biedy , turbo z odpietym n75 laduje 0,2 zamiast 0,3 lecz pewnie trzeba sztange gruszki podkrecic Kiedy sie stalo trudno stwierdzic, nie pamietam jak bylo przed wymiana rozrzadu hm http://vaglog.pl/log-002_033_9eWhX.html http://vaglog.pl/log-115_118_c2AQEe9.html Edytowane 20 Września 2017 przez Kris38
MarioM1982 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Jeśli dobrze Cię zrozumiałem ( jeśli źle to proszę mnie popraw ) to sytuacja występuje tylko na biegu jałowym ??? Jeśli tak to moim zdaniem nie jest to wypadanie zapłonów ani nic związanego z turbo.
Kris38 Opublikowano 20 Września 2017 Autor Opublikowano 20 Września 2017 dokładnie tylko na jalowym biegu
donalex Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Na pewno nie ma żadnych błędów ? Jakie są dokładnie objawy ? Normalnie odpala samochód, czy ciężej ? Może czujnik temperatury.
Kris38 Opublikowano 20 Września 2017 Autor Opublikowano 20 Września 2017 odpala normalnie , pracuje tez ale ptrafi przerwac i wtedy czuc takie pyk przerwe w pracy na bardzo krotko , bledow brak bo sprawdzam vagiem ;/ musze sprawdzic kanal 014 015 016
donalex Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Godzinę temu, Kris38 napisał: Od 10mies sączy mi sie plyn chlodnoczy spod uszczelki glowicy teraz jakby bardziej , wczesniej wypadanie zaplonu nie wystepowalo teraz jest coraz czesciej , wyciek nie jest wielki albo byc moze za to wplyw na wypadanie zaplonu? Jest taka możliwość, że to wina tego.
donalex Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 2 minuty temu, Kris38 napisał: lub glowica do remontu objawy pasują
jacek70 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 To może być też kończąca się cewka. Może co jakiś czas dostaje przebicie z racji cieknącego płynu ? Sprawdź.
Kris38 Opublikowano 21 Września 2017 Autor Opublikowano 21 Września 2017 Dziś patrze ze i obroty czasem mi zaczynaja delikatnie falować , a wypadanie jest i na zimnym silniku , spróbuje cewki podmienić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
adrian242424 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 W kanale 020 masz wypadanie zapłonów, zrób dynamiczne z tego kanału i będziesz wiedział czy wypadają, powinny być tam same zera.Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
adrian242424 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) PS. U mnie był podobny objaw okazało się że przewody co idą do cewek są całe spękane ze starości, skoczyło się tak że główny przewód zasilajacy złapał masę i wywaliło główny bezpiecznik koło ECU Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Września 2017 przez adrian242424
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się